معرفی و دانلود کتاب مهارت‌های کاربردی کامپیوتر ICDL 2019 سطح دو

عکس جلد کتاب مهارت‌های کاربردی کامپیوتر ICDL 2019 سطح دو
قیمت:
130000 تومان - 13.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مهارت‌های کاربردی کامپیوتر ICDL 2019 سطح دو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مهارت‌های کاربردی کامپیوتر ICDL 2019 سطح دو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مهارت‌های کاربردی کامپیوتر ICDL 2019 سطح دو

وحیدرضا مدقق و مهدی کوهستانی در کتاب مهارت‌های کاربردی کامپیوتر ICDL 2019 سطح دو روش کار با برنامه‌های ACCESS ،EXCEL و POWERPOINT نسخه‌ی 2019 را به شما آموزش می‌دهند. این کتاب به شما کمک می‌کند کار با پایگاه داده‌ها و صفحات گسترده را به‌خوبی بیاموزید.

درباره‌ی کتاب مهارت‌های کاربردی کامپیوتر ICDL 2019 سطح دو

کتابی که پیش روی شماست طبق به‌روزترین سرفصل‌های بنیاد جهانی ICDL تدوین شده و در آن از پایه‌ای‌ترین و مقدماتی‌ترین مطالب تا سطوح پیچیده‌تر آموزش داده شده است. در تدوین این اثر سعی مهدی کوهستانی و وحیدرضا مدقق، به‌عنوان نویسندگان کتاب، بر آن بوده است که تنها به آموزش مطالب مهم و کاربردی نرم‌افزارها بپردازند و از ذکر مطالب کم‌اهمیت خودداری کنند.

کتاب مهارت‌های کاربردی کامپیوتر ICDL 2019 سطح دو در سه فصل نوشته شده و هر فصل به شکل جداگانه به یکی از مهارت‌های اساسی رایانه‌ای اختصاص دارد. در ابتدای هر بخش از کتاب توضیحاتی مقدماتی ارائه شده و سپس نویسندگان به شرح و آموزش مطالب مختلف پرداخته‌اند.

گفتنی‌ست در بین مطالب کتاب، تمرین‌هایی از سطح آسان تا سخت وجود دارد که به شما کمک می‌کند فرآیند یادگیری‌تان را تکمیل کنید. هدف از طرح این تمرین‌ها این است که بتوانید ذهنتان را به چالش بکشید تا از این طریق یادگیری عمیق‌تری داشته باشید.

پس توصیه می‌شود سوالات و تمرین‌های این کتاب را به دقت حل کنید تا با درگیر کردن ذهنتان یادگیری لذت‌بخش‌تری داشته باشید. ضمناً آموزش‌های این اثر با تصاویر کاربردی همراه شده تا مطالب را به‌شکل عملی و عمیق بیاموزید.

کتاب مهارت‌های کاربردی کامپیوتر ICDL 2019 سطح دو را موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران منتشر کرده و عموم علاقه‌مندان به یادگیری مهارت‌های کامپیوتر می‌توانند از مطالب آن بهره ببرند.

(این کتاب دارای حجم بیش از 20 مگابایت است، لطفاً قبل از خرید، نسخه‌ی نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

کتاب مهارت‌های کاربردی کامپیوتر ICDL 2019 سطح دو مناسب چه کسانی است؟

داوطلبان آزمون‌های استخدامی گوناگون و کسانی که در فعالیت‌های درسی و کاری خود نیازمند کار حرفه‌ای با برنامه‌های کامپیوتری هستند، از جمله مخاطبان اصلی این کتاب‌اند.

در بخشی از کتاب مهارت‌های کاربردی کامپیوتر ICDL 2019 سطح دو می‌خوانیم

تا قبل از فراگیر شدن کامپیوترها، درصورتی‌که شخصی می‌خواست حجم زیادی از اطلاعات را نگهداری و سازمان‌دهی کند، مجبور بود از کارت‌های ایندکس استفاده کند. در سیستم کتابخانه‌های قدیمی، هنگامی که می‌خواستید کتابی را امانت بگیرید، کارت ایندکس مشخصات کتاب را پیدا می‌کردید و مشخصات کتاب را به کتابدار می‌گفتید. سپس کتابدار، کتاب موردنظر شما را پیدا و مشخصات شما (امانت‌گیرنده) را در کارت دیگری ثبت می‌کرد. این روش سنتی یکی از متداول‌ترین روش‌های ثبت و نگهداری اطلاعات در بانک‌های اطلاعات سنتی بود.

فرض کنید در کتابخانه‌ای که هر روز صدها مراجعه‌کننده دارد، کتابدار بخواهد گزارش کتاب‌هایی را که در یک ماه گذشته امانت داده است، تهیه کند یا گزارشی از افرادی تهیه کند که کتاب امانت داده شده را در زمان معین باز نگردانده‌اند. در چنین شرایطی استخراج اطلاعات کار بسیار وقت‌گیری است. با استفاده از کامپیوتر، ذخیره و بازیابی اطلاعات بسیار آسان و سریع انجام می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه‌ی ناشر
مقدمه‌ی مؤلف
مهارت اول: کار با پایگاه داده‌ها 2019 Access
فصل اول: پایگاه داده‌ها
فصل دوم: ایجاد جداول
فصل سوم: ایجاد پرس‌وجو
فصل چهارم: ایجاد فرم
فصل پنجم: ایجاد گزارش
مهارت دوم: معرفی نرم‌افزار Excel 2019
مهارت سوم: کار با نرم‌افزار 2019 PowerPoint

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مهارت‌های کاربردی کامپیوتر ICDL 2019 سطح دو
نویسنده،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات281
زبانفارسی
شابک978-622-218-045-4
موضوع کتابکتاب‌های آموزش آفیس
قیمت نسخه الکترونیک
130000 ت - 13.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مهارت‌های کاربردی کامپیوتر ICDL 2019 سطح دو

سید حسین داورپناه
۱۴۰۲/۴/۱۶
زبان نوشتار بسیار خوب و اشکال مفهوم رو میرسونن
جامعیت خوبی دارن و کاربردیه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب مهارت‌های کاربردی کامپیوتر ICDL 2019 سطح دو

برای دریافت کتاب مهارت‌های کاربردی کامپیوتر ICDL 2019 سطح دو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.