معرفی و دانلود کتاب آموزش تضمینی Microsoft Office 2016

عکس جلد کتاب آموزش تضمینی Microsoft Office 2016
قیمت:
۲۹,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش تضمینی Microsoft Office 2016 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش تضمینی Microsoft Office 2016 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش تضمینی Microsoft Office 2016

نرم‌افزار‌های آفیس را تضمینی بیاموزید! متیو کونر در کتاب آموزش تضمینی Microsoft Office 2016 به شما این اطمینان خاطر را خواهد داد که تمام اصول و قواعد کار با برنامه‌های مایکروسافت آفیس را به‌طور دقیق و بدون هیچ نگرانی‌ای یاد بگیرید. آشنایی با محیط نرم‌افزار ورد، پاورپوینت، اوت لوک، اکسس و اکسل، سرفصل‌های اصلی این اثر جامع و پرکاربرد را تشکیل می‌دهند.

درباره‌‌ی کتاب آموزش تضمینی Microsoft Office 2016

می‌خواهید کار با محیط نرم‌افزاری آفیس را از سر بگیرید، اما درست نمی‌دانید باید از کجا شروع کنید؟ مشغول طراحی پروژه‌ی خود در برنامه‌ی اکسل هستید و چالش بزرگی حین کار سر راهتان قرار گرفته؟ کاربرد ابزار پیش روی خود در نرم‌افزار اکسس را به درستی نمی‌دانید؟ کتاب آموزش تضمینی Microsoft Office 2016 راهنمای جامع محیط نرم‌افزاری آفیس این‌جاست تا تمامی نگرانی‌های شما را برطرف کند. متیو کونر مخاطبان را راهی یک تور تخصصی به دل برنامه‌های پرکاربرد شرکت مایکروسافت خواهد کرد.

این روز‌ها یافتن شغل در هر جایگاهی و به سرانجام‌ رساندن تمام پروژه‌های درسی و پروهشی، و یا اطلاً یادداشت یک مطلب ساده در کامپیوتر نیازمند یادگیری کار با محیط آفیس و حداقل آشنایی با ابزار‌های اصلی آن است. کتاب آموزش تضمینی Microsoft Office 2016 نه تنها اطلاعات کافی کار با نرم‌افزار‌های آفیس را به شما هدیه می‌کند، بلکه مخاطب را در کار با هریک از این نرم‌افزار‌ها و رسیدن به بهترین خروجی‌ نیز خبره و ماهر می‌گرداند. در میان نسخه‌های مختلفی که از مایکروسافت آفیس وجود دارد، نسخه‌ی سال 2016 همچنان از پرکاربرد‌ترین‌هاست. این همان ورژنی‌ست که متیو کونر در کتاب خود نیز آن را مبنای آموزش قرار داده و و در توضیح آن چنان روند اصولی و جزءبه‌جزئی به کار گرفته که کار با نسخه‌های دیگر آفیس را نیز برای مخاطب در دسترس و آسان کرده است.

کار با نرم‌افزار ورد که یکی از پایه‌ای‌ترین برنامه‌های آفیس است در ابتدا چندان سخت به نظر نمی‌رسد. اما اگر سرفصل‌های ورد را در کتاب آموزش تضمینی Microsoft Office 2016 مطالعه کنید خواهید دانست که ابزار‌ها و قابلیت‌های بسیاری در این برنامه وجود داشته که احتمالاً تا‌به‌حال از آن بی‌خبر بوده‌اید! نرم‌افزار اکسل نیز یکی از کامل‌ترین برنامه‌ها در حوزه‌ی ثبت داده و اطلاعات و همچنین محاسبات آماری‌ست، که عنوان جداگانه و مفصلی در این کتاب به آن اختصاص داده شده. نرم‌افزار پاورپوینت از دیگر قابلیت‌های جذاب و البته پراستفاده در محیط آفیس است که به شما در ارائه‌ی پروژه‌های اسلایدی و ارائه‌ی بهتر پژوهش‌ها برای جمع مخاطبان و البته ساخت محتوای تبلیغی کمک می‌کند. کتاب آموزش تضمینی Office 2016 صفر‌تاصد این نرم‌افزار را نیز به شما خواهد آموخت. کار با نرم‌افزار مدیریت ایمیل اوت‌لوک و برنامه‌های آمار‌های تصویری اکسس نیز از دیگر سرفصل‌های کاربردی این کتاب است که در طول سرفصل‌ها خواهیم شد و از ابتدایی‌ترین ابزار‌ها تا پیچیده‌ترین مباحث آن را گام‌به‌گام خواهیم آموخت.

در نهایت، کتاب آموزش تضمینی Microsoft Office 2016 از آن دست کتاب‌هایی‌ست همه‌ی کاربران رایانه در حین کار بر پروژه‌های به آن نیاز پیدا خواهند کرد و بار‌ها برای رفع مشکلات کار و یا برای بالا بردن کیفیت کار خود به سراغ آن خواهند رفت. این اثر خواندنی و پرنکته با تلاش‌های انتشارات نبض دانش به دست شما می‌رسد.

کتاب آموزش تضمینی Microsoft Office 2016 برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب آموزنده را به تمامی علاقه‌مندان به آموزش کامل محیط نرم‌افزاری آفیس پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب آموزش تضمینی Microsoft Office 2016 می‌خوانیم

مایکروسافت آفیس 2016 آخرین نسخه از سری نرم‌افزارهای ارائه‌شده توسط مایکروسافت در 2015 است. در کنار نرم‌افزارهای اورجینال مانند مایکروسافت پاورپوینت، ورد و اکسل، نرم‌افزارهای بیشتری نیز اضافه شده است که معمولاً این نرم‌افزارها در ویندوز 10 اجرا می‌شوند. وقتی شما این نرم‌افزار را روی کامپیوتر خود نصب کنید، به خاطر ویژگی‌های جالب و مفیدش از اجرای آن لذت خواهید برد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش تضمینی Microsoft Office 2016
نویسنده
مترجممهسا شعبانی اشکاء
ناشر چاپیانتشارات نبض دانش
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات285
زبانفارسی
شابک978-600-8599-71-5
موضوع کتابکتاب‌های آموزش آفیس
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش تضمینی Microsoft Office 2016

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آموزش تضمینی Microsoft Office 2016

برای دریافت کتاب آموزش تضمینی Microsoft Office 2016 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.