معرفی و دانلود کتاب ترک سیگار به آسان‌ترین روش: 30 میلیون نفر با این روش آزاد شدند

عکس جلد کتاب ترک سیگار به آسان‌ترین روش: 30 میلیون نفر با این روش آزاد شدند
قیمت:
4800 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ترک سیگار به آسان‌ترین روش: 30 میلیون نفر با این روش آزاد شدند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ترک سیگار به آسان‌ترین روش: 30 میلیون نفر با این روش آزاد شدند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ترک سیگار به آسان‌ترین روش: 30 میلیون نفر با این روش آزاد شدند

آلن کار در کتاب ترک سیگار به آسان‌ترین روش: 30 میلیون نفر با این روش آزاد شدند، شما را با روشی آشنا می‌کند که افراد معروفی مانند دیوید کامرون (نخست وزیر اسبق انگلستان)، پینک (خواننده)، ریچارد برانسون (بنیانگذار گروه ویرجین) و 30 میلیون نفر دیگر به واسطه آن توانستند به آسانی، سیگار را ترک کنند.

در میکروکتاب ترک سیگار به آسان‌ترین روش (The Easy Way to Stop Smoking)، نمی‌خواهیم از زیان‌های سیگار بگوییم، چون با آن آشنا هستیم بنابراین یک راست می‌رویم سراغ راحت‌ترین روش ترک سیگار دنیا.

به دنبال روشی هستید که خیلی سریع و البته دائمی از شر سیگار آزاد شوید و در پس ترک سیگار دچار حس محرومیت نشوید؟ آیا دوست دارید پس از ترک سیگار به جای حس عدم لذت از اتفاقات روزانه، اعتمادبه‌نفس بیشتری را تجربه کنید و از زندگی لذت بیشتری ببرید؟

آلن کار (Allen Carr) می‌خواهد شما را با راحت‌ترین روش ترک سیگار که میلیون‌ها نفر از آن استفاده کرده‌اند آشنا کند. روشی که با آن حس کلافگی و خفت بعد ترک سیگار را حس نمی‌کنید. می‌دانیم شما نگران این هستید که بعد ترک سیگار دنیا برایتان بی‌معنا شود و دیگر از بیرون رفتن با دوستان یا یک شام خوشمزه لذت نخواهید برد، یا دیگر مثل گذشته نمی‌توانید تمرکز کنید و در مقابل فشارهای روحی و روانی تاب بیاورید.

اگر می‌خواهید با روشی که حدود 30 میلیون نفر از انسان‌های دنیا با آن خود را از دام سیگار رها کردند، آشنا شوید، این میکروکتاب را حتما تا آخر بخوانید. یادتان باشد در این میکروکتاب ما از زیان‌های سیگار و این که چه عادت ناپسندی است صحبت نمی‌کنیم چون مطمئنا شما به اندازه کافی از زیان‌های سیگار برای سلامتی و جیب‌تان و این که امروزه رفتاری ضدفرهنگ است مطلع هستید. ما می‌خواهیم مستقیم سراغ انگیزه سیگار کشیدن برویم و اینکه چه می‌شود ما یک نخ سیگار از پاکت برمی‌داریم و روشن می‌کنیم. این هوس و نیاز از کجا می‌آید و چطور با آن مقابله کنیم؟

آلن کار، هم‌اکنون صاحب یکی از بزرگترین مراکز ترک سیگار در جهان است. او در 30 سال در روز حدود 100 نخ سیگار می‌کشید. اما یک روز در 48 سالگی تصمیم می‌گیرد که خود را از سیگار جدا کند و در این راه، به راحت‌ترین روش ترک سیگار می‌رسد. او و سازمانش که به نام آسان‌ترین روش شناخته می‌شود تا به حال به بیش از 30 میلیون بشر کمک کردند تا خود را از بند سیگار، الکل و وزن زیاد نجات بدهند.

در بخشی از میکروکتاب ترک سیگار به آسان‌ترین روش می‌خوانید:

لحظه‌ای که همه ‌چیز در برابرتان روشن می‌شود و نور به درون‌تان می‌آید. این اتفاق معمولا بعد از 3 هفته رخ می‌دهد آن زمانی که شستشوی مغزی پایان می‌یابد و هیچ وابستگی دیگری به سیگار ندارید. افرادی که با اراده ترک می‌کنند این لحظه بی‌نظیر را تجربه نمی‌کنند و تا ابد خود را یک قربانی می‌دانند.

