معرفی و دانلود کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: اتوماسیون اداری درجه 2 - جلد اول

برای دانلود قانونی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: اتوماسیون اداری درجه 2 - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: اتوماسیون اداری درجه 2 - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: اتوماسیون اداری درجه 2 - جلد اول

آشنایی با اتوماسیون اداری و چگونگی کارکرد آن، از اصلی‌ترین مواردی است که امروزه افراد با هر میزانی از تحصیلات باید نسبت به آن آگاهی داشته باشند. کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: اتوماسیون اداری درجه 2 - جلد اول، به قلم فرناز ریاحی، آناهیتا همت پور و زکیه صادقی نژاد، برای آموزش کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری کشور، منتشر شده است. جلد اول این کتاب به آموزش نرم‌افزارهای ورد ( Word)، اکسس (Access) و اوت لوک (Outlook) می‌پردازد.

درباره‌ی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: اتوماسیون اداری درجه 2 - جلد اول

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: اتوماسیون اداری درجه 2 در دو جلد به توضیح و آموزش نرم‌افزارهای کاربردی و پراستفاده در فضاهای کاری و شخصی می‌پردازد. اتوماسیون در لغت به‌معنی خودکار است و به فرآیندهایی اطلاق می‌شود که بدون نیاز به دخالت مستقیم ناظر انسانی، به‌طور خودبه‌خود، تکمیل می‌شوند. به‌کارگیری اتوماسیون در مشاغل مختلف سرعت انجام امور را افزایش داده و موجب صرفه‌جویی در وقت و انرژی می‌شود. مطالب جلد اول این کتاب، سه نرم‌افزار پرکاربرد ورد، اکسس و اوت لوک را تا حدی که نیاز خوانندگان را برای یادگیری و کار با این نرم‌افزارها برطرف کند، بررسی کرده و سپس آموزش می‌دهد.

اولین نرم‌افزاری که کتاب به آموزش آن می‌پردازد، نرم‌افزار ورد است، در این بخش سرفصل‌هایی مثل ایجاد یک سند جدید و کار با متن، توانایی کار با کاراکترهای ویژه، توانایی کار با سبک (Style)، توانایی کار با تمپلیت‌ها (Template)، اصول نحوه‌ی طراحی صفحات و اصول چاپ متن، آموزش داده می‌شود. سرفصل‌های آموزشی نرم‌افزار اکسس شامل توانایی ایجاد پایگاه داده و کار با آن، فیلتر کردن جدول‌ها، توانایی کار کردن با پرس‌وجوها، توانایی کارکردن با فرم‌ها و در نهایت نحوه‌ی گزارش‌گیری می‌باشد. در بخش آموزش اوت لوک نیز امکانات کامل این نرم‌افزار نظیر عناصر اوت لوک و کلیدهای فعال‌سازی آن‌ها، ایجاد یک پیام الکترونیکی و ارسال آن، نحوه‌ی مرتب کردن پیام‌ها، تنظیم قرارهای ملاقات با افراد مختلف و سازمان‌دهی ایونت‌ها به شما آموزش داده می‌شود.

در ابتدای هر بخش نویسندگان به توضیح اجمالی و معرفی هر نرم‌افزار می‌پردازند تا ذهن خواننده را برای ورود به بخش آموزش و رسیدگی به نکات پیشرفته‌تر آماده کنند. این‌کار برای مخاطبان مبتدی که هیچ شناختی از شیوه‌ی عملکرد نرم‌افزارها ندارند، بسیار مفید و کمک‌کننده است. برای راحتی هرچه بیشتر، آموزش نصب هر نرم‌افزار نیز در پیوست این کتاب، قرار گرفته است.

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: اتوماسیون اداری درجه 2 - جلد اول مناسب چه کسانی است؟

افرادی که متقاضی شرکت در آزمون‌های استخدامی هستند یا برای استفاده‌ی شخصی می‌خواهند نرم‌افزارهای اتوماسیون را فراگیرند، مخاطبین این کتاب هستند.

در بخشی از کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: اتوماسیون اداری درجه 2 - جلد اول می‌خوانیم

یک الگو سندی از پیش‌طراحی‌شده است که شما می توانید از آن برای ایجاد سریع‌تر اسناد جدیدتان بهره ببرید. الگوها معمولاً دارای یک سری قالب‌بندی و طراحی سفارشی‌شده می‌باشند، بنابراین آن‌ها می‌توانند در زمان شما صرفه‌جویی چشمگیری ایجاد کنند. با انتخاب هر الگویی شما می‌توانید در آن تغییرات مورد نظر خود را اعمال کنید یا متن خود را در آن تایپ کنید. در صورتی که به شبکه اینترنت نیز متصل باشید یک سری الگوی آماده از سایت مایکروسافت دانلود خواهد شد که می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول: واژه‌پرداز MS-WORD
فصل 1: توانایی شناخت WORD
فصل 2: نحوه ایجاد یک سند و کار با متن
فصل 3: توانایی کار با کارکترهای ویژه
فصل 4: توانایی کار با سبک‌ها (Style)
فصل 5: توانایی کار با TEMPLATES
فصل 6: اصول نحوه طراحی صفحات
فصل 7: اصول چاپ متن
بخش دوم: بانک اطلاعاتی MS- Access
فصل 1: توانایی کار با نرم‌افزار اکسس
فصل 2: توانایی ایجاد پایگاه داده و کار با آن
فصل 3: فیلتر کردن جدول‌ها
فصل 4: توانایی کارکردن با پرس‌وجوها
فصل 5: توانایی کارکردن با فرم‌ها
فصل 6: گزارش
بخش سوم: مدیریت پست الکترونیکی MS-Outlook
پیوست

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب افزایش مهارت‌های شغلی: اتوماسیون اداری درجه 2 - جلد اول
نویسنده، ،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات199
زبانفارسی
شابک978-600-124-800-9
موضوع کتابکتاب‌های عمومی، کتاب‌های آموزش آفیس
قیمت نسخه الکترونیک
۵۰۰۰۰ ۴۵,۰۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: اتوماسیون اداری درجه 2 - جلد اول

برای دریافت کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: اتوماسیون اداری درجه 2 - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.