معرفی و دانلود کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری سنجش و اندازه گیری در تربیت بدنی

عکس جلد کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری سنجش و اندازه گیری در تربیت بدنی
قیمت:
۱۱۴۰۰۰ ۵۷,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری سنجش و اندازه گیری در تربیت بدنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری سنجش و اندازه گیری در تربیت بدنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری سنجش و اندازه گیری در تربیت بدنی

کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری سنجش و اندازه گیری در تربیت بدنی، شامل فنون برنامه‌ریزی، خلاصه و چکیده‌ی مباحث درسی، نکته‌ها و روش‌ها، تست‌های خودسنجی و تست‌های طبقه‌بندی شده است؛ دانشجویان و داوطلبان شرکت در کنکور ارشد و دکترای این رشته می‌توانند از این منبع کاربردی بهره‌مند شوند.

درباره‌ی کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری سنجش و اندازه گیری در تربیت بدنی

اندازه‌گیری یکی از مباحث مهمی است که اطلاعات مفیدی را درباره‌ی ویژگی‌های پدیده‌های گوناگون ارائه می‌دهد و موارد مرتبط با آن‌ها را پیش‌بینی‌پذیر می‌کند. می‌توان گفت هدف از اندازه‌گیری، کسب اطلاعات درباره‌ی خصوصیات و رویدادهای مختلف است؛ به‌گونه‌ای که بتوان وضعیت آن‌ها را پیش‌بینی و از بروز مشکلات درباره‌ی هر یک جلوگیری کرد.

درس سنجش و اندازه‌گیری در رشته‌ی تربیت بدنی امکان بررسی ابزارهای اندازه‌گیری را در علوم ورزشی فراهم می‌کند و به‌همین‌دلیل از اهمیت ویژه‌ای در میان دانشجویان تربیت بدنی برخوردار است. کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری سنجش و اندازه گیری در تربیت بدنی انواع مباحث مهم، آزمون‌های خودسنجی و پاسخنامه‌ی آن‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد. داوطلبان کنکور ارشد و دکتری رشته‌ی تربیت بدنی و علوم ورزشی به‌کمک این اثر می‌توانند با آمادگی بیشتر در آزمون کنکور حاضر شوند.

کتاب حاضر، حاصل تلاش مولفان سنجش امیرکبیر است و اکنون در اختیار شما قرار دارد.

درباره‌ی مجموعه‌ی سنجش امیرکبیر

امروزه به سبب حجم بالای داوطلبان و وجود رقابت تنگاتنگ میان ایشان، ورود به دانشگاه‌های مطرح در سراسر کشور امری بسیار دشوار است، که علاوه بر هوش و توانایی‌های علمی، تمرین و ممارستی جدی نیز می‌طلبد. در شرایطی که هر روزه موسسه‌هایی جدید، با انبوهی از شعارهای غیرعملی سربرآورده و متقاضیانِ ورود به دانشگاه را جذبِ تبلیغات پرطمطراق خود می‌کنند، یک متقاضی ساده کاری سخت برای انتخاب راهبرد صحیح، در مسیر تحصیلی خود دارد.

مجموعه‌ی سنجش امیرکبیر سعی دارد با ارائه‌ی برنامه‌های فرهنگی و آموزشی به نام «دوره‌های مکاتبه‌ای» نیازهای دانشجویان، دانش‌پژوهان، فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و مراکز عالی را پاسخ دهد. کتب آموزشی «دوره‌های مکاتبه‌ای» با هدف ارتقاء سطح علمی دانشجویان سال اول تا چهارم دانشگاه و همچنین داوطلبان ورود به مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به نگارش درآمده‌اند.

روش استفاده از این کتب آموزشی

این کتاب‌ها شامل دو قسمت هستند. قسمت اول دربردارنده‌ی خلاصه درس و نکات کلیدی است و قسمت دوم تست‌های طبقه‌بندی شده را در برمی‌گیرد. بنابراین کافی‌ست تا داوطلبان موضوع درسی هر قسمت را به خوبی فرا گرفته و در آخر تست‌های طبقه‌بندی شده را حل نماید.

کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری سنجش و اندازه گیری در تربیت بدنی برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب آزمون کارشناسی ارشد و دکتری سنجش و اندازه گیری در تربیت بدنی به داوطلبان شرکت در آزمون کنکور کارشناسی ارشد و دکتری رشته‌‌ی تربیت بدنی پیشنهاد می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول
فصل اول: سنجش اندازه‌گیری و ارزشیابی
تست‌های خودسنجی فصل اول
فصل دوم: اهداف و آزمون‌های تربیتی
تست‌های خودسنجی فصل دوم
فصل سوم: ویژگی‌های آزمون
تست‌های خودسنجی فصل سوم
فصل چهارم: مقیاس‌ها و نورم‌ها
تست‌های خودسنجی فصل چهارم
فصل پنجم: روش‌های نمره‌گذاری و انواع آزمون
تست‌های خودسنجی فصل پنجم
بخش دوم
فصل ششم: استقامت قلبی – تنفسی
فصل هفتم: استقامت و قدرت عضلانی
نکات مهم فصل هفتم
فصل هشتم: انعطاف پذیری
فصل نهم: ترکیب بدنی
فصل دهم: چابکی
فصل یازدهم: سرعت
فصل دوازدهم: توان
فصل سیزدهم: تعادل
فصل چهاردهم: آزمون‌های مهارتی
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری سنجش و اندازه گیری در تربیت بدنی
ناشر چاپیانتشارات سنجش امیرکبیر
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات69
زبانفارسی
شابک978-600-94216-1-9
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی ارشد
قیمت نسخه الکترونیک
۱۱۴۰۰۰ ۵۷,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری سنجش و اندازه گیری در تربیت بدنی

برای دریافت کتاب آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری سنجش و اندازه گیری در تربیت بدنی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.