معرفی و دانلود کتاب آلبرت انیشتین: نابغه‌ی بدون مرز

عکس جلد کتاب آلبرت انیشتین: نابغه‌ی بدون مرز
قیمت:
۶۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آلبرت انیشتین: نابغه‌ی بدون مرز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آلبرت انیشتین: نابغه‌ی بدون مرز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آلبرت انیشتین: نابغه‌ی بدون مرز

شاید شما هم به‌طور کلی از زندگی آلبرت انیشتین، این نابغه‌ی بزرگ فیزیک اطلاعات کم یا زیادی داشته باشید. اما در هر صورت، شک نکنید که باز هم کتاب آلبرت انیشتین: نابغه‌ی بدون مرز غافلگیرتان خواهد کرد! ویل مارا، نویسنده‌ی این سرگذشت‌نامه‌ی داستانی ما را با روایتی هیجان‌انگیزی از زندگی این دانشمند آشنا خواهد کرد. از همه مهم‌تر با دست گرفتن این کتاب رازهای جذابی، از موفقیت این انسان خارق‌العاده به روی ما باز خواهد شد.

درباره‌‌ی کتاب آلبرت انیشتین: نابغه‌ی بدون مرز

همه نام آلبرت انیشتین، این نابغه‌ی بزرگ دنیای فیزیک را شنیده‌ایم؛ اما چند نفر از ما از ماجراهای جالب و آموزنده‌ی زندگی او خبر دارد؟ ویل مارا (Wil Mara) نویسنده‌ی کتاب آلبرت انیشتین: نابغه‌ی بدون مرز (Albert Einstein) ما را به یک سفر هیجان‌انگیز از زندگی این دانشمند بزرگ دعوت می‌کند. آلبرت انیشتین اکنون سال‌هاست که به‌عنوان یکی از تأثیرگذارین افراد تاریخ شناخته می‌شود. نام او جای خود را در هر کتاب پژوهشی در دنیای فیزیک باز کرده و نظریاتش چراغ راه بسیاری از دانشمندان جهان شده است. زندگی او یک سؤال مهم را در ذهن ما به وجود می‌آورد: راز موفقیت آلبرت انیشتین در چه بود؟

خیلی‌ها فکر می‌کنند رمزوراز موفقیت و تغییرات بزرگ، دست‌نیافتنی‌‌تر از چیزی‌ست که تصورش را کنیم، اما شاید اگر آلبرت انیشتین هم همین‌طور فکر می‌کرد، امروز کسی او را نمی‌شناخت. اما او ترجیح‌ داد تا به‌جای ترس، ایده‌های جدیدش را دست بگیرد و پیش به به‌سوی چالش‌ها حرکت کند. خود او فکر می‌کرد استعداد ویژه‌ای ندارد و تنها رمز موفقیتش را کنجکاوی و اشتیاق به دنیای اطراف می‌دانست. می‌بینیم که تا به این‌جا، خیلی از ما نیز این ویژگی‌ها را داریم. آلبرت انیشتین در آخرین مرحله برگ برنده‌ی خود را رو می‌کند. برای تبدیل شدن به شخصی بزرگ و درخشان مثل انیشتین نیاز است که داستان زندگی او را به‌خوبی دنبال کنیم. شاید کمتر کسی بداند، اما آلبرت انیشتین نیز با وجود هوش سرشار، بارها در مسیر اهدافش، با خطا و شکست مواجه شد. شکست‌هایی که می‌توانست هرکسی را از ادامه‌ی راه ناامید کند، اما این دلیلی نبود که انیشتین را از پای بیندازد، بلکه انگیزه‌ای بود تا بار دیگر و این‌بار قوی‌تر به‌ مسیر خود ادامه دهد. بله، آلبرت انیشتین یک نابغه‌ بود، یک نابغه با پشتکارِ فراوان.

داستان کتاب آلبرت انیشتین: نابغه‌ی بدون مرز، یک سفر تمام عیار و فراموش‌نشدنی به دل روزهای زندگی این دانشمند است. در صفحات جذاب این سرگذشت داستانی، از میان روزهای کودکی انیشتین و تحصیل عبور می‌کنیم و به‌روزهای شوق و تلاش بی‌وقفه برای کشف کردن می‌رسیم؛ به زندگی خانوادگی‌اش سری می‌زنیم و از جزئیات جالبی در مورد شخصیت او خبردار می‌شویم. نویسنده‌ی کتاب آلبرت انیشتین: نابغه‌ی بدون مرز، در طول این روایت هیجان‌انگیز به‌خوبی قدرت پشتکار را برای ما مرور می‌کند. با خواندن داستان آلبرت انیشتین: نابغه‌ی بدون مرز، خواهیم دانست قهرمان‌های بزرگ‌ تاریخ نیز روزهای تاریک و سخت زیادی را در زندگی پشت‌سر گذاشته‌اند و نور موفقیت، تنها از پس همین سختی‌هاست که بر زندگی آن‌ها تابیده است! این کتاب اولین‌بار در سال 2019 منتشر شد و نسخه‌ی فارسی آن با تلاش نشر پرتقال و ترجمه‌ی خوب نسرین‌نوش امینی، به دست علاقه‌مندان رسید.

کتاب آلبرت انیشتین: نابغه‌ی بدون مرز برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب آلبرت انیشتین: نابغه‌ی بدون مرز برای کودکان و نوجوانان بالای 10 سال که به قصه‌ی قهرمانان واقعی، زندگی‌نامه‌ها و تاریخ علم علاقه دارند یک پیشنهاد مناسب است.

(این کتاب حجمی بیش از 20 مگابایت دارد. لطفاً پیش از خرید، نسخه‌ی نمونه را دانلود و از صحت نمایش فایل در موبایل یا تبلت خود اطمینان حاصل کنید.)

با ویل مارا بیشتر آشنا شویم

ویل مارا (متولد 1966) یک نویسنده‌ی آمریکایی کودک و نوجوان و صاحب بیش از صد اثر مختلف است. او در آثار خود به ژانرهای مختلف داستانی و غیرداستانی سر زده و بیوگرافی‌های متعددی برای آشنایی نوجوانان با شخصیت‌های بزرگ تاریخ نوشته است. در کنار این‌ها، ویل مارا هفت رمان برای بزرگسالان نیز به چاپ رسانده که درنهایت برای یکی از آن‌ها برنده‌ی جایزه‌ی کتاب قابل توجه نیوجرسی در سال 2005 شد. ویل مارا اکنون در نیوجرسی زندگی می‌کند.

در بخشی از کتاب آلبرت انیشتین: نابغه‌ی بدون مرز می‌خوانیم

در سال 1921 به آلبرت خبر دادند برنده‌ی جایزه‌ی نوبل فیزیک شده. این جایزه را به‌خاطر مشارکتش در زمینه‌ی فیزیک نظری به او اعطا کرده بودند، به خصوص به خاطر کشف قانون «اثر فوتوالکترونیک».

اثر فوتو الکترونیک وقتی اتفاق می‌افتد که نور با فرکانسی مشخص به یک سطح (معمولاُ سطح فلزی) برخورد می‌کند، طوری که باعث آزاد شدن الکترون‌ها از روی سطح آن می‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آلبرت انیشتین: نابغه‌ی بدون مرز
نویسنده
مترجمنسرین نوش امینی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات125
زبانفارسی
شابک978-622-274071-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آلبرت انیشتین: نابغه‌ی بدون مرز

برای دریافت کتاب آلبرت انیشتین: نابغه‌ی بدون مرز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.