معرفی و دانلود کتاب آموزش‌های مهارتی محصول محور

عکس جلد کتاب آموزش‌های مهارتی محصول محور
قیمت:
۳۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش‌های مهارتی محصول محور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش‌های مهارتی محصول محور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش‌های مهارتی محصول محور

از مهم‌ترین فاکتورهای رشد اقتصادی و بقای سازمان‌ها در هر جامعه‌ای، آموزش مهارت‌های مناسب به نیروی انسانی در زمینه‌های مورد نیاز است. کتاب آموزش‌های مهارتی محصول محور بر اهمیت آموزش و به‌ویژه آموزش‌ مهارت‌های فنی و حرفه‌ای تاکید دارد. مهدی حیدری دستجردی این کتاب را نگاشته تا راهکارهایی برای بهبود شرایط نیروهای انسانی و به دنبال آن رشد اقتصاد در جوامع مختلف ارائه دهد.

درباره‌ی کتاب آموزش‌های مهارتی محصول محور

نیروی انسانی از مهم‌ترین سرمایه‌‌های هر سازمانی‌ست که با تلاش برای ارتقای مهارت‌ها و شرایط آن‌ها، می‌توان پیشرفت و بهبود وضعیت سازمان را نیز مشاهده نمود. از این رو سازمان‌ها باید تلاش کنند تا با آموزش‌ مهارت‌های کاربردی مطابق اهداف خود به نیروهای انسانی، علاوه بر افزایش سطح رضایت آنان، به دنبال پیشرفت مجموعه‌ی خود باشند. کتاب آموزش‌های مهارتی محصول محور توسط مهدی حیدری دستجردی نوشته شده تا راهنمایی برای مدیران و کارشناسان حاضر در سازمان‌ها باشد، تا در راستای مهارت‌آموزی کارمندان خود بکوشند.

با توجه به سرعت بالای ایجاد تحولات در زمینه‌های مختلف، تغییر نیازهای مشتریان و رشد فناوری، نمی‌توان از اهمیت ارتقای دانش و سطح مهارتی نیروهای انسانی چشم پوشید. توسعه‌ی دانش و مهارت‌های منابع انسانی و سرمایه‌گذاری بر آموزش به آن‌ها، از عوامل مهمی‌ست که رشد سازمان و نیز رشد اقتصادی جامعه را به همراه خود دارد. اهمیت این امر تا جایی پیش رفته که یونسکو وجود آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در کشور را یکی از شاخصه‌های اصلی توسعه‌ی جوامع می‌داند. آموزش فنی و حرفه‌ای از نگاه اقتصاددانان بزرگ دنیا، نوعی سرمایه‌گذاری به حساب می‌آید که سودآوری آن برای طرفین این سرمایه‌گذاری قابل مشاهده است. طبیعتاً نیرویی که تحت آموزش‌های بیشتری قرار گرفته باشد، بهره‌وری بالاتر و قدرت نوآوری بیشتری خواهد داشت و سبب تسهیل فرایند توسعه‌‌ی سازمان خواهد شد. کتاب آموزش‌های مهارتی محصول محور، جزئیات بیشتری از چگونگی توانمندسازی نیروها و به دنبال آن رشد در ابعاد مختلف را مطرح می‌کند.

نویسنده در کتاب حاضر، به صورت مفصل به سهمی که آموزش در رشد اقتصادی و مدیریت کیفیت تولید ایفا می‌کند پرداخته است. همچنین تبلیغات و بازاریابی و تأثیر آموزش بر آن‌ها، امکان‌سنجی، کارآفرینی و ضرورت توجه به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نیز در کتاب آموزش‌های مهارتی محصول محور بررسی شده‌اند.

این کتاب توسط انتشارات مهد پژوهش به چاپ رسیده و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

کتاب آموزش‌های مهارتی محصول محور برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب به مدیران و صاحبان کسب و کارها، کارشناسان منابع انسانی و تمام علاقه‌مندان به این حوزه پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب آموزش‌های مهارتی محصول محور می‌خوانیم

زیرا آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به سبب انعطاف‌پذیری نشأت‌گرفته از خصیصه‌های بازار کار و اوضاع اقتصادی کشور و نیز به دلیل آموزش و ایجاد مهارت‌های لازم در افراد برای توانایی در احراز مشاغل، نقش بسزایی در اشتغال دارد. این آموزش‌ها هم مهارت‌های خاص مورد نیاز صنعت و هم مهارت‌های عمومی‌ بازار کار را فراهم می‌سازد و هم‌چنین برای شاغلینی که به دلیل تغییرات تکنولوژی دچار کاهش کارایی می‌شوند امکان به روز شدن و تکمیل مهارت را فراهم می‌کند. لذا به این نوع آموزش‌ها به عنوان ابزاری برای مقابله با بیکاری بالاخص بیکاری ساختاری که ناشی از تغییرات در اقتصاد جهانی می‌باشد، نگریسته می‌شود. در واقع خصیصه‌ی این نوع آموزش‌ها، نوعی پرورش کارآفرین است، به این معنی که افراد پس از کسب مهارت و تخصص دانش فنی، قادر خواهند بود که فرصت‌های شغلی مناسبی را به دست آورند و یا در نهایت فرصت شغلی ایجاد نمایند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
آموزش
سهم آموزش در رشد اقتصادی
رسالت‌های آموزش‌ در ایران
آموزش و تأثیر آن بر مدیریت کیفیت تولید
پیشینه آموزش همراه با تولید
آموزش و تأثیر آن بر بازاریابی
نقش تبلیغات تکنیکی در بازاریابی فروش
موازنه تبلیغات و رشد اقتصادی
امکان سنجی بازار و موانع آن در ایران
تنگناها و موانع ساختاری بازار
معرفی آموزش فنی و حرفه‌ای
فنی و حرفه‌ای و اهمیت و ضرورت آن در ایران
رابطه میان آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و ایجاد اشتغال در بازار کار
بازار کار و کارآفرینی
نظام فنی و حرفه‌ای و مهارت آموزی
آموزش‌های مهارتی
ضرورت توجه به آموزش‌های مهارتی
آموزش، مهارت و اشتغال
آموزش‌های مهارتی محصول محور
تشریح مدل آموزش محصول محور
بازارکار و آموزش فنی و حرفه‌ای
امکان سنجی
مطالعات امکان سنجی
دلایل انجام امکان سنجی و کاربرد آن
معرفی ابزار کار
عوامل SWOT
منابع و مواخذ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش‌های مهارتی محصول محور
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات مهد پژوهش
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات109
زبانفارسی
شابک978-622-7699-30-2
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش‌های مهارتی محصول محور

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آموزش‌های مهارتی محصول محور

برای دریافت کتاب آموزش‌های مهارتی محصول محور و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.