معرفی و دانلود کتاب صوتی برنامه بازاریابی در یک صفحه

عکس جلد کتاب صوتی برنامه بازاریابی در یک صفحه
قیمت:
136000 تومان - 14.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی برنامه بازاریابی در یک صفحه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی برنامه بازاریابی در یک صفحه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی برنامه بازاریابی در یک صفحه

کتاب صوتی برنامه بازاریابی در یک صفحه نوشته‌ی آلن دیب، از پرفروش‌ترین‌های سایت آمازون است و به شما کمک می‌کند تا کسب‌وکار خود را رونق بخشید. همچنین راز و رمزهای بازاریابی را به شما می‌آموزد تا بتوانید مشتریان خود را افزایش دهید.

اگر می‌خواهید کسب و کار خود را رشد و گسترش دهید اما در مواجهه با اطلاعات گسترده و ضد و نقیض سردرگم شده‌اید، خبرهای خوبی برای شما داریم. اول اینکه شما تنها نیستید و دوم اینکه راه‌حل موردنیازتان در کتاب برنامه بازاریابی در یک صفحه (The 1 page marketing plan) آورده شده است.

رکن اساسی در دنیای کسب و کار علم بازاریابی است. واقعیت این است که می‌توان در حوزه بازاریابی به کلی‌گویی پرداخت و از بسیاری اصطلاحات سنگین، پیچیده و البته چرند استفاده کرد که در دکان هیچ عطاری پیدا نمی‌شود. شما می‌توانید صدها کتاب قطور در این حوزه بخوانید ولی در عمل هیچ دستاوردی نداشته باشید. کتابی که پیش رو دارید فارغ از اصطلاحات و مفاهیم پیچیده با متنی روان و بیانی سلیس به توضیح راهکارهای عملی جهت بهبود کسب و کار شما می‌پردازد.

برنامه بازاریابی در عمل می‌تواند به دو شکل باشد. رویکرد اول در واقع بدیهی و ساده است و حاوی ترسیم ایده‌ای در ذهن شماست که روی کاغذ پیاده نشده؛ رویکرد دوم عبارت است از یک سند حرفه‌ای و جامع که با گام‌ها و خط مشی مشخص بنا بر اصول و تکنیک‌های راهبردی و عملی منجر به توسعه‌ی کسب و کار شما می‌شود.

این کتاب به شما کمک می‌کند تا تمام نیازهای بازاریابی خود را در برنامه‌ای مدون و کاملاً کاربردی تحت عنوان برنامه بازاریابی یک صفحه‌ای پیاده‌سازی کرده و با اصول مشخص و حرفه‌ای کسب و کار خود را گسترش دهید.

اگر قرار بود همه‌ی جان این کتاب را در یک جمله خلاصه کنیم، آن جمله این بود: سریع‌ترین راه برای رسیدن به پول. این کتاب درباره توسعه‌ی سریع کسب و کار شما و چیدن ثمرات حاصل از موفقیت آن است. پول همه چیز نیست اما دقیقاً هم‌طراز با اکسیژن در یک رده قرار می‌گیرد. هیچ چیز یک کسب و کار را سریع‌تر از فقدان اکسیژن یا نام مستعار پول نمی‌کشد.

در فصل اول این کتاب با نحوه انتخاب بازار هدف آشنا می‌شوید. این موضوع یک گام ابتدایی تعیین‌کننده در بازاریابی محسوب می‌شود. فصل دوم به شما می‌آموزد که چگونه به مخاطبین بازار هدف خود پیامی قانع‌کننده بفرستید که تأثیرگذار نیز باشد. فصل سوم به معرفی انواع رسانه‌های تبلیغاتی و رسانه مناسب کسب‌وکار شما می‌پردازد.

فصل چهارم راهکارهایی را برای جذب مشتریان راغب به شما ارائه می‌دهد تا با بهره‌مندی از آن‌ها مشتریان علاقه‌مند را افزایش دهید. فصل پنجم به شما می‌گوید که از چه راه‌هایی برای کسب‌وکار خود مشتریان راغب جذب کنید. فصل ششم به شما کمک می‌کند تا با یافتن موقعیت‌های صحیح فروش، فرایند ایجاد فروش را برای خود و مشتریانتان آسان‌تر کنید.

