معرفی و دانلود کتاب طراحی فشن (مد و لباس) با نرم افزار ایلاستریتور و فتوشاپ

عکس جلد کتاب طراحی فشن (مد و لباس) با نرم افزار ایلاستریتور و فتوشاپ
قیمت:
۶۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب طراحی فشن (مد و لباس) با نرم افزار ایلاستریتور و فتوشاپ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب طراحی فشن (مد و لباس) با نرم افزار ایلاستریتور و فتوشاپ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب طراحی فشن (مد و لباس) با نرم افزار ایلاستریتور و فتوشاپ

کتاب طراحی فشن (مد و لباس) با نرم افزار ایلاستریتور و فتوشاپ نوشته‌ی ماریان سنتنر و فرانسیس ورکر منبعی برای آموزش گام‌به‌گام دو نرم‌افزار پیش‌گفته به فعالان حوزه‌ی طراحی مد لباس است. نویسندگان طبق تجربیاتی که در استفاده از این نرم‌افزارها داشته‌اند، تلاش کرده‌اند تا با نوشتن راهنمایی جامع، کار استفاده از این دو نرم‌افزار را برای مخاطبان آسان کنند.

درباره‌ی کتاب طراحی فشن (مد و لباس) با نرم‌افزار ایلاستریتور و فتوشاپ

صنعت مد و فشن، مانند همه‌ی صنایع، چاره‌ای جز استفاده از کامپیوتر در روند رشد و توسعه‌ی خود ندارد. از همین رو، طراحان مد و لباس از نرم‌افزارهای کامپیوتری برای انجام کارهای خود بهره‌ی بسیار می‌گیرند. ایلاستریتور و فتوشاپ دو نرم‌افزار مهمی هستند که در این صنعت استفاده می‌شوند. کار با این دو نرم‌افزار پیچیدگی‌هایی دارد که ممکن است موجب شود بهره گرفتن از آن‌ها تا حدی دشوار به نظر بیاید. ماریان سنتنر (Marianne Centner) و فرانسیس ورکر (Frances Vereker) سال‌ها در حوزه‌ی طراحی لباس و صنعت مد از این دو نرم‌افزار استفاده کرده‌اند و با تمام ظرایف آن آشنایی دارند. به همین سبب تلاش کرده‌اند تا در کتاب طراحی فشن با نرم‌افزار ایلاستریتور و فتوشاپ (Fashion Designer's Handbook for Adobe Illustrator) این دو نرم‌افزار و شیوه‌ی بهره‌گیری از آن‌ها در صنعت مد و لباس را به صورت گام‌به‌گام، به مخاطبان بیاموزند.

کتاب حاضر به گونه‌ای طراحی شده است که هم برای دانشجویان و هم برای فعالان عرصه‌ی طراحی مد کاربرد داشته باشد. در این کتاب نحوه‌ی استفاده از ایلاستریتور و فتوشاپ و هم‌چنین شیوه‌ی ترکیب این دو برنامه با هم، به طور کامل آموزش داده خواهد شد.

این کتاب که حاصل تجربیات 25 ساله‌ی مؤلفان در زمینه‌ی استفاده از نرم‌افزارهای پیش‌گفته است، مسائل آموزشی را از سطحی ابتدایی تا سطح کاملاً حرفه‌ای طبقه‌بندی کرده تا هنرجویان هنگام مطالعه بتوانند خط سیری آموزشی را در پیش بگیرند و سردرگم نشوند. البته پیش از ورود به مباحث کتاب لازم است که خوانندگان تا حدودی کار با رایانه را بلد باشند.

کتاب طراحی فشن با نرم‌افزار ایلاستریتور و فتوشاپ طوری نگاشته شده است که با به پایان رساندن آن، خوانندگان تمام تکنیک‌های مقدماتی و حرفه‌ای استفاده از ایلاستریتور را آموخته باشند و بتوانند در عمل نیز از این تکنیک‌ها بهره ببرند. هم‌چنین با تسلط کامل بر نرم‌افزار و استفاده از خلاقیت خود، راه‌هایی نو برای طراحی در این نرم‌افزارها ابداع کنند.