برای من یکی از بهترین لحظه‌های زندگی‌ام همان لحظه‌ای بود که حس کردم که همه ‌چیز تمام شد و من آزاد آزاد هستم. البته این 3 هفته‌ای که می‌گویم میانگین است و ممکن است برای افراد متفاوت باشد. طبق تجربیات من حدود 5 روز طول می‌کشد تا بدن به صورت فیزیکی از نیکوتین رهایی یابد و حدود 3 هفته طول می‌کشد که به طور کامل فرد معتاد از زندان سیگار آزاد شود. البته من دوست ندارم زمان‌بندی بدهم چون فردی که ترک می‌کند فکر می‌کند باید تا 3 هفته عذاب بکشد اما اینطور نیست شما از همان لحظه ترک قرار است یک زندگی جدید و با لذت را تجربه کنید. حواستان باشد که بعد از این 3 هفته و تا ابد تحت هیچ شرایطی حتی یک نخ سیگار هم نکشید. چون با اولین کام دوباره شما دکمه اعتیاد خود را فشار داده‌اید. شاید فکر کنید که نه من از طعم آن متنفر شدم اما دوباره در یک موقعیت دیگر باز یک نخ دیگر می‌کشید و تا به خود بیایید می‌بینید که دوباره یک فرد سیگاری و معتاد هستید.

فهرست مطالب کتاب

میکروکتاب چیست؟
درباره کتاب
درباره نویسنده
مقدمه
اخطار
فصل اول: معتادتر از خودم ندیده بودم
روش آسان
چرا ترک سخت است؟
دام شیطان
چرا سیگار می‌کشیم؟
اعتیاد به نیکوتین
شستشوی مغزی
تسکین پس از ترک
فشار روحی
کلافگی و بی‌حوصلگی
تمرکز
فصل دوم: آرامش
سیگارهای پشت سر هم
من چی را ترک می‌کنم؟
بردگی
پس‌انداز پول
سلامتی
انرژی
سیگار آرامش بخش است؟
سایه‌های نحس
فواید سیگار کشیدن
ترک سیگار با اراده!
فصل سوم: کم کردن سیگار
فقط یک نخ
نخ کش‌ها
یواشکی کش‌ها
آیا سیگار کشیدن رفتاری اجتماعی است؟
زمان ترک کردن
هوس سیگار کشیدن
آیا وزنم بیشتر می‌شود؟
دوری از مشوق‌های دروغین
آسان‌ترین روش ترک سیگار
دوران ترک سیگار
فصل چهارم: فقط یک پُک!
آیا ترک سیگار برای من سخت است؟
دلایل اصلی شکست
جایگزین‌ها
از شرایط وسوسه کننده دور باشم؟
لحظه الهام
آخرین نخ سیگار
اخطار آخر
پیشنهاد میکروکتاب بعدی
پایان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ترک سیگار به آسان‌ترین روش: 30 میلیون نفر با این روش آزاد شدند
نویسنده
ناشر چاپی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات159
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های سلامتی و بهداشت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ترک سیگار به آسان‌ترین روش: 30 میلیون نفر با این روش آزاد شدند

