معرفی و دانلود کتاب آموزش تخصصی الکترونیک خودرو

عکس جلد کتاب آموزش تخصصی الکترونیک خودرو
قیمت:
۵۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش تخصصی الکترونیک خودرو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش تخصصی الکترونیک خودرو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش تخصصی الکترونیک خودرو

اگر به دنبال یک منبع آموزشی کامل در زمینه‌ی تجهیزات برقی خودرو هستید تا بتوانید درک خوبی از نکات و جزئیات این مبحث به دست بیاورید، کتاب آموزش تخصصی الکترونیک خودرو از مرضیه عباسی می‌تواند راهنمای خوبی برای شما باشد. در این اثر به صورت تخصصی بر آموزش کاربرد الکترونیک و تجهیزات مدارهای الکتریکی در اتومبیل پرداخته شده است.

درباره‌ی کتاب آموزش تخصصی الکترونیک خودرو

یافتن منابع آموزشی کامل در حوزه‌ی فنی، و به صورت ویژه، در حوزه‌های مرتبط با خودرو کار چندان آسانی نیست. با این وجود مهارت‌آموزان این حوزه باید علاوه بر افزایش مهارت خود به صورت عملی، به سراغ منابع آموزشی تئوریک نیز بروند و بکوشند تا دانش خود را ارتقا دهند. بنابراین در حوزه‌های فنی هم نمی‌توان تنها به مهارت‌هایی که از طریق تجربه به دست می‌آیند اکتفا کرد. مهارت‌های مربوط به حوزه‌ی خودرو نیز از این قاعده مستثنی نیستند و بهتر است مهارت‌آموزان به دنبال منابع آموزشی جامعی باشند تا بتوانند با مثال‌های مختلف آن‌ها خود را برای روبه‌رویی با نمونه‌های واقعی در کار آماده کنند. کتاب آموزش تخصصی الکترونیک خودرو راهنمای آموزشی خوبی در زمینه‌ی تجهیزات برقی خودرو است و با بیان ساده‌ای که دارد به شما کمک می‌کند تا اطلاعات و نکات قابل‌توجهی را در این رابطه به دست بیاورید.

مرضیه عباسی در این اثر سه مبحث کلی را با ذکر جزئیات و نکات، مورد بررسی قرار داده است: ابزار و تجهیزات مدارهای الکتریکی خودرو، کاربرد الکترونیک در خودرو و نصب رادیوضبط ماشین. در مبحث تجهیزات مدارهای الکتریکی، او ابتدا به سراغ ابزارهای اندازه‌گیری و اندازه‌گیری پارامترهای مختلف رفته، سپس اجزای مدار، انواع مدارها، باتری خودرو، سیم‌کشی اجزا و سوییچ‌ها و علائم و انواع سیم‌ها در مدار الکتریکی، کد رنگ‌ سیم‌ها و بسیاری از مفاهیم مهم در این رابطه را مطرح کرده است. نویسنده سپس در باب کاربرد الکترونیک، عملگرها، سنسورها و انواع آن‌ها توضیح داده و سپس به سراغ ECU و دستگاه دیاگ رفته است. در بخش پایانی کتاب آموزش تخصصی الکترونیک خودرو هم مبحث نصب رادیوضبط ماشین مطرح شده که در بررسی جزئیات آن نقشه‌ی نصب دستگاه، قاب فلزی پخش، اتصالاتی مانند بلندگو، آنتن خودرو، راه‌اندازی آنتن الکتریکی، مدار آنتن و ساخت تستر ولتاژ آورده شده‌اند. با مطالعه‌ی دقیق این راهنمای آموزشی می‌توانید اطلاعاتی کاربردی در باب مباحث مطرح‌شده به دست آورید.

این اثر توسط انتشارات نبض دانش به چاپ رسیده است.

کتاب آموزش تخصصی الکترونیک خودرو برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب حاضر را به مهارت‌آموزان حوزه‌ی الکترونیک خودرو توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب آموزش تخصصی الکترونیک خودرو می‌خوانیم

باتری منبع ذخیره‌ی انرژی است که در آن انرژی شیمیایی به انرژی الکتریکی تبدیل می‌شود. جریان تولیدی باتری مستقیم است و به آن جریان DC می‌گویند. در این جریان قطب‌های ولتاژ مدار هرگز تغییر نمی‌کنند؛ در حالی که در آلترناتور که مولد جریان الکتریکی به شمار می‌رود، جریان الکتریکی تولیدشده به صورت متناوب است و قطب‌های ولتاژ مدار در زمان‌های معینی تغییر می‌کنند. این نوع جریان الکتریکی را AC می‌نامند و از آن‌جا که در سیستم‌های الکتریکی خودرو قابل‌استفاده نیست آن را به وسیله‌ی دیودهایی یک‌سوسازی می‌کنند تا به جریان DC تبدیل شود.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: شناخت ابزار و تجهیزات مدارهای الکتریکی خودرو
فصل دوم: کاربرد الکترونیک در خودرو
فصل سوم: نصب رادیوضبط ماشین

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش تخصصی الکترونیک خودرو
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نبض دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات138
زبانفارسی
شابک978-600-7703-28-1
موضوع کتابکتاب‌های خودرو
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش تخصصی الکترونیک خودرو

عباس محمدی
۱۴۰۲/۱۰/۲۸
آموزش‌ها ناقص بودند، به یک چیزی اشاره میشد اما یاد نمیدادند، باید یک کتاب یا منبع مکمل دیگه‌ای رو هم استفاده کنیم، برخی از آموزش‌ها هم اشتباه داشتند، از روی بی دقتی
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب آموزش تخصصی الکترونیک خودرو

برای دریافت کتاب آموزش تخصصی الکترونیک خودرو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.