معرفی و دانلود کتاب آموزش قدم به قدم برنامه نویسی ARM CORTEX

برای دانلود قانونی کتاب آموزش قدم به قدم برنامه نویسی ARM CORTEX و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش قدم به قدم برنامه نویسی ARM CORTEX و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش قدم به قدم برنامه نویسی ARM CORTEX

کتاب آموزش قدم به قدم برنامه نویسی ARM CORTEX مشترکاً به قلم چهار نویسنده به نگارش درآمده: پوریا اسپری، امیرحسن آشنایی، احسان حاجبی و میلاد قنبرپور. در این کتاب اصول برنامه‌نویسی آرم کورتکس، به دقت و با بهره‌گیری از مثال‌های فراوان، توضیح داده شده است.

درباره کتاب آموزش قدم به قدم برنامه نویسی ARM CORTEX

برنامه‌نویسی آرم کورتکس چیست و چه تفاوتی با سایر انواع برنامه‌نویسی دارد؟ آیا برای آموختن برنامه‌نویسی آرم کورتکس به مهارت خاصی نیاز است؟ مولفانِ کتاب آموزش قدم به قدم برنامه نویسی ARM CORTEX، اثر نامبرده را در راستای پاسخ گفتن به این سوالات به نگارش درآورده‌اند. در این کتاب آموزشی، برنامه‌نویسی ARM CORTEX قدم به قدم، از ابتدا تا انتها، از سطح مقدماتی تا سطح پیشرفته، توضیح و آموزش داده شده است.

پوریا اسپری، امیرحسن آشنایی، احسان حاجبی و میلاد قنبرپور به شکل مشترک کتاب آموزش قدم به قدم برنامه نویسی ARM CORTEX را به رشته‌ی تحریر درآورده‌اند. هر یک از این نویسندگان در حوزه‌ی علوم رایانه‌ای متخصص و صاحب‌نظرند و حرف‌های بسیاری برای گفتن‌ن دارند.

کتاب آموزش قدم به قدم برنامه‌نویسی ARM CORTEX از یازده فصل مجزا تشکیل شده. عناوین برخی از مهم‌ترینِ این فصل‌ها، به ترتیب از این قرار است: معرفی ARM،‌ تنظیمات اولیه و معرفی نرم‌افزار، ساخت پروژه بدون استفاده از CUBE، درگاه‌های ورودی / خروجی و محیط دیباگ،‌ وقفه‌ی خارجی،‌ مدولاسیون عرض پالس و ...

کتاب آموزش قدم به قدم برنامه نویسی ARM CORTEX توسط انتشارات نارون دانش چاپ و منتشر شده و به دست شما رسیده است.

کتاب آموزش قدم به قدم برنامه نویسی ARM CORTEX مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به مباحث حوزه‌ی برنامه‌نویسی مخاطبان اصلی این کتاب به شمار می‌روند.

در بخشی از کتاب آموزش قدم به قدم برنامه نویسی ARM CORTEX می‌خوانیم

پردازنده‌های سریع، کوچک و کم‌مصرف بهترین گزینه برای استفاده در گوشی‌های هوشمند هستند. هرچند گوشی‌های هوشمند این روزها قدرت پردازشی بالایی دارند، اما در یک گوشی هوشمند هیچ‌گاه بار پردازشی از طریق چندصد ترد روی هسته‌های مختلف اعمال نمی‌شود. سیستم عامل و اپلیکیشن‌های توسعه‌یافته برای گوشی‌های هوشمند نیز به منظور کاهش دستورات ارسالی به پردازنده بهینه شده‌اند تا بهترین نتیجه در زمان به کارگیری تراشه‌های ARM حاصل شود.

البته تمام مواردی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم به این معنی نیست که پردازنده‌های ARM قدرت پردازشی محدودی دارند. معماری ARM امروزه امکان استفاده از طراحی 32 و 64بیتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین باید به مجموعه‌ای از قابلیت‌های دیگر اشاره کرد که علاوه بر گوشی‌های هوشمند، پردازنده‌های ARM را برای استفاده در کاربردهای دیگری نظیر ابررایانه‌ها مناسب می‌کند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: معرفی ARM
فصل دوم: تنظیمات اولیه و معرفی نرم‌افزار
فصل سوم: ساخت پروژه بدون استفاده از CUBE
فصل چهارم: درگاه‌های ورودی / خروجی (GPIO) و محیط دیباگ
فصل پنجم: وقفه‌ی خارجی EXTERNAL INTRUPT
فصل ششم: TIMER
فصل هفتم: مدولاسیون عرض پالس PWM (PULSE WIDTH MODULATION)
فصل هشتم: مبدل آنالوگ به دیجیتال (ADC) ANALOG TO DIGITAL CONVERTER
فصل نهم: پروتکل ارتباطی سریال USART
فصل دهم: مبدل دیجیتال به آنالوگ (DAC) DIGITAL TO ANALOG CONVERTER
فصل یازدهم: پروتکل SPI SPI (SERIAL PERIPHERAL INTERFACE

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش قدم به قدم برنامه نویسی ARM CORTEX
نویسنده، ، ،
ناشر چاپیانتشارات نارون دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات168
زبانفارسی
شابک978-622-276-532-3
موضوع کتابکتاب‌های آموزش برنامه نویسی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آموزش قدم به قدم برنامه نویسی ARM CORTEX

برای دریافت کتاب آموزش قدم به قدم برنامه نویسی ARM CORTEX و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.