معرفی و دانلود کتاب مهارت‌های کاربردی کامپیوتر ICDL 2019 سطح یک

عکس جلد کتاب مهارت‌های کاربردی کامپیوتر ICDL 2019 سطح یک
قیمت:
130000 تومان - 13.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مهارت‌های کاربردی کامپیوتر ICDL 2019 سطح یک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مهارت‌های کاربردی کامپیوتر ICDL 2019 سطح یک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مهارت‌های کاربردی کامپیوتر ICDL 2019 سطح یک

وحیدرضا مدقق و مهدی کوهستانی در کتاب مهارت‌های کاربردی کامپیوتر ICDL 2019 سطح یک جدیدترین سرفصل‌های بنیاد جهانی ICDL را به شما آموزش می‌دهند. با خواندن این کتاب با مفاهیم فناوری اطلاعات و ارتباطات، سیستم‌عامل ویندوز 10، واژه‌پرداز word 2019، مرور وب، اینترنت و شبکه به‌خوبی آشنا می‌شوید.

درباره‌ی کتاب مهارت‌های کاربردی کامپیوتر ICDL 2019 سطح یک

نویسندگان این اثر سعی داشته‌اند مطالب کتاب حاضر را به‌نحوی تدوین کنند که با خواندن هر بخش از آن، نیازهای اولیه‌ی شما برای استفاده از کامپیوتر برطرف شود. بنابراین در کتاب مهارت‌های کاربردی کامپیوتر ICDL 2019 سطح یک، به‌قلم وحیدرضا مدقق و مهدی کوهستانی با مجموعه‌ای از سرفصل‌های کاربردی و منسجم پیرامون فناوری‌ اطلاعات آشنا خواهید شد.

با خواندن این اثر در جریان جزئیات مربوط به کار با کامپیوتر و وسایل دیجیتال، اینترنت، انواع نرم‌افزارهای کاربردی از جمله ورد، خدمات انواع شبکه‌های کامپیوتری، شیوه‌های محافظت از داده‌ها و دستگاه‌ها، کار با ویندوز 10 و بسیاری مهارت دیگر قرار می‌گیرید. همچنین اگر مایلید در پاسخ به سوالات آزمون‌های استخدامی و مصاحبه‌های شغلی موفق عمل کنید، یادگیری مهارت‌های موجود در این اثر و تمرین عملی آن سبب تمایز شما از دیگر رقیبانتان خواهد شد.

ضمناً مطالب این کتاب برای افرادی که در حد رفع نیازهای اولیه با کامپیوتر آشنایی دارند نیز مفید خواهد بود و به آن‌ها کمک می‌کند جزئیات مربوط به کار با برنامه‌های مختلف را بیاموزند و در حرفه‌ی خود عملکرد بهتری داشته باشند.

تمامی آموزش‌های این اثر به‌همراه تصاویر کاربردی ارائه شده‌اند تا مطالب را دقیق و جزئی بیاموزید و هر بخش را به‌شکل عملی آن و در محیط برنامه‌های مختلف ببینید. کتاب مهارت‌های کاربردی کامپیوتر ICDL 2019 سطح یک را موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران منتشر کرده و عموم علاقه‌مندان به یادگیری مهارت‌های کامپیوتر می‌توانند از مطالب آن بهره ببرند.

(این کتاب دارای حجم بیش از 20 مگابایت است، لطفاً قبل از خرید، نسخه‌ی نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

کتاب مهارت‌های کاربردی کامپیوتر ICDL 2019 سطح یک مناسب چه کسانی است؟

مهارت ICDL در پروژه‌های درسی و کاری و شخصی شما به کمکتان خواهد آمد. بنابراین این کتاب برای عموم افرادی که می‌خواهند در سطح مقدماتی این مهارت را بیاموزند، راهنمای بسیار مناسبی است.

در بخشی از کتاب مهارت‌های کاربردی کامپیوتر ICDL 2019 سطح یک می‌خوانیم

اگر شما یک کاربر تازه وارد به دنیای کامپیوتر باشید، حتماً در اولین قدم می‌خواهید بدانید که کامپیوتر چیست، چه کمکی به شما می‌کند و شما باید چه انتظاراتی از یک کامپیوتر داشته باشید. در این مبحث می‌آموزید که کامپیوتر چیست؟ انواع آن کدام است و چه کارهایی می‌توانید با کامپیوتر انجام دهید. امروزه ما شاهد تحولات سریع و شگرفی در زمینه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات (Information and Communication Technology) هستیم به گونه‌ای که هر روز فناوری‌های جدیدی ظهور پیدا می‌کنند و تأثیرات زیادی در زمینه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و... در جامعه به‌وجود می‌آورند. این روند تغییرات در جوامع بشری، منجر به ایجاد یک جامعه اطلاعاتی می‌شود که حال و آینده‌ی جوامع را متحول خواهد نمود.

حال ممکن است این سوأل در ذهن شما به‌وجود آید که فناوری اطلاعات و ارتباطات چیست؟ اگر بخواهیم تعریف ساده‌ای از فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) داشته باشیم می‌توانیم بگوییم: فناوری اطلاعات و ارتباطات با استفاده از ابزارهای رایانه‌ای و مخابراتی امکان گردآوری، سازمان‌دهی، ذخیره، انتشار و دسترسی به اطلاعات را فراهم می‌کند. فناوری اطلاعات و ارتباطات، خدمات متنوعی در اختیار افراد قرار می‌دهد. به‌عنوان مثال امکان دسترسی به اینترنت و خدمات موجود در آن، فناوری‌های تلفن همراه و برنامه‌های متنوع کامپیوتری، همگی در بستر فناوری اطلاعات و ارتباطات امکان‌پذیر شده‌اند.

فهرست مطالب کتاب

مهارت اول / ملزومات کامپیوتر
فصل اول: کامپیوتر و وسایل دیجیتال
فصل دوم: شبکه‌ها
فصل سوم: امنیت و WELL-BING
مهارت دوم / سیستم‌عامل ویندوز 10
مهارت سوم / استفاده از نرم‌افزار WORD 2019
مهارت چهارم / مرور وب و اینترنت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مهارت‌های کاربردی کامپیوتر ICDL 2019 سطح یک
نویسنده،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات265
زبانفارسی
شابک978-622-218-021-8
موضوع کتابکتاب‌های آموزش آفیس
قیمت نسخه الکترونیک
130000 ت - 13.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مهارت‌های کاربردی کامپیوتر ICDL 2019 سطح یک

برای دریافت کتاب مهارت‌های کاربردی کامپیوتر ICDL 2019 سطح یک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.