معرفی و دانلود کتاب آموزش طراحی تیزر، انیمیشن و بنرهای تبلیغاتی با Adobe Flash Pro

برای دانلود قانونی کتاب آموزش طراحی تیزر، انیمیشن و بنرهای تبلیغاتی با Adobe Flash Pro و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش طراحی تیزر، انیمیشن و بنرهای تبلیغاتی با Adobe Flash Pro و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش طراحی تیزر، انیمیشن و بنرهای تبلیغاتی با Adobe Flash Pro

کتاب آموزش طراحی تیزر، انیمیشن و بنرهای تبلیغاتی با Adobe Flash Pro نوشته‌ی فرناز ریاحی، آناهیتا همت‌پور و اسماعیل نعمتی، راهنمایی پروژه‌محور در زمینه‌ی طراحی گرافیک با استفاده از نرم‌افزار Adobe Flash Pro است. نحوه‌ی آموزش در این کتاب به‌صورت گام‌به‌گام و عملی بوده و پس از خواندن آن، قادر خواهید بود پروژه‌هایی را به پایان برسانید و به‌شکل رسمی وارد بازار کار این رشته‌ی جذاب شوید.

درباره‌ی کتاب آموزش طراحی تیزر، انیمیشن و بنرهای تبلیغاتی با Adobe Flash Pro

با فراگیر شدن استفاده از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی در سال‌های اخیر، نیاز به تبلیغات برای سازمان‌ها، شرکت‌ها و بنگاه‌های تجاری بیش از پیش احساس می‌شود؛ چراکه برای باقی ماندن در بازار و جذب مشتری، معرفی محصولات و ایجاد تقاضا امری ضروری‌ست. در این میان یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین شیوه‌های ساخت تبلیغات استفاده از نرم‌افزارهای گرافیکی از جمله Adobe Flash Pro است. فرناز ریاحی، آناهیتا همت‌پور و اسماعیل نعمتی در کتاب پیش رو به آموزش سه ابزار مهم تبلیغاتی برای برندها و کسب‌وکارها پرداخته‌اند؛ تیزر، انیمیشن و بنرهای تبلیغاتی.

در بخش ابتدایی کتاب آموزش طراحی تیزر، انیمیشن و بنرهای تبلیغاتی با Adobe Flash Pro با تیزر آشنا می‌شویم. بهتر است در ابتدا بدانیم که اصلاً تیزر چیست؟ لغت انگلیسی Teaser معادل آزاردهنده در زبان فارسی‌ست و اصطلاحاً به عملی گفته می‌شود که با کامل نشان ندادن چیزی یا کامل نکردن حرفی در مخاطب ایجاد حس کنجکاوی و پیگیری نماید. در این بخش پس از ارائه‌ی تعاریف، به ویژگی‌های یک تیزر تبلیغاتی و بررسی تیزرها و بنرهای تبلیغاتی در وب پرداخته شده است. فرناز ریاحی، آناهیتا همت‌پور و اسماعیل نعمتی در بخش‌های بعدی کتاب خود به سراغ آموزش کار با نرم‌افزار فلش رفته‌اند و در فصل‌هایی تحت‌عنوان نصب نرم‌افزار فلش و آشنایی با محیط برنامه، ابزارهای ترسیمی و ویرایشی، توانایی کار با رنگ، توانایی کار با لایه‌ها، کار با متن و... مراحل کار با آن را به‌صورت گام‌به‌گام در اختیار خوانندگان قرار داده‌اند. در چند فصل پایانی کتاب نیز به پویانمایی و انیمیشن (Animation) و آشنایی با Action Script و پروژه‌های کاربردی آن پرداخته شده است.

آنچه به‌طور کلی در کتاب آموزش طراحی تیزر، انیمیشن و بنرهای تبلیغاتی با Adobe Flash Pro می‌آموزید، در پایان شما را قادر به انجام پروژه‌هایی از جمله طراحی و ساخت بنرهای تبلیغاتی، ساخت انیمیشن و تیزر تبلیغاتی برای وب و تلویزیون و... خواهد کرد و به‌راحتی وارد بازار کار این رشته خواهید شد.

