معرفی و دانلود کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: اتوماسیون اداری درجه 2 - جلد دوم

برای دانلود قانونی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: اتوماسیون اداری درجه 2 - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: اتوماسیون اداری درجه 2 - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: اتوماسیون اداری درجه 2 - جلد دوم

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: اتوماسیون اداری درجه 2 - جلد دوم، راه‌ دستیابی به مهارت‌های ارزشمندِ اشاره‌شده در عنوانِ اثر را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد. این کتاب بر اساس استاندارد اتوماسیون درجه 2 سازمان فنی‌و‌حرفه‌ای و وزارت کار تدوین شده. آناهیتا همت پور، فرناز ریاحی و زکیه صادقی نژاد، مؤلفان این کتابند.

درباره‌ی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: اتوماسیون اداری درجه 2 - جلد دوم

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: اتوماسیون اداری درجه 2 - جلد دوم، به آموزش دو نرم‌افزار بسیار کاربردی می‌پردازد. بر اساس استانداردهای آموزشی سازمان فنی‌و‌حرفه‌ای، نرم‌افزارهای اِکسِل (Excel) و پاوِرپوینت (PowePoint) در گروه ابزارهای کاربردی قرار دارند که مهارت‌جویان لازم است فرا بگیرند. آموختن کار با این نرم‌افزارها، برای استخدام در بسیاری از شرکت‌های خصوصی و اداره‌های دولتی ضروری است. نرم‌افزارهای مورد اشاره، در گروه مجموعه‌ی نرم‌افزار آفیس (Office) قرار دارند. نرم‌افزارهای مهمی مانند وُرد (Word)، اَکسِس (Access) و اوت‌لوک (Out Look)، از دیگر نرم‌افزارهای مجموعه‌ی آفیس به‌حساب می‌آیند. این نرم‌‌افزارها در جلد نسخت کتاب افزایش مهارت‌های شغلی، آموزش داده شده‌‌اند.

مولفین دومین جلدِ کتاب افزایش مهارت‌های شغلی، رویکردی پروژه‌محور در آموزش اکسل و پاورپوینت به مهارت‌‌جویان دارند. این رویکرد برای آموزش نرم‌افزاری مانند اکسِل، کاربردی و سودمند‌ به‌نظر می‌رسد. نویسند‌گان کتاب موضوع‌های آموزشی را با تصویر و نمودار مطرح کرده‌اند. در نتیجه با کتابی روبه‌رو هستیم که مهارت‌جو را از معلم بی‌نیاز می‌کند. مطالب این کتاب کاملاً‌ خودآموز است و با مثال‌های بیشماری مطرح شده. این مثال‌ها، روش‌های مختلفی را برای اجرای پروژه‌های ورد و اکسل به مهارت‌جو معرفی می‌کنند.

مطالب دومین جلد کتاب افزایش مهارت‌های شغلی با معرفی نرم‌افزار پاورپوینت آغاز می‌شود. توانایی ساخت برنامه‌های آموزشیِ پاورپوینت، ایجاد برنامه نمایش به روش پِرِزنتِیشن بِلَنک (Presentation Blank)، کار با روش‌های نمایش پاورپوینت، استفاده از ابزارهای ترسیمی و مرتب‌سازی اسلایدها از سرفصل‌های کتاب افزایش مهارت‌‌های شغلی به‌حساب می‌آیند. در قسمت دوم این کتاب با سرفصل‌هایی برای آموزش اکسل سروکار داریم. در این بخش به توانایی کار با نرم‌افزار اکسل، توانایی کار با تِپمِلیت‌‌ها (Template)، قالب‌بندی سلول، استفاده از اکسل در یک شبکه‌ی کاری و چاپ نمودارها در اکسل پرداخته می‌شود.

مطالبی که به آن‌ها اشاره کردیم، توانمندی مهارت‌جویان را برای استفاده از نرم‌افزارهای اکسل و پاورپوینت به میزان چشمگیری افزایش می‌دهند. چنان‌که گفتیم، آناهیتا همت پور، فرناز ریاحی و زکیه صادقی نژاد، دومین جلد کتاب افزایش مهارت‌های شغلی را به‌ رشته تحریر در آورده‌اند.

گفتنی است که اثر پیش رو توسط انتشارات دیباگران تهران به دست شما رسیده است.

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: اتوماسیون اداری درجه 2 - جلد دوم برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی دومین جلد کتاب افزایش مهارت‌های شغلی را به تمامی مهارت‌جویانی که در فکر دریافت مدارک اتوماسیون اداری درجه 2 هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: اتوماسیون اداری درجه 2 - جلد دوم می‌خوانیم

PowerPoint یکی دیگر از نرم افزارهای بسته‌ی نرم‌افزاری Office می‌باشد که نرم‌افزاری ساده و پرکاربرد برای ساخت ارائه‌ها و برنامه‌های چندرسانه‌ای کوچک مانند کاتالوگ‌های الکترونیکی و برنامه‌های اطلاع‌رسانی ساده است. البته معمولاً بیشترین مورد استفاده از پاور پوینت در مورد ساخت ارائه‌های قابل نمایش در سمینارها و جلسات مهم می‌باشد. وجود الگوهای از پیش آماده شده، موجب شده که کاربر در سریع‌ترین زمان به بهترین نتیجه دست یابد. همچنین یکی از آسان‌ترین و جذاب‌ترین روش‌های آموزشی، استفاده از اسلایدهای آموزشی پاور پوینت است.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول: MS-PowerPoint صفحه گسترده
فصل اول: توانایی ساخت برنامه‌های نمایشی PowerPoint
فصل دوم: توانایی ایجاد برنامه نمایش به روش PRESENTATION BLANK
فصل سوم: توانایی کار با روش‌های نمایش POWER POINT
فصل چهارم: توانایی نحوه استفاده از ابزارهای ترسیمی
فصل پنجم: توانایی نحوه درج موضوع از برنامه‌های دیگر در اسلایدهای نمایشی
فصل ششم: توانایی نحوه مرتب‌‌سازی اسلایدها
فصل هفتم: توانایی ارتباط با صفحه کاری و سایت‌ها
فصل هشتم: توانایی درج موضوعات ویدیویی
بخش دوم: صفحه گسترده MS- Excel
فصل اول: توانایی کار با نرم‌افزار صفحه گسترده Excel
فصل دوم: توانایی کار با TEMPLATE
فصل سوم: قالب‌بندی سلول
فصل چهارم: توانایی کار با سبک‌ها Style
فصل پنجم: استفاده از Excel در یک شبکه کاری
فصل ششم: توانایی کار با نمودارها
فصل هفتم: توانایی چاپ نمودار با صفحه کاری
فصل هشتم: توانایی کار با فرمول‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب افزایش مهارت‌های شغلی: اتوماسیون اداری درجه 2 - جلد دوم
نویسنده، ،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات195
زبانفارسی
شابک978-600-124-802-3
موضوع کتابکتاب‌های عمومی، کتاب‌های آموزش آفیس
قیمت نسخه الکترونیک
۵۰۰۰۰ ۴۵,۰۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: اتوماسیون اداری درجه 2 - جلد دوم

برای دریافت کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: اتوماسیون اداری درجه 2 - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.