معرفی و دانلود کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری زبان تخصصی علوم باغبانی

عکس جلد کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری زبان تخصصی علوم باغبانی
قیمت:
۱۸۶۰۰۰ ۹۳,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری زبان تخصصی علوم باغبانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری زبان تخصصی علوم باغبانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری زبان تخصصی علوم باغبانی

کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری زبان تخصصی علوم باغبانی، شامل مباحث کاربردی همچون فنون برنامه‌ریزی، خلاصه و چکیده‌ی مباحث درسی، نکته‌ها و روش‌های مهم، تست‌های خودسنجی و تست‌های طبقه‌بندی‌شده همراه با پاسخنامه‌ی سوالات است. دانشجویان و داوطلبان کنکور ارشد و دکترای این رشته می‌توانند از مطالب این منبع کمک‌آموزشی بهره‌مند شوند.

درباره‌ی کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری زبان تخصصی علوم باغبانی

رشته مهندسی کشاورزی دارای گرایش‌های مختلفی ازجمله علوم صنایع غذایی، زراعت، علوم دام، و… است که علوم باغبانی نیز یکی از آن‌هاست. این رشته طرفداران زیادی دارد و به‌همین‌دلیل عده‌ی زیادی از دانشجویان به ادامه‌ی تحصیل در این زمینه علاقه‌مندند.

لازمه‌ی موفقیت در انواع آزمون‌ها به‌ویژه کنکور تحصیلات تکمیلی، تسلط بر درس زبان انگلیسی است و این مورد درباره‌ی همه‌ی رشته‌های درسی صدق می‌کند. بنابراین بهتر است دانشجویان رشته‌ی علوم باغبانی که قصد دارند تحصیلات خودشان را در مقطع ارشد و دکتری ادامه دهند، این درس را به‌خوبی مرور کرده و مباحث آن را به خاطر بسپارند.

کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری زبان تخصصی علوم باغبانی می‌تواند در راستای این هدف، به همه‌ی داوطلبان رشته‌ی کشاورزی با گرایش علوم باغبانی کمک کند. اثر پیش‌رو به همت مولفان انتشارات سنجش امیرکبیر آماده شده است و اکنون در اختیار شما قرار دارد.

درباره‌ی مجموعه‌ی سنجش امیرکبیر

امروزه به سبب حجم بالای داوطلبان و وجود رقابت تنگاتنگ میان ایشان، ورود به دانشگاه‌های مطرح در سراسر کشور امری بسیار دشوار است، که علاوه بر هوش و توانایی‌های علمی، تمرین و ممارستی جدی نیز می‌طلبد. در شرایطی که هر روزه موسسه‌هایی جدید، با انبوهی از شعارهای غیرعملی سربرآورده و متقاضیانِ ورود به دانشگاه را جذبِ تبلیغات پرطمطراق خود می‌کنند، یک متقاضی ساده کاری سخت برای انتخاب راهبرد صحیح، در مسیر تحصیلی خود دارد.

مجموعه‌ی سنجش امیرکبیر سعی دارد با ارائه‌ی برنامه‌های فرهنگی و آموزشی به نام «دوره‌های مکاتبه‌ای» نیازهای دانشجویان، دانش‌پژوهان، فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و مراکز عالی را پاسخ دهد. کتب آموزشی «دوره‌های مکاتبه‌ای» با هدف ارتقاء سطح علمی دانشجویان سال اول تا چهارم دانشگاه و همچنین داوطلبان ورود به مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به نگارش درآمده‌اند.

روش استفاده از این کتب آموزشی

این کتاب‌ها شامل دو قسمت هستند. قسمت اول دربردارنده‌ی خلاصه درس و نکات کلیدی است و قسمت دوم آن تست‌های طبقه‌بندی شده را در برمی‌گیرد. بنابراین کافی‌ست تا داوطلبان موضوع درسی هر قسمت را به خوبی فرا گرفته و در آخر تست‌های طبقه‌بندی شده را حل نماید.

کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری زبان تخصصی علوم باغبانی برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب حاضر به داوطلبان شرکت در کنکور کارشناسی ارشد و دکتری رشته‌‌ی علوم و مهندسی باغبانی پیشنهاد می‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری زبان تخصصی علوم باغبانی
ناشر چاپیانتشارات سنجش امیرکبیر
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات102
زبانفارسی
شابک978-600-8487-34-0
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی ارشد
قیمت نسخه الکترونیک
۱۸۶۰۰۰ ۹۳,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری زبان تخصصی علوم باغبانی

برای دریافت کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری زبان تخصصی علوم باغبانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.