معرفی و دانلود کتاب آفتاب مهتاب چه رنگه؟

عکس جلد کتاب آفتاب مهتاب چه رنگه؟
قیمت:
5000 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آفتاب مهتاب چه رنگه؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آفتاب مهتاب چه رنگه؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آفتاب مهتاب چه رنگه؟

ثمین باغچه بان مجموعه‌ای از اشعار، متل‌ها و بازی‌های دوست‌داشتنی و خاطره‌انگیز ایرانی را در کتاب آفتاب مهتاب چه رنگه؟ گردآوری کرده است.

کتاب آفتاب مهتاب چه رنگه؟ (?«What Is The Color Of The Firework Display Called «Aftab - Mahtab) مجموعه‌ای از بهترین ترانه‌های کودکانه ایرانی و همچنین آوازهای ترکی و کردی همراه با متن فارسی را دربردارد. این کتاب علاوه بر این که کودکان را با اقوام و زبان‌های گوناگون ایرانی چون ترکی و کردی آشنا می‌کند، به آن‌ها مفاهیم مهمی مانند هویت ملی، انسجام قومی، مهربانی، دوستی، اهمیت محبت در خانواده، مهارت‌های کلامی و... را می‌‌آموزد. این مجموعه اشعار دلنشین، ساده، پندآموز، سرگرم‌کننده و طنزآمیز هستند و ثمین باغچه بان با حفظ پایبندی به اصل متل‌ها و اشعار بومی، در بعضی از آن‌ها قسمتی شیرین و جالب توجه به آن‌ها افزوده است. این کتاب به کودکان ناشنوا نیز توجه دارد و اولین شعر مجموعه را با تصاویری که به خوبی برای آن‌ها مملوس است، به کودکان ناشنوا تقدیم می‌کند.

کتاب آفتاب مهتاب چه رنگه؟ مناسب چه کسانی است؟

این کتاب با تصاویری زیبا که هر کدام به خوبی با اشعار و متل‌ها هماهنگ هستند، برای کودکان پیش دبستانی و دبستانی لذت‌بخش و آموزنده است. والدین می‌توانند این شعرهای آهنگین را در هنگام بازی‌ و یا خواب برای کودک بخوانند و آرامش و شادی را به آن‌ها هدیه کنند.

در بخشی از کتاب آفتاب مهتاب چه رنگه؟ می‌خوانیم:

جرینگ و ویرینگ چه‌ها شد،
کاسه و کوزه هوا شد!
پشت درهای بسته،
کی ظرف‌ها رو شکسته؟
طوطی تماشا می‌کنه،
اکبر که حاشا می‌کنه،
من نبودم دستم بود،
تقصیر آستینم بود!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آفتاب مهتاب چه رنگه؟
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سروش
سال انتشار۱۳۸۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-964-376-820-1
موضوع کتابکتاب شعر کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آفتاب مهتاب چه رنگه؟

حسن مزارعی
۱۴۰۰/۷/۲۷
کتاب به لحاظ محتوایی زیاد آموزنده نیست.
مثلا بیان می‌کنند که من قیچی دادم به خیاط. او به من قبا داد. قبا دادم، کتاب گرفتم. کتاب دادم به بابام و بابا به من خرما داد و خرما خوردم شیرین بود قصه‌ی ما همین بود
ساراجعفری
۱۴۰۱/۵/۳۱
شعرهاش جزو نوستالژی‌های دوست داشتنی بود
زهرا رجایی
۱۴۰۱/۳/۲۴
جالب زیبا و صفحه آرایی خوبی داره.
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب آفتاب مهتاب چه رنگه؟

برای دریافت کتاب آفتاب مهتاب چه رنگه؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.