کتاب آموزش طراحی تیزر، انیمیشن و بنرهای تبلیغاتی با Adobe Flash Pro را مؤسسه‌ی فرهنگی-هنری دیباگران تهران منتشر کرده و در اختیار خوانندگان علاقه‌مند قرار داده است.

کتاب آموزش طراحی تیزر، انیمیشن و بنرهای تبلیغاتی با Adobe Flash Pro برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای تمامی علاقه‌مندان به حوزه‌های دیجیتال مارکتینگ و طراحان گرافیک کاربردی و مفید خواهد بود.

در بخشی از کتاب آموزش طراحی تیزر، انیمیشن و بنرهای تبلیغاتی با Adobe Flash Pro می‌خوانیم

چندرسانه‌ای
اصطلاح چندرسانه‌ای به ترکیب رسانه‌هایی مانند فیلم، ویدئو، موسیقی، صدا، عکس، پایگاه‌های اطلاعاتی، و ... اطلاق می‌شود که از طریق فناوری کامپیوتر به‌صورت محصولی واحد، قابل رؤیت و استفاده باشد.

عناصر نظام چندرسانه‌ای
هر نظام چندرسانه‌ای از رسانه‌های گوناگونی مانند متن، صوت، تصویر، ویدئو، و جز آن تشکیل می‌شود که درواقع عناصر اصلی آن به شمار می‌روند. به توصیف مهم‌ترین عناصر تشکیل‌دهنده‌ی نظام چندرسانه‌ای یعنی متن، صوت، تصویر ثابت و گرافیک، موشن گرافیک (انیمیشن یا تصاویر متحرک)، و ویدئو اشاره می‌شود.

1- متن Text
نخستین و مهم‌ترین رسانه‌ای که فناوری رایانه توانست آن را به‌صورت رقومی ذخیره و بازیابی کند متن است. درواقع، صوت، تصویر، و ویدئو پیش از آن‌که بتوانند به‌صورت رقومی ارائه شوند، نیاز به پردازش بسیار دارند. در نظام چندرسانه‌ای، استفاده از متن برای ارائه‌ی اطلاعات، مخاطبان خاص خود را دارد و در بسیاری موارد مهم‌ترین عنصر تشکیل‌دهنده‌ی هر نظام چندرسانه‌ای است.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: آشنایی با تیزر و بنر تبلیغاتی
فصل 2: نصب نرم‌افزار فلش و آشنایی با محیط برنامه
فصل 3: ابزارهای ترسیمی و ویرایشی
فصل 4: توانایی کار با رنگ
فصل 5: توانایی کار با لایه‌ها
فصل 6: کار با متن
فصل 7: آشنایی با سمپل‌ها و پنجره‌ی کتابخانه
فصل 8: پویانمایی و انیمیشن (Animation)
فصل 9: آشنایی با Action Script
فصل 10: پروژه‌های کاربردی با اکشن اسکریپت
فصل 11: توانایی کار با صدا
فصل 12: آشنایی با تکنیک‌ھای ایجاد جلوه‌ھای گرافیکی و ساخت رابط کاربر محاوره‌ای
فصل 13: آماده‌سازی فایل برای خروجی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش طراحی تیزر، انیمیشن و بنرهای تبلیغاتی با Adobe Flash Pro
نویسنده، ،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات388
زبانفارسی
شابک978-600-124-542-8
موضوع کتابکتاب‌های آموزش گرافیک و انیمیشن
قیمت نسخه الکترونیک
۵۸۰۰۰ ۵۲,۲۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آموزش طراحی تیزر، انیمیشن و بنرهای تبلیغاتی با Adobe Flash Pro

برای دریافت کتاب آموزش طراحی تیزر، انیمیشن و بنرهای تبلیغاتی با Adobe Flash Pro و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.