معرفی و دانلود کتاب مجموعه سوالات کارشناسی ارشد مرتعداری

عکس جلد کتاب مجموعه سوالات کارشناسی ارشد مرتعداری
قیمت:
۱۰۰۰۰۰ ۹۰,۰۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مجموعه سوالات کارشناسی ارشد مرتعداری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مجموعه سوالات کارشناسی ارشد مرتعداری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مجموعه سوالات کارشناسی ارشد مرتعداری

با کتاب مجموعه سوالات کارشناسی ارشد مرتعداری موفقیت خود در را در آزمون کنکور تضمین کنید! مهندس محمدرضا صادقی‌منش به همراه مهندس مهدی معمری مجموعه‌ی کامل و متنوعی از آزمون‌های کنکور سراسری و آزاد در سال‌های اخیر را برای متقاضیان مقطع تحصیلات تکمیلی رشته‌ی مرتعداری فراهم کرده‌اند. همچنین دانشجویان می‌توانند پس از پاسخ به تست‌ها، به پاسخ تشریحی هریک از سؤالات و نکات کنکوری مربوطه دسترسی داشته باشند.

درباره‌‌ی کتاب مجموعه سؤالات کارشناسی‌ ارشد مرتعداری

با گسترش شاخه‌ها و گرایش‌های تحصیلی مختلف در مقاطع ارشد و دکتری، این‌ روز‌ها شاهد بازار شلوغی از کتاب‌های کمک‌آموزشی هستیم؛ اما در میان آثار این حوزه، هیچ اثری به اندازه‌ی کار و تمرین با سؤالات تستی و سؤالات آزمون‌های برگزارشده در سال‌های گذشته، به کمک متقاضیان نخواهد آمد. مهندس محمدرضا صادقی‌منش به همراه مهندس مهدی معمری در اثر موفق و ویژه‌ی خود یعنی کتاب مجموعه سؤالات کارشناسی‌ارشد مرتعداری، مجموعه‌ی کامل و مدوّنی از سؤالات آزمون‌های کنکور سراسری و آزاد کارشناسی‌ارشد این رشته را در اختیار متقاضیان تحصیلی قرار داده‌اند.

نویسندگان کتاب مجموعه سؤالات کارشناسی‌ارشد مرتعداری در جمع‌آوری سؤالات این کتاب توجه ویژه‌ای به کنکور‌های سال‌های مختلف و گنجاندن تست‌های متنوع به لحاظ زمانی داشته‌اند. به عبارتی خوانندگان این کتاب، همراه با مطالعه‌ی سؤالات و پاسخ‌دهی به آن‌ها، به ارزیابی سیر تغییرات در کنکور‌های سال‌های جاری دست پیدا می‌کنند و بر مباحث حائز اهمیت اشراف بیشتری می‌یابند. همچنین سؤالات این کتاب خواننده را با طیف وسیعی از مطالب و منابع آشنا خواهد نمود. ارزیابی و اندازه‌گیری مرتع، اطلاح و توسعه‌ی مرتع، حفاظت خاک و آبخیزداری و همچنین سؤالات زبان تخصصی تنها بخشی از موضوعات متنوع و کاربردی موجود در سؤالات این کتاب هستند.

دیگر نکته‌ی طلایی درخصوص کتاب مجموعه سؤالات کارشناسی‌ارشد مرتعداری، که آن را در نوع خود به یک نمونه‌ی آموزشی منحصر‌به‌فرد تبدیل کرده، بخش دوم آزمون‌ها یعنی پاسخ‌های تشریحی سؤالات است. نویسندگان این کتاب در بخش پاسخ آزمون‌ها، به پاسخ‌دهی ساده و کوتاه سؤالات بسنده نکرده‌اند و مخاطبان و متقاضیان آزمون ارشد را با شرح مفصل و کاملی از جواب هرکدام از تست‌ها همراه نموده‌اند.

در نهایت، با کمک کتاب مجموعه سؤالات کارشناسی‌ارشد مرتعداری می‌توانید جلسات آزمون کنکور ارشد در رشته‌ی مرتعداری را بارها و بارها شبیه‌سازی کنید و با مطالعه‌ی دقیق نکات کنکوری و تشریحی کتاب، به تسلط بالایی برای کسب موفقیت در این آزمون دست یابید. این اثر ارزشمند با تلاش یکی از ناشران فعال موفق در زمینه‌ی کتاب‌های علمی و آموزشی، یعنی مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران به دست علاقه‌مندان می‌رسد.

کتاب مجموعه سؤالات کارشناسی‌ ارشد مرتعداری برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب تست جامع را به متقاضیان کارشناسی‌ِارشد در رشته‌ی مرتعداری و آبخیزداری پیشنهاد می‌کنیم. همچنین دانشجویان مقطع کارشناسی که قصد دارند با تسلط بر منابع علمی آینده‌ی حرفه‌ای خود را تضمین کنند از دیگر مخاطبان این کتاب هستند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه ناشر
مقدمه مؤلفان
فصل اول: مرتعداری
فصل دوم: ارزیابی و اندازه‌گیری مرتع
فصل سوم: حفاظت خاک و آبخیزی
فصل چهارم: اصلاح و توسعه مراتع
فصل پنجم: شنانسایی گیاهان مرتعی
فصل ششم: زبان تخصصی
فهرست منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مجموعه سوالات کارشناسی ارشد مرتعداری
نویسنده،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات420
زبانفارسی
شابک978-964-354-934-3
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی ارشد
قیمت نسخه الکترونیک
۱۰۰۰۰۰ ۹۰,۰۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مجموعه سوالات کارشناسی ارشد مرتعداری

برای دریافت کتاب مجموعه سوالات کارشناسی ارشد مرتعداری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.