معرفی و دانلود کتاب آموزش منشی مراکز پزشکی و درمانی

برای دانلود قانونی کتاب آموزش منشی مراکز پزشکی و درمانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش منشی مراکز پزشکی و درمانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش منشی مراکز پزشکی و درمانی

آرزو احضاری، میترا محسنی راد و محمد علی زاده در کتاب آموزش منشی مراکز پزشکی و درمانی شما را با جزئیات کار یک منشی موفق در مراکز درمانی آشنا خواهند کرد. این کتاب اطلاعاتی تخصصی و حرفه‌ای در مورد نحوه‌ی برخورد در فضاهای سازمانی، پذیرش بیماران و اهمیت اخلاق حرفه‌ای در فضای کار را در اختیار شما قرار می‌دهد.

درباره‌ی کتاب آموزش منشی مراکز پزشکی و درمانی

کافی است به‌ طور تصادفی به یک مرکز درمانی یا مطب بدون منشی مراجعه کنید تا متوجه‌ آشفتگی و بی‌نظمی آشکار آن شوید. واقعیت این است که بدون وجود یک منشی کارآزموده، کارهای درمانی به‌درستی انجام نمی‌شود. در کتاب آموزش منشی مراکز پزشکی و درمانی، به‌قلم آرزو احضاری، میترا محسنی‌راد و محمد علی‌زاده، با اهمیت کار منشی پزشک و شرح دقیق وظایف او آشنا خواهید شد.

برخلاف تصور عموم، منشی‌ها مسئولیت‌های گسترده‌ای دارند و وظایفشان به تنظیم وقت ملاقات و پاسخ‌گویی به تماس‌های تلفنی محدود نمی‌شود. شاید تصورش دور از ذهن باشد، اما لازم است منشی یک مرکز پزشکی با موضوعاتی چون اصول تغذیه و رژیم‌درمانی، روش‌های تشخیص بیماری در آزمایشگاه و مراکز تصویربرداری، آراستگی محیط کار و... آشنایی کافی داشته باشد. البته این مسئله به‌معنای متخصص شدن در زمینه‌های ذکرشده نیست و در حد آگاهی فرد از شرایط و برخی جزئیات فضای کار کفایت می‌کند.

در فصل‌های گوناگون کتاب حاضر، اهمیت کار در فضاهای تخصصی خدمات درمانی را درک خواهید کرد و اگر به دنبال موقعیت‌های شغلی‌ مشابه هستید، این کتاب به شما همه‌ی نکات لازم را برای انجام صحیح وظایفتان می‌آموزد. در مجموع، با خواندن این اثر پیرامون مباحثی چون اصول اخلاق حرفه‌ای، اصطلاحات مهم پزشکی، نکات کلیدی در پذیرش بیمار، وظایف واحد پذیرش و بسیاری موضوع مهم دیگر اطلاعات جامعی به دست می‌آورید.

کتاب آموزش منشی مراکز پزشکی و درمانی را مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران منتشر کرده و شما با توجه به موقعیت شغلی خود می‌توانید از آموزه‌های آن بهره ببرید.

کتاب آموزش منشی مراکز پزشکی و درمانی مناسب چه کسانی است؟

افراد جویای کار برای شغل منشی‌گری در مراکز پزشکی و مسئولان پذیرش مراکز درمانی و آزمایشگاهی می‌توانند از مطالب تخصصی و کارآمد این کتاب استفاده کنند.

در بخشی از کتاب آموزش منشی مراکز پزشکی و درمانی می‌خوانیم

بیمار عاقل و بالغ در انتخاب پزشک، بیمارستان و خاتمه دادن به درمان خود در زمان بستری در صورتی که ترخیص او مضر به حال افراد و سلامت جامعه نباشد، مختار است. بنابراین بیمار بستری در هر زمان و مرحله از فرآیند درمانش به هر دلیلی، در صورت تقبل کتبی مسائل و مشکلات ناشی از ترخیص با میل شخصی می‌تواند از پزشک معالج و کادر پرستاری خودش درخواست ترخیص موقت یا دائم کند و پس از تسویه‌حساب و پرداخت وجوه خدمات ارائه شده از بیمارستان مرخص شود.

در زمان چنین درخواستی از طرف بیمار و داشتن توانایی تصمیم‌گیری از طرف بیمار و اولیای قانونی وی معمولاً پزشک معالج و پرستار مربوطه خطرات ناشی از این تقاضا را به آگاهی بیمار می‌رسانند و در صورتی که بیمار متقاعد نشد و بر اجرای درخواست خود اصرار ورزید با ثبت توصیه‌ها در برگ دستورات پزشک و حتی گزارش پرستاری و با اخذ رضایت‌نامه‌ی کتبی از بیمار و ارائه‌ی دستورات دارویی برای ادامه‌ی درمان در منزل برای بیمار، تمهیدات لازم برای ترخیص وی انجام می‌گیرد. در این صورت مسئولیتی متوجه پزشک معالج و کادر پرستاری بخش مربوطه نخواهد بود. کلیه‌ی مواد و آیین‌نامه‌هایی که در خصوص نحوه‌ی اخذ رضایت بستری از بیمار نیاز است در مورد ترخیص وی نیز صادق است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه‌ی ناشر
مقدمه‌ی مؤلفان
مقدمه: آنچه لازم است در ابتدا بدانید
فصل اول: دانستنی‌های لازم درباره‌ی اصول تغذیه و رژیم درمانی برای منشی‌های مراکز پزشکی و درمانی
فصل دوم: دانستنی‌های لازم اصول پذیرش و ترخیص در مراکز و مطب‌های پزشکی و درمانی
فصل سوم: دانستنی‌های لازم درباره روش‌های تشخیص (تصویربرداری و آزمایشگاه) در مراکز و مطب‌های پزشکی و درمانی
فصل چهارم: دانستنی‌های لازم درباره‌ی معنی حروف اختصاری در انواع آزمایش‌های پزشکی و آشنایی با برخی اصطلاحات پزشکی؛ از CBC تا ESR در مراکز و مطب‌های پزشکی و درمانی
فصل پنجم: دانستنی‌های لازم درباره سامان‌دهی و آراستگی محیط کار در مراکز و مطب‌های پزشکی و درمانی
فصل ششم: دانستنی‌های لازم در خصوص اخلاق و ارتباط حرفه‌ای، در مراکز و مطب‌های پزشکی و درمانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش منشی مراکز پزشکی و درمانی
نویسنده، ،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات137
زبانفارسی
شابک978-622-218-000-3
موضوع کتابکتاب‌های عمومی
قیمت نسخه الکترونیک
۶۵۰۰۰ ۵۸,۵۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آموزش منشی مراکز پزشکی و درمانی

برای دریافت کتاب آموزش منشی مراکز پزشکی و درمانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.