در فصل هفتم شما با سیستم‌های نوین برای جهانی کردن کسب‌وکارتان آشنا می‌شوید و آن‌ها را فرامی‌گیرید. فصل هشتم شما را راهنمایی می‌کند که چگونه مشتریانتان را به انجام معاملات بیشتر ترغیب کنید و در فصل نهم شما یاد می‌گیرید که چگونه مشتریان خود را به تبلیغ‌کننده‌هایی عالی برای کسب‌وکارتان تبدیل کنید.

شنیدن کتاب صوتی برنامه بازاریابی در یک صفحه به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر به هر دلیل دوست دارید پول دربیاورید پس این کتاب برای شماست.

با آلن دیب بیشتر آشنا شویم:

آلن دیب (Allan Dib) کارآفرینی سریالی، بازاریابی سرسخت و متخصصی در حوزه فناوری به شمار می‌رود. او چندین و چند کسب‌وکار در زمینه‌های فناوری اطلاعات، ارتباطات و بازاریابی را راه‌اندازی کرده و گسترش داده است.

دیب در یکی از کسب‌وکارهایش در عرصه ارتباطات رقابتی شدیدی با رقبای چند ملیتی و چند میلیارد دلاری داشت. او آن کسب‌وکار را به نام (Business Review Weekly (BRW شروع کرد که طی چهار سال تبدیل به یکی از موفق‌ترین شرکت‌های استرالیا شد.

آلن دیب دوست دارد به کسب‌وکارها کمک کند تا شیوه‌هایی جدید و نوآورانه برای بهره‌گیری از تکنولوژی و بازاریابی پیدا کنند و به کمک آن شیوه‌ها سریع‌تر و راحت‌تر رشد کنند.

او به عنوان یک مربی کسب‌وکاری پرطرفدار، مشاور و سخنران، پیوسته استراتژی‌های اثبات شده و فنون پیشرفته‌اش را با مردم کل دنیا به اشتراک می‌گذارد.

در بخشی از کتاب صوتی برنامه بازاریابی در یک صفحه می‌شنویم:

یکی از نادیده گرفته‌شده‌ترین کارها به منظور افزایش ارزش طول عمری مشتری به سادگی با افزایش قیمت‌ها است. اکثر کسب‌وکارها ترس آن را دارند که افزایش قیمت‌ها به خروج مشتری یا به نوعی واکنش شدید توسط آن‌ها منجر شود. در حالی که عملیات فوق می‌بایست به صورت استراتژیک هدایت شود، به طور کلی مشتریان شما نسبت به آنچه که تصور می‌کنید کمتر در خصوص قیمت حساس خواهند بود. به خصوص اگر خودتان را به درستی جایگاه‌یابی کرده باشید و تجربه‌ای عالی را به مشتریان خود ارائه داده باشید.

در این صورت اکثر مشتریان افزایش قیمت‌ها را با خوشحالی خواهند پذیرفت و بسته به اینکه چگونه با مشتریان خود ارتباط برقرار می‌کنید، ممکن است برخی حتی متوجه این افزایش نیز نشوند. برای یک لحظه نقش‌ها را معکوس نموده و به عادت‌های خرید خود فکر کنید. چه مدت یک بار کارت اعتباری خود را حتی بدون نگاه کردن به جمع کل فاکتور مورد استفاده قرار می‌دهید؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی
8 دقیقه
پیشگفتار
61 دقیقه
مقدمه - همه چیز از کجا شروع شد؟
26 دقیقه
فصل اول - انتخاب بازار هدف
90 دقیقه
فصل دوم - خلق مشخص پیام
59 دقیقه
فصل سوم - دستیابی به مشتریان بالقوه با استفاده از رسانه‌های تبلیغاتی
19 دقیقه
فصل چهارم - شکل‌گیری مشتریان راغب و اولین خرید
52 دقیقه
فصل پنجم - پرورش مشتریان راغب
59 دقیقه
فصل ششم - ایجاد فروش
60 دقیقه
فصل هفتم - شکل‌گیری مشتریان شیفته و دائمی
58 دقیقه
فصل هشتم - افزایش ارزش طول عمر مشتری
29 دقیقه
فصل نهم - ایجاد هماهنگی و تحریک ارجاع‌دهی
28 دقیقه
نتیجه‌گیری
2 دقیقه
عوامل تولید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی برنامه بازاریابی در یک صفحه
نویسنده
مترجمبهنود چوبینه، مجید ناصری
راویمحسن خدری
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی
136000 ت - 14.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی برنامه بازاریابی در یک صفحه

