معرفی و دانلود کتاب مهارت‌های کاربردی کامپیوتر 2016 ICDL سطح یک

برای دانلود قانونی کتاب مهارت‌های کاربردی کامپیوتر 2016 ICDL سطح یک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مهارت‌های کاربردی کامپیوتر 2016 ICDL سطح یک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مهارت‌های کاربردی کامپیوتر 2016 ICDL سطح یک

مهدی کوهستانی، وحیدرضا مدقق و لیلا احمدی پرگو در کتاب مهارت‌های کاربردی کامپیوتر 2016 ICDL سطح یک شما را با مهم‌ترین مهارت‌های کامپیوتری آشنا می‌کنند. این کتاب به شما کمک می‌کند با ارتقای مهارت کامپیوتر خود موقعیت‌های شغلی بهتری را به دست بیاورید و در آزمون‌های استخدامی مراکز اجرایی موفق‌تر عمل کنید.

درباره‌ی کتاب مهارت‌های کاربردی کامپیوتر 2016 ICDL سطح یک

در این کتاب درباره‌ی مفاهیم فناوری اطلاعات و ارتباطات، سیستم عامل Windows 10 و امکانات ویژه‌ی آن خواهید خواند و هرآنچه را لازم است پیرامون Word 2016، مرور وب و اینترنت بدانید، به شما آموزش داده خواهد شد.

در حقیقت درسنامه‌های کتاب مهارت‌های کاربردی کامپیوتر 2016 ICDL سطح یک به شما کمک می‌کند با کاربردی‌ترین برنامه‌ها و ابزارهای کامپیوتری آشنا شوید و هریک را در بسترهای شغلی و تحصیلی مناسب به‌کار بگیرید.

هدف‌ مهدی کوهستانی، وحیدرضا مدقق و لیلا احمدی پرگو از تدوین این کتاب آشنایی بهتر شما با اصطلاحات تخصصی کامپیوتر و مبانی برنامه‌های مختلف است. به‌بیان‌دیگر در تدوین این اثر تمامی مباحث از پایه‌ای‌ترین سطح توضیح داده شده تا آموزش‌های کتاب برای افراد مبتدی و ناآشنا با فضای برنامه‌‌ها نیز کاربردی باشد.

گفتنی‌ست مطالب این کتاب برگرفته از آخرین سیلابس بین‌المللی 2016 ICDL و مرجع آموزشی و درسی دپارتمان ICDL مجتمع فنی تهران است که در دو سطح مختلف در دسترس شما قرار دارد.

کتاب مهارت‌های کاربردی کامپیوتر 2016 ICDL سطح یک را مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران منتشر کرده و علاقه‌مندان به یادگیری مهارت‌های کامپیوتری مقدماتی و پیشرفته می‌توانند از درسنامه‌های مفید این اثر استفاده کنند.

کتاب مهارت‌های کاربردی کامپیوتر 2016 ICDL سطح یک مناسب چه کسانی است؟

دانشجویان رشته‌ی کامپیوتر، داوطلبان آزمون‌های استخدامی و تمامی افرادی که به‌دنبال یادگیری مهارت‌های کامپیوتری و موفقیت شغلی خود هستند، از مطالب این کتاب برخوردار خواهند شد.

در بخشی از کتاب مهارت‌های کاربردی کامپیوتر 2016 ICDL سطح یک می‌خوانیم

در مقایسه با کامپیوترهای اولیه، کامپیوترهای امروزی شگفت‌انگیز می‌باشند. آن‌ها هزاران برابر سریع‌تر و بسیار کوچک‌تر شده‌اند؛ به نحوی که به راحتی روی میز کار، روی پا و حتی در جیبتان جا می‌شوند. هر کامپیوتر از دو قسمت اصلی به نام سخت‌افزار و نرم‌افزار تشکیل شده است. سخت‌افزار و نرم‌افزار در تعامل با هم هستند و موجب می شوند کامپیوتر کار کند.

سخت‌افزار

به قطعات فیزیکی و قابل لمس کامپیوتر، سخت‌افزار گفته می‌شود. به عنوان مثال صفحه نمایش، صفحه‌کلید، چاپگر، بلندگو و... همگی اجزاء سخت‌افزاری یک کامپیوتر هستند.

فهرست مطالب کتاب

مهارت اول ICDL: مفاهیم فناوری اطلاعات و ارتباطات
شبکه‌های کامپیوتری (Computer Networks)
مهارت دوم ICDL: سیستم‌عامل ویندوز
مهارت سوم ICDL: استفاده از نرم‌افزار word
مهارت چهارم ICDL: مرور وب و اینترنت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مهارت‌های کاربردی کامپیوتر 2016 ICDL سطح یک
نویسنده، ،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات347
زبانفارسی
شابک978-600-1244-54-4
موضوع کتابکتاب‌های آموزش آفیس
قیمت نسخه الکترونیک
145000 ت - 15.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مهارت‌های کاربردی کامپیوتر 2016 ICDL سطح یک

eskandarW
۱۴۰۲/۴/۸
پاور پوینت و اکسل و اکسس درموردشون هیچ صحبت نشده
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب مهارت‌های کاربردی کامپیوتر 2016 ICDL سطح یک

برای دریافت کتاب مهارت‌های کاربردی کامپیوتر 2016 ICDL سطح یک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.