علی
۱۴۰۲/۱۲/۲۴
بخوام منصفانه نظر بدم واقعا این کتاب اصلا در حد اسم و معروفیتش نیست تا آخر کتاب منتظر بودم همش راهکار بده تا اینکه یهویی دیدم آخرین صفحه رسیدم و هیچی به هیچی یک مشت حرف تکراری. کل کتاب شاید اصلش ده صفحه باشه بقیه اش همش تکرار موضوعات قبلی... با این همه تعریف و تمجید از این کتاب موندم واقعا، باورم نمیشه انقد الکی و بیخود بود فقط وقتمو تلف کردم بعید میدونم این همه آدم ترک کرده باشن با این حرفای سطحی... الکی ترین کتابی بود که تاحالا خوندم و هنوز باورم نمیشه که هیچ راهکاری نداده و همه میگن با این کتاب ترک کردیم.. فکر میکنم تنها نظر مخالفی که داده شده من بودم چون واقعا خیلی سطح انتظارم از این کتاب بالا بود ولی دیدم سرابی بیش نیست
sina saeedi
۱۴۰۱/۵/۷
من حداقل ۱۰ ساله که پاکتی سیگار میکشم و قبلش هم بدون خوندن این کتاب به راحتی چندین بار کنار گذاشتمش ولی اینبار تا ابد نمیخوام حتی یک نخ بکشم. مهمترین نکته‌ای که به شما کمک میکنه اینه که ازین که سیگارو کنار میگذارین خوشحال باشین نه ناراحت! با کنار گذاشتنش شما چیزی رو از دست نمیدین و کمبودی نخواهید و داشت بلکه کلی چیز به دست میارین، مثل انرژی بیشتر، اعتماد به نفس بیشتر، سلامتی، روابط بهتر، بدن خوشبو بینهایت چیزای دیگه.
ازین اتفاق بسیار خوشحال باشین نه ناراحت!
اگر خوشحال باشین حتی ذره‌ای هم هوس سیگار کشیدن نمیکنین حتی اگر چندین نفر کنار شما در حال سیگار کشیدن باشن و بخوان شمارو به چالش بکشن
Mehrdad Ansari
۱۳۹۹/۶/۱۳
من این کتاب و خوندم و تونستم بعد از 23 سال کشیدن سیگارو ترک کنم. و الان بالای 2 سال هست که دیگه سیگار نمیکشم. همیشه این کتاب و به دوستان معرفی کردم. من اگر توانایی خرید و توزیع این کتاب و داشتم برای همه میخریدم و حتی در دبیرستان تدریس میکردم
این کتاب و بخون و به سیگار کشیدن ادامه بده
بعد از اتمام
این کتاب تصمیم با خودته....
اگه خوب و موثر بود برات، به دوستانت هم معرفی کن
اگه الان من سیگاری بودم تو این گرونی سیگار باید حداقل ماهی یک میلیون پول سیگار میدادم
خدارو شکر میکنم واقعا که سیگاری نیستم
سینا ساکی
۱۴۰۲/۷/۲۹
من خیلی وقته که درگیر ترک سیگار بودم. و تقریبا یه جورایی هر روز صبح تصمیم میگرفتم ترک کنم. ولی چند دقیقه یا چند ساعت بعد دوباره میگفتم بیخیال سیگارتو بکش دنیا دو روزه، ولی علی رغم میل باطنی که با کتاب چطور میشه سیگار ترک کرد، به پیشنهاد یکی دیگه از دوستان کتاب رو مطالعه کردم و واقعا وارد دنیای شدم جدیدی با این کتاب. واقعا تاثیر گذار بود و بسیار ساده و جذاب کمک میکنه که نیکوتین رو ترک کنید. اگر واقعا از سیگار کشیدن اذیت هستید پیشنهاد میکنم حتما این کتاب رو بخونید
Majid Eivazi Eivazi
۱۴۰۰/۸/۱۶
سلام
من امروز کتاب رو دانلود کردم که مطالعه کنم و به امید خدا شروع به ترک کنم. الان27ساله که بدون وقفه روزی یک پاکت مصرف دارم. خواستم هم از نویسنده تشکر کنم و هم از شما خوبان بخوام که برای من و امثال من آرزوی زندگی بدون دخانیات رو داشته باشین...
مهدی جوینده
۱۴۰۲/۵/۲۰
سلام بنظر میرسد این کتاب قدیمی است چون علم پیشرفت کرده و سیگارهای جدید مثل ویپ به بازار آمده و این شبه وجود دارد که ترک اینها مثل سیگارهای معمولی است و یا اینکه خود اینها ترک دارد یا خیر
Dr . emad Bl
۱۴۰۰/۱۲/۱
نظر خودمو بعد ۳ هفته از مطالعه این کتاب دارم مینویسم: خیلی تاثیر گذار، و بر خلاف کتاب‌های انگیزشی، این کتاب انگیزه ترک به ما نمیده، بلکه درکِ نجات (نه ترک) از سیگار رو به ما اموزش میده.
Majid yousefi
۱۴۰۲/۷/۲۶
کل کتاب میگه ترک کن.. خب برادر من منم دوست دارم ترک کنم چطوری؟ میگه مغزتو گول بزن.. باش کار راحتیه.. کتاب بد منکه دوبار خوندمش نکته خوبی توش نبود
mobin b
۱۳۹۹/۵/۱۰
واقعا راحت میشه با این کتاب گذاشت کنار. من که خودم باورم نمیشد یه کتاب انقدر کمک کنه تو ترک.
قهرمان رضایی
۱۴۰۲/۱۱/۲۰
برای کسی که تصمیم گرفته خوبه. من تصمیم گرفته بودم و میخواستم کسی کمکم کنه تا ترک کنم. به کمک این کتاب ترک کردم.
افشین ترک
۱۴۰۲/۴/۹
من این کتاب دارم مطالعه میکنم کتاب خوب و مفیدی چون باعث انگیزه مفید میشه حتما باید تا آخرش مطالعه کنم
Ramtin
۱۴۰۲/۳/۲۰
به دنبال راه کاری برای جایگزین کردن سیگار بودم مفید بود اما راهکار ویا پیشنهاد خوبی در مورد کتاب ندیدم
بهزاد فراهانی
۱۴۰۰/۸/۱
این کتابو من ٣ بار خوندم کمک میکنه به اینکه ترک کنی اما بشرط اصلی این هستش که واقعا بخوای
touraji arash
۱۴۰۰/۳/۲
این کتاب رو حتما بخونید و دم دست بزارید هر چند وقت یه بار دیگه بخونید و بهش عمل کنید ضرر نمیکنید
مرتضی رفیعی
۱۴۰۲/۱/۹
عالی، روشهایی موثر برای درمان یک عادت بد و تغییر سبک بدتر زندکی به سبک برتر زندگی
مشاهده همه نظرات 31

راهنمای مطالعه کتاب ترک سیگار به آسان‌ترین روش: 30 میلیون نفر با این روش آزاد شدند

برای دریافت کتاب ترک سیگار به آسان‌ترین روش: 30 میلیون نفر با این روش آزاد شدند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.