معرفی و دانلود کتاب مسئول دفتری: براساس استاندارد سازمان آموزش فنی‌ و حرفه‌ای

عکس جلد کتاب مسئول دفتری: براساس استاندارد سازمان آموزش فنی‌ و حرفه‌ای
قیمت:
۱۷۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مسئول دفتری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مسئول دفتری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مسئول دفتری: براساس استاندارد سازمان آموزش فنی‌ و حرفه‌ای

فریبا ورقایی در کتاب مسئول دفتری شما را با وظایف حرفه‌ای یک منشی سازمانیِ متخصص آشنا می‌کند. در این کتاب شیوه‌ی استفاده از دستگاه تلفن سانترال را می‌آموزید و در جریان امور مربوط به کامپیوتر و موبایل که در روند کار یک مسئول دفتر اهمیت زیادی دارند قرار می‌گیرید.

درباره‌ی کتاب مسئول دفتری

یک مسئول دفتر حرفه‌ای در محیط کار خود به وسایلی چون فکس، ایمیل، دستگاه کپی و دستگاه سانترال نیاز دارد؛ به‌عنوان مثال، مسئول یک دفتر باید با نحوه‌ی تنظیم نامه از طریق کامپیوتر آشنا باشد و بداند چطور برای رسیدگی به امور سازمانی برنامه‌ریزی کند. در کتاب مسئول دفتری، به‌ قلم فریبا ورقایی، تلاش مؤلف بر آن بوده است تا به‌صورت جامع تمامی این مهارت‌ها را به شما آموزش دهد.

یک مدیر موفق معمولاً با مشکل محدودیت زمان و حجم بالای وظایف کاری مواجه است. بنابراین برای پاسخ‌گویی به کارکنان سازمان خود و ارتباط با سایر بخش‌ها نیاز به برنامه‌ای منظم و دقیق دارد تا بتواند از اتلاف بیهود‌ه‌ی وقت جلوگیری کند. این‌جاست که وظیفه‌ی اصلی یک مسئول دفتری در اداره‌ی امور مربوط به حوزه‌ی مدیریت مشخص می‌شود.

مسئول دفتر یک کارمند است که اصول برنامه‌ریزی سازمانی را می‌داند و می‌تواند برای نگهداری اطلاعات و اسرار یک سازمان فردی قابل‌ِاعتماد باشد. او بسیاری از امور وقتگیر مدیریت را برعهده می‌گیرد و با استفاده از دانش و تجربه‌ای که در این حوزه دارد، اطلاعات موردِنیاز را به مدیر خود منتقل می‌کند.

در فصل‌های مختلف این اثر به موضوعاتی چون تعریف انواع سازمان و جایگاه مسئول دفتر در آن، نحوه‌ی برقراری ارتباطات سازمانی، نحو‌ه‌ی برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم، راهکارهای آراستگی و نظم در محیط کار و بسیاری مهارت مهم دیگر پرداخته شده است. در مجموع، کتاب مسئول دفتری به شما کمک می‌کند نسبت به حوزه‌های فعالیت یک مسئول دفتری و منشی متخصص دانشی عمومی و تخصصی پیدا کنید.

کتاب مسئول دفتری را مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران منتشر کرده و عموم علاقه‌مندان به حرفه‌ی منشی‌گری می‌توانند از درسنامه‌های کارآمد آن بهره ببرند.

کتاب مسئول دفتری مناسب چه کسانی است؟

اگر مایلید به‌عنوان کارمند و مسئول دفتر در سازمان‌های مختلف مشغول به کار شوید، حتماً از این کتاب برای ارتقای مهارت‌های شغلی‌تان استفاده کنید. دانشجویان رشته‌های اموراداری دیگر مخاطبان این کتاب هستند.

در بخشی از کتاب مسئول دفتری می‌خوانیم

قطعاً در هر شرکت فعالی مشتریانی هستند که به دلایل مختلفی ناراضی هستند، ممکن است این افراد بسیار پرخاشگر، عصبانی و ناراحت باشند و به صورت بسیار ناراحت‌کننده با شما برخورد کنند و چون شما نمی‌توانید بی‌احترامی‌ها و واکنش‌هایی که انرژی منفی به همراه دارند را بپذیرید، عصبانی یا ناراحت با این افراد برخورد می‌کنید و یا جواب مشتری را به صورتی عصبانی می‌دهید و بعد از رفتن مشتری یا در صورت تماس تلفنی، بعد از اتمام مکالمه این مشکل را با همکارانتان مطرح می‌کنید تا شاید بتوانید خودتان را تخلیه کنید.

فهرست مطالب کتاب

واحد کار اول: تشخیص اصول و مفاهیم اولیه‌ی سازمان
واحد کار دوم: برقراری ارتباط سازمانی
واحد کار سوم: برنامه‌ریزی و ایجاد هماهنگی فعالیت‌های دفتر
واحد کار چهارم: سامان‌دهی و آراستگی محیط کار
واحد کار پنجم: تنظیم جلسات و امور کاری مدیر
واحد کار ششم: انجام مکاتبات اداری و گزارش‌نویسی
واحد کار هفتم: استفاده از ماشین‌های اداری
واحد کار هشتم: انجام و پیگیری امور مالی و تدارکاتی دفتر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مسئول دفتری: براساس استاندارد سازمان آموزش فنی‌ و حرفه‌ای
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات207
زبانفارسی
شابک978-600-124-585-5
موضوع کتابکتاب‌های عمومی، کتاب‌های دانشگاهی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مسئول دفتری

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مسئول دفتری

برای دریافت کتاب مسئول دفتری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.