معرفی و دانلود کتاب آمیخته‌های بازاریابی (پی‌ها - ام‌ها - اس‌ها)

عکس جلد کتاب آمیخته‌های بازاریابی (پی‌ها - ام‌ها - اس‌ها)
قیمت:
49000 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آمیخته‌های بازاریابی (پی‌ها - ام‌ها - اس‌ها) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آمیخته‌های بازاریابی (پی‌ها - ام‌ها - اس‌ها) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آمیخته‌های بازاریابی (پی‌ها - ام‌ها - اس‌ها)

بهناز خوش‌ طینت و مجید امیری در کتاب آمیخته‌های بازاریابی (پی‌ها - ام‌ها - اس‌ها) طی سه فصل به شرح مفهوم آمیخته‌ها در حوزه‌ی بازاریابی پرداخته‌اند و انواع آن را معرفی کرده‌اند. به‌کاربستن شیوه‌های معرفی‌شده در این کتاب می‌تواند تأثیر فراوانی بر افزایش تقاضا برای محصول شما داشته باشد.

درباره آمیخته‌های بازاریابی (پی‌ها - ام‌ها - اس‌ها)

بهناز خوش‌طینت و مجید امیری در کتاب آمیخته‌های بازاریابی (پی‌ها - ام‌ها - اس‌ها) از آمیزه‌های بازاریابی سخن می‌گویند. آمیخته‌ یا آمیزه‌ی بازاریابی مرزی میان دید سنتی و دید نوین به بازاریابی است. این کتاب هر آنچه را که برای تأثیرگذاری مثبت بر فروش محصول نیاز است، از جمله شیوه‌ی قیمت‌گذاری، نحوه‌ی ترویج و مکان توزیع یک محصول را توضیح داده است. منظور از آمیخته‌های بازاریابی در عنوان این کتاب، این است که اجزایی که یک فعالیت بازاریابی را می‌سازند، می‌بایست در خلق یک نگرش سیستمی هماهنگ باشد تا بتواند تأثیر لازم را بر مشتریان خود بگذارد. به‌طورکلی هر عنصری که یک کسب‌وکار با بهره‌گیری از آن فروش خود را افزایش دهد، آمیخته‌های بازاریابی نام دارد. وظیفه‌ی طراحی و توسعه‌ی آمیخته‌ی بازار برعهده‌ی مدیران و مهره‌های اصلی بازاریابی است.

کتاب آمیخته‌های بازاریابی (پی‌ها - ام‌ها - اس‌ها) که به قلم بهناز خوش‌طینت و مجید امیری به رشته‌ی تحریر درآمده، مجموعه‌ای است از تکنیک‌های نوین برای بازاریابی که هر کسب‌وکاری برای رسیدن به اهداف خود می‌تواند از آن‌ها استفاده کند. تکنیک‌های یادشده به‌شدت قدرتمند هستند و شرکت‌ها می‌توانند به‌وسیله آن‌ها استراتژی‌های خدمت یا محصول خود را تهیه و تدوین کنند و استراتژی فعلی بازار خود را بهبود ببخشند.

نکته‌ی قابل‌توجهی که نویسندگان کتاب آمیخته‌های بازاریابی (پی‌ها - ام‌ها - اس‌ها) توضیح می‌دهند این است که می‌بایست بعد از مشخص ساختن بازار هدف، آمیخته‌های بازاریابی مرتبط با آن را طراحی کرد. شیوه‌های سنتی این روش شامل چهار نوع پی (P) کلی: بها (Price)، ارتقا (Promotion)، توزیع (Place) و کالا (Product) است. این کتاب به بررسی یکی از مهم‌ترین وظایف مدیران بازاریابی، یعنی تصمیم‌گیری درباره عناصر آمیخته بازاریابی پرداخته و سپس به معرفی انواع پی می‌پردازد.

کتاب آمیخته‌های بازاریابی (پی‌ها - ام‌ها - اس‌ها) در سه فصلی به توضیح و تبیین آمیخته‌های بازاریابی پرداخته و هر یک را به دقت مورد بررسی قرار می‌دهد. این کتاب توسط بهناز خوش‌طینت و مجید امیری نوشته و در انتشارات مانیان به چاپ رسیده است.

کتاب آمیخته‌های بازاریابی (پی‌ها - ام‌ها - اس‌ها) مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به علاقه‌مندان حوزه‌ی بازاریابی پیشنهاد می‌شود.

با بهناز خوش‌طینت آشنا شویم

دکتر بهناز خوش‌طینت در سال 1353 به دنیا آمده است. او دارای دکترای مدیریت بازرگانی بوده و در زمینه‌های بازاریابی، توسعه‌ی بازار، تجارت الکترونیک، رفتار مصرف‌کننده و تحقیقات بازاریابی فعالیت کرده است. او بیش از پانزده مورد مقاله علمی در خصوص بازرگانی و توسعه مهارت‌های بازاریابی نوشته است. از آثار او می‌توان کتاب آمیخته‌های بازاریابی (پی‌ها - ام‌ها - اس‌ها) را نام برد.

در بخشی از کتاب آمیخته‌های بازاریابی (پی‌ها - ام‌ها - اس‌ها) می‌خوانیم

بطور کلی منظور از آمیخته‌های بازاریابی آن است که بین این اجزای یک فعالیت بازاریابی می‌بایست یک نگرش ترکیب سیستمی و هماهنگ برقرار شود تا بتواند بر مشتری تأثیر گذارد. طراحی و توسعۀ آمیختۀ بازار از وظایف اصلی مدیران و دانشمندان بازاریابی می‌باشد.

ترکیب عناصر بازاریابی مجموعه‌ای از ابزارهای بازاریابی است که کسب‌وکارها برای نیل به اهداف بازاریابی خود در بازار هدف، از آن‌ها استفاده می‌کنند. این ابزارها بسیار قدرتمند هستند و اغلب سازمان‌ها و شرکت‌ها از طریق آن‌ها، استراتژی‌های محصول یا خدمت خود را تهیه و تدوین می‌نمایند. این ابزارها می‌توانند به ارائۀ پیشنهادی جدید به بازار یا بهبود استراتژی بازار فعلی کمک کنند.

باید توجه داشت پس از اینکه اهداف بازاریابی هریک از بازارهای هدف مشخص گردید، آمیختۀ‌ بازاریابی را می‌توان طراحی نمود. شیوه‌های سنتی آمیختۀ بازاریابی متشکل از چهار پی است که عبارتند از کالا Product، قیمت Pricce، ارتقاء promotion، و مکان یا توزیع place. بنابراین یکی از مهمترین نقش‌های مدیران بازاریابی، تصمیم‌گیری دربارۀ عناصر آمیختۀ بازاریابی است. در ادامه به معرفی آمیخته‌های بازاریابی (پی‌ها)، پرداخته می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
فصل اول: آمیخته‌های بازاریابی (P‌ها)
فصل دوم: آمیختۀ بازاریابی (Mها)
فصل سوم: آمیخته‌های بازاریابی (S‌ها)
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آمیخته‌های بازاریابی (پی‌ها - ام‌ها - اس‌ها)
نویسنده،
ناشر چاپینشر مانیان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات192
زبانفارسی
شابک978-622-7725-24-7
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
49000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آمیخته‌های بازاریابی (پی‌ها - ام‌ها - اس‌ها)

برای دریافت کتاب آمیخته‌های بازاریابی (پی‌ها - ام‌ها - اس‌ها) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.