معرفی و دانلود کتاب فریدا کالو

عکس جلد کتاب فریدا کالو
قیمت:
۱۵۰۰۰ 7500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فریدا کالو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فریدا کالو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فریدا کالو

کتاب فریدا کالو نوشته ماریا ایزابل سانچز وگارا از مجموعه‌ی «زنان کوچک، رویاهای بزرگ»، به قسمتی از سرگذشت زندگی فریدا کالو، که یکی از برجسته‌ترین نقاشان دنیاست پرداخته است. این اثر در قالب داستانی برای کودکان با تصاویری رنگی و جالب برای گروه سنی (ب) و (ج) ارائه شده.

فریدا کالو (Frida Kahlo) داستان زندگی یکی از مشهورترین نقاشان برجسته قرن بیستم است که با وجود شرایط سخت جسمی با استقامت و پشتکار به اهداف خود رسیده، ماریا ایزابل سانچز وگارا (Maria Isabel Sanchez Vegara) در این کتاب، داستانی آموزنده برای کودکان از این شخصیت معروف روایت کرده است.

زندگی افراد برجسته را از طراحان و هنرمندان گرفته تا دانشمندان، کشف کنید. همه‌ی آن‌ها کارهایی باور نکردنی انجام دادند، اما همگی زندگی را در قالب کودکی با رؤیایی خاص آغاز کردند.

زمانی که فریدا کالو نوجوان بود، یک تصادف وحشتناک در جاده، زندگی او را برای همیشه تغییر داد. او که قادر به راه رفتن نبود، در رختخواب شروع به نقاشی کرد. تصاویری که او از چهره‌ی خودش نقاشی کرده و نشان دهنده‌ی رنج و اندوه و همچنین اشتیاقش نسبت به زندگی و غریزه‌ی تنازع بقای اوست، او را به یکی از مشهورترین نقاشان قرن بیستم مبدل کرده. داستان الهام‌بخش زندگی او در بخش وقایع و عکس‌ها در پایان کتاب آمده است.

در بخشی از کتاب فریدا کالو می‌خوانیم:

فریدا از طریق نقاشی‌های شگفت‌انگیزش، از احساسی که داشت حرف می‌زد. در بعضی از نقاشی‌ها غمگین به نظر می‌رسید، اما در باقی آن‌ها لبخند زده بود.

سرانجام فریدا تصمیم گرفت آثارش را به همه نشان دهد. نقاشی‌های او در شهر نیویورک ولوله‌ای به پا کرد. وقتی نمایشگاه نقاشی او به مکزیک رسید، حال فریدا آن‌قدر بد بود که نتوانست از رختخواب بیرون بیاید. اما واضح بود که هیچ‌چیز نمی‌توانست مانع نقاشی کردن او بشود. نه بیماری، نه درد و نه حتی دل‌شکستگی.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فریدا کالو
نویسنده
مترجمزهره زاهدی
ناشر چاپیانتشارات سپاس
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-6767-78-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
۱۵۰۰۰ 7500 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فریدا کالو

لیلا فرد
۱۳۹۹/۸/۱۷
خوب بود ولی خیلی کودکانه نوشته بود و فقط در اخر کتاب کودکانه نبود😘😘😍تصاویرش زیبا بود و من دوست داشتم😘😍😍☺ممنونم کتابراه و درخواست میکنم کتاب برای نوجوانان رایگان و جذاب را بیشتر کن🥰😇😇 من برا این یه ستاره کم دادم چون خیلی بچه گونه بود😘🥰😇باتشکر
آزاده نخستین
۱۴۰۰/۵/۱۲
امیدوارم بتونین سری بیشتری از این‌کتابها رو بذارین.
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب فریدا کالو

برای دریافت کتاب فریدا کالو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.