ماریان سنتنر و فرانسیس ورکر در آغاز مخاطب را با فضای نرم‌افزارهای فتوشاپ و ایلاستریتور آشنا می‌کنند و میانبرهای صفحه‌کلید را در هر برنامه به خواننده می‌آموزد. سپس در فصل یک اصول ابتدایی کار با ایلاستریتور را به صورت مرحله‌ به مرحله و البته، تصویری برای خوانندگان تبیین می‌کند. در پایان این فصل خواننده می‌آموزد که چگونه باید از این نرم‌افزار به طور عمومی استفاده کند. فصل دوم به طراحی لباس در این نرم‌افزار می‌پردازد و تکنیک‌های طراحی را قدم به قدم آموزش می‌دهد. فصل سوم به آموزش ترسیمات فنی لباس پرداخته است. فصل چهارم به طور خاص شیوه‌ی ساخت و طراحی استوری‌بورد را توضیح می‌دهد. فصل پنجم نیز حاوی توضیحاتی پیشرفته در باب استوری‌بوردهاست.

در کل باید گفت کتاب حاضر، راهنمایی گام‌به‌گام برای آموختن استفاده از این دو نرم‌افزار در طراحی مد و لباس است که برای طیف وسیعی از خوانندگان تهیه شده و در پایان مطالعه‌ی آن، هنرجویان به طور حرفه‌ای می‌توانند از آموخته‌هایشان بهره بگیرند.

کتاب طراحی فشن با نرم‌افزار ایلاستریتور و فتوشاپ نوشته‌ی ماریان سنتنر و فرانسیس ورکر با ترجمه‌ی علیرضا نقی‌زاده در انتشارات نبض دانش به چاپ رسیده است.

کتاب طراحی فشن (مد و لباس) با نرم‌افزار ایلاستریتور و فتوشاپ برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته‌ی طراحی مد و شاغلان در این حوزه‌ی هنری مناسب و کاربردی است.

در بخشی از کتاب طراحی فشن (مد و لباس) با نرم افزار ایلاستریتور و فتوشاپ می‌خوانیم

تصاویر بیت مپ:

تصاویر بیتمپ از پیکسل‌های مجزایی تشکیل شده‌اند. پیکسل‌ها توسط یک شبکه تعریف می‌شوند تعداد پیکسل‌ها در یک تصویر dpi کلیت تصویر و وضوح آن را مشخص می‌کند.

Dpi 300 به معنای وضوح 300 نقطه (پیکسل) در هر اینچ است و هرچه dpi بالاتر باشد، وضوح بالاتر و درنتیجه فایل بزرگ‌تر و حجیم‌تر خواهد شد. اکثر تصاویر اینترنتی دارای dpi 72 یا به اندازه وضوح صفحه نمایش است. اکثر تصاویر چاپ شده نیز دارای 300 نقطه در هر اینچ یا بیشتر خواهند بود. تصاویر بیت‌مپ زمانی که مقیاس‌بندی، کاهش یا چرخش داده می‌شوند به شدت دچار تغییر خواهند شد و جزئیات خودشان را از دست می‌‍دهند. این نوع تصاویر برای بازتولید درجه‌‌بندی‌های ظریف و تکنیک‌های براش مناسب می‌باشند. تصویر نهایی نسبت به تصویر وکتور دارای ظاهر نرم‌تر و واقعی‌تری است. ما از تصاویر بیت‌مپ در این کتاب برای تقویت استوری‌بورد و همچنین برای ایجاد های بافت واقعی استفاده می‌کنیم.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: اصول اولیه کار با نرم‌‌افزار ایلاستریتور
فصل 2: لباس اول
فصل 3: ترسیمات فنی
فصل 4: استوری‌برد
فصل 5: استوری‌بردها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب طراحی فشن (مد و لباس) با نرم افزار ایلاستریتور و فتوشاپ
نویسنده،
مترجمعلیرضا نقی زاده
ناشر چاپیانتشارات نبض دانش
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات492
زبانفارسی
شابک978-0-7334-2609-4
موضوع کتابکتاب‌های آموزش گرافیک و انیمیشن، کتاب‌های مد و پوشاک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب طراحی فشن (مد و لباس) با نرم افزار ایلاستریتور و فتوشاپ

برای دریافت کتاب طراحی فشن (مد و لباس) با نرم افزار ایلاستریتور و فتوشاپ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.