معرفی و دانلود کتاب وینستون چرچیل چه کسی بود؟

عکس جلد کتاب وینستون چرچیل چه کسی بود؟
قیمت:
40000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب وینستون چرچیل چه کسی بود؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب وینستون چرچیل چه کسی بود؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب وینستون چرچیل چه کسی بود؟

اگر به مطالعه سرگذشت رهبران بزرگ تاریخ علاقمند هستید، کتاب وینستون چرچیل چه کسی بود؟ به قلم الن لابرکه می‌تواند با به تصویر کشیدن سرنوشت یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذار‌ترین سیاست‌مداران دنیا به شما کمک کند تا اطلاعات تاریخی خود را افزایش دهید.

درباره کتاب وینستون چرچیل چه کسی بود؟:

وینستون چرچیل یکی از ممتازترین سیاستمداران تاریخ می‌باشد که از ابتدای فعالیت‌های پرتنش خود به شهرتی چشم‌گیر رسید. اکنون الن لابرکه (Ellen Labrecque) در کتاب وینستون چرچیل چه کسی بود؟ (Who Was Winston Churchill) سعی دارد تا سرگذشت زندگی این شخصیت بزرگ را با بیانی ساده و نگاهی داستان‌گونه برای نوجوانان به رشته‌ی تحریر درآورد.

به عقیده‌ی الن لابرکه در این کتاب نقطه‌ی عطف زندگی وینستون چرچیل درست هنگامی بود که او وارد مجلس عوام شد تا اولین سخنرانی خود را به عنوان نخست وزیر انگلیس انجام دهد. آن روز 13 مه 1940 و درست سرآغاز جنگ جهانی دوم، کشنده‌ترین جنگ تاریخ بود. وقتی وینستون وارد سالن اصلی شد، ششصد نماینده مجلس برای او کف زدند و ساکت نشستند. در آن زمان خیلی از آنان شک داشتند انگلیس بتواند در این جنگ دوام بیاورد. همچنین عده‌ی بسیاری معتقد بودند که باید با آدولف هیتلر آلمان صلح کرد.

اما وینستون چرچیل در آن جلسه سخن خود را اینگونه آغاز کرد: "شما می‌دانید، هدف ما چیست؟" و خود در پاسخ این جمله ادامه داد: "من می‌توانم تنها با یک کلمه پاسخ دهم؛ فقط پیروزی؛ پیروزی به هر قیمت؛ پیروزی علی‌رغم همه ترس‌ها؛ پیروزی هرچند جاده طولانی و سخت باشد. زیرا بدون پیروزی بقایی وجود نخواهد داشت." سخنرانی او کوتاه، اما تاثیرگذار بود و وقتی کارش تمام شد، صدای تشویق حاضران تمام سالن را پر کرد. در آن زمان سخنان قدرتمند وینستون باعث شد که مخاطبانش احساس امید کنند. بله، چرچیل به معنای واقعی همانند ستاره‌ای درخشان در آن جمع می‌درخشید.

از آن پس همانطور که جنگ جهانی دوم در جریان بود، وینستون سخنرانی‌های پرشور بسیاری را ایراد می‌کرد که مردم را به هم پیوند می‌داد. صدای او از رادیو در سراسر جهان پخش می‌شد و در روزهای تاریک جنگ به مردم شجاعت، امید و دلگرمی می‌بخشید. چرچیل نود سال به عنوان یک سرباز، سیاستمدار، نویسنده و نقاش زندگی کرد و در طول زندگی طولانی خود شکست‌ها و ناکامی‌های زیادی را تحمل کرد. اما، حقیقتا مردی مناسب، در زمانی مناسب بود.

کتاب وینستون چرچیل چه کسی بود؟ برای چه کسانی مناسب است؟

بدون شک تمامی کودکان دبستانی و نوجوانانی که به مطالعه سرگذشت افراد مشهور علاقمند هستند، مجذوب این کتاب خواهند شد.

در بخشی از کتاب وینستون چرچیل چه کسی بود؟ می‌خوانیم:

وینستون چرچیل دو ماه قبل از موعد مقرر در 30 نوامبر 1874 متولد شد. شاید او برای شروع زندگی چشمگیر خود عجله داشت! به هر حال، او اولین فرزند یکی از ثروتمندترین و مشهورترین خانواده‌های انگلیس بود. خانه خانوادگی وینستون کاخ بلنهایم در وودستاک انگلیس نام داشت. این خانه 187 اتاق داشت ودر دو هزار جریب زمین بود!

ملکه ویکتوریا هنگام تولد وینستون بر انگلیس حکومت می‌کرد. با سلطنت او، از سال 1837 تا 1901، بریتانیا قدرتمندترین کشور در جهان بود. خانواده چرچیل بخشی از اشرافیت انگلیس یا طبقه حاکم ثروتمند این کشور بودند. وینستون عضوی از یکی از چند صد خانواده انگلیسی بود که بیشترین زمین، پول و قدرت را در آن زمان در اختیار داشتند.

پدر وینستون، لرد راندولف چرچیل، از شجره‌ای طولانی از اشراف انگلیس بود. پدر لرد راندولف (پدربزرگ وینستون) جان اسپنسر چرچیل هفتمین دوک مارلبرو بود. از روزی که به دنیا آمد، به وینستون آموختند که بریتانیا بزرگترین کشور روی زمین است. وینستون در این مورد نوشت: "من بچه دوران ویکتوریا بودم؛ هنگامی که درک عظمت امپراتوری ما و وظیفه ما برای حفظ آن هرچه بیشتر قوت می‌گرفت."

فهرست مطالب کتاب

وینستون چرچیل چه کسی بود؟
فصل 1: کودکی اشرافی
فصل 2: سرباز و نویسنده
فصل 3: دولتمرد جوان
فصل 4: جنگ جهانی اول
فصل 5: نقاط عطف
فصل 6: سال‌های بدون آب و علف
فصل 7: خون، زحمت، اشک و عرق
فصل 8: بزرگ‌ترین رهبر
فصل 9: سال گرگ و میش

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب وینستون چرچیل چه کسی بود؟
نویسنده
مترجمابوالفضل طاهریان ریزی
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات76
زبانفارسی
شابک978-622-284033-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
40000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب وینستون چرچیل چه کسی بود؟

شیدا ...
۱۴۰۱/۷/۲۰
کتاب جالبی بود. ارزش یک بار خوندن رو داره
میثم کمایی
۱۴۰۱/۲/۶
بسیار خلاصه نوشت شده
مختصر و اطلاعات خوبی بیان نکرده
رضا ارشادی
۱۴۰۲/۹/۲۴
کتاب خوبیه و خلاصه هست
رعنا سرمالیان
۱۴۰۰/۳/۲۶
خوب بود ولی مختصروخلاصه بود.
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب وینستون چرچیل چه کسی بود؟

برای دریافت کتاب وینستون چرچیل چه کسی بود؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.