معرفی و دانلود کتاب مهندسی آبیاری و زهکشی: مجموعه سوالات کنکور کارشناسی ارشد از سال 90 تا 98

عکس جلد کتاب مهندسی آبیاری و زهکشی: مجموعه سوالات کنکور کارشناسی ارشد از سال 90 تا 98
قیمت:
۶۷۰۰۰ ۶۰,۳۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مهندسی آبیاری و زهکشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مهندسی آبیاری و زهکشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مهندسی آبیاری و زهکشی: مجموعه سوالات کنکور کارشناسی ارشد از سال 90 تا 98

کتاب مهندسی آبیاری و زهکشی نوشته‌ی ایمان حاجی راد مجموعه‌ای شامل 9 سال سوالات کنکور کارشناسی ارشد در رشته‌ی مهندسی آبیاری و زهکشی است. این کتاب بانک جامع سوالات کنکور است و وجود پاسخنامه‌ی تشریحی باعث شده است تا نیاز داوطلبان برای آمادگی در کنکور کارشناسی ارشد رفع شود.

درباره‌ی کتاب مهندسی آبیاری و زهکشی

استفاده‌ی صحیح از آب در کشاورزی یکی از مهم‌ترین اصولی است که باید رعایت شود. از این رو برخی از دروس دانشگاهی در رشته‌ی کشاورزی به این مبحث مهم می‌پردازند. گرایش مهندسی آبیاری و زهکشی از جمله گرایش‌هایی است که به این حوزه مربوط می‌شود و هر ساله داوطبان زیادی برای شرکت در‌ آزمون کارشناسی ارشد این رشته خودشان را آماده می‌کنند. داوطلبان کنکور همواره نیازمند منبعی جامع و ارزشمند هستند تا با استفاده از آن به آن بتوانند به نتیجه‌ی دلخواه خود در آزمون‌های ورودی دانشگاهی برسند. ایمان حاجی راد در کتاب مهندسی آبیاری و زهکشی سعی کرده است تا منبعی مناسب برای داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد در نظر بگیرد. یکی از شیوه‌های موفقیت در آزمون‌های کنکوری مرور سوالات سال‌هی گذشته و دوره کردن آن‌هاست. البته باید این نکته را در نظر داشت که هر سال سوالات جدید و غیرقابل‌پیش‌بینی به آزمون‌ها اضافه می‌شوند اما با نگاهی دقیق و تحلیلی به سوالات سال‌های گذشته می‌توان به نتیجه‌ی قابل‌قبول رسید.

در کتاب مهندسی آبیاری و زهکشی سعی شده است تا تمامی سوالات 9 سال گذشته‌ی کنکور کارشناسی ارشد این رشته بررسی و پاسخ تشریحی هر سؤال ارائه شود تا متقاضیان کنکور با مرور آن بخش زیادی از مباحث را به خاطر بسپارند. داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد کشاورزی می‌توانند با مرور این کتاب دانش خود را برای شرکت و موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد افزایش دهند. کتاب مهندسی آبیاری و زهکشی توسط موسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران عرضه شده است.

کتاب مهندسی آبیاری و زهکشی مناسب چه کسانی است؟

مطالعه‌ی این کتاب به تمامی داوطلبان و متقاضیان کنکور کارشناسی ارشد گرایش آبیاری و زهکشی پیشنهاد می‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مهندسی آبیاری و زهکشی: مجموعه سوالات کنکور کارشناسی ارشد از سال 90 تا 98
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات524
زبانفارسی
شابک978-622-218242-7
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی ارشد
قیمت نسخه الکترونیک
۶۷۰۰۰ ۶۰,۳۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مهندسی آبیاری و زهکشی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مهندسی آبیاری و زهکشی

برای دریافت کتاب مهندسی آبیاری و زهکشی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.