Morteza Nasiri
۱۴۰۱/۱۱/۳
یک کتاب عالی در مورد نوشتن یک طرح تجاری یا بیزینس پلان یا همان طرح تجاری کسب و کار.
همه دوستان میدانند که برای شروع یک کار تجاری نیاز به یک بیزینس پلان یا همان طرح تجاری یا برنامه بازاریابی می‌باشد.
آلن دیب در کتاب برنامه بازاریابی در یک صفحه به نظر بنده یک کتاب بی نظیر در زمینه B. P ارائه داده
است.
لذا شک نکنید و این کتاب عالی رو از آن خود کنید و ازش استفاده کنید.
فقط یادتون باشه که هیچ طرح تجاری رو شروع نکنید مگر اینکه برنامه بازاریابی اون رو نوشته باشید.
بصورت خلاصه عرض میکنم:
هیچ کار تجاری رو شروع نکنید مگر اینکه این کتاب رو خونده باشید.
مرضیه مهجوری
۱۴۰۱/۶/۲۱
در این کتاب شما میتوانید با تمام سایت‌های معرفی و تبلیغاتی و کار یابی‌های بین مللی آشنا شوید. می‌آموزید که چگونه پروفایل کاری بسازید و چگونه در خواست کار را ارسال کنید. آدرس کامل سایت‌ها و حتی توضیحاتی راجب ثبت نام و صفحه هم می‌دهد. این کتاب شروع یک مسیر مجازی پول ساز و مشهور کننده است.
نازنین زهرا
۱۴۰۱/۸/۲۱
علاوه بر اینکه این کتاب یکی از بهترین‌ها در زمینه بازاریابی است باید بگم من جزئیات مهمی را در این کتاب یاد گرفتم. به نظر من یکی از جذابیت‌های کتاب اینه که با مثال‌های ملموس گفته شده
من نسخه متنیش را هم خریدم البته می‌تونید بجاش نکات رو یادداشت کنید
دنیا سعادتی
۱۴۰۲/۸/۳
من خودم بعد از کتاب ۲۲ قانون بازاریابی این را خوندم. کسایی که کسب و کار کوچک دارن میتونن یه برنامه کوتاه بنویسن برای شروع بازاریابی به نظرم خوبه ه
اکبر توانگر
۱۴۰۱/۸/۱۱
من کتاب را یک بار خوانده بودم اما گوینده بسیار خوب کتاب باعث می‌شود شما به ابعاد گسترده تر منظور نویسنده آلن دیپ برسید به خصوص در خصوص مشتریان راغب
Ahmad Tajdini
۱۴۰۱/۱/۲۸
محتوا عالی است
ترجمه را میتوان بهتر انجام داد. در خیلی از موارد اگر درک زبان انگلیسی داشته باشید، میفهمید که ترجمه کمی ضعیف است ولی درکل ترجمه قابل قبول است
alireza bradar02
۱۴۰۱/۱۲/۲
یک کتاب جامع و عالی با موارد کاربردی. یک بار گوش کردنش را توصیه نمیکنم. بلکه حداقل ۱۰ بار گوش کنید و به راز موفقیت پی ببرید. ☺
محمد اسماعیلی
۱۳۹۹/۹/۲۱
هنوز این کتاب رو گوش ندادم ولی همیشه برای رشد و کسب و کار خودم بدنبال کتابهایی هستم که فقط دانشم رو اضافه نکنه بلکه کاربردی و قابل پیاده سازی باشه..
Ali Khalili
۱۴۰۱/۹/۲۳
به نظر می‌رسند کتاب کاربردی و مفیدی هست.
مخصوصا با وجود پیچیدگی‌هایی که کسب و کارهای امروزی نسبت به قبل پیدا کردن
فاطمه عبداله زاده
۱۴۰۱/۸/۱۲
عااااااالی یکی از بهترین کتاب‌ها در زمینه بازاریابی بود ممنونم از نویسنده دقیق و باهوش و همچنین از کتابراه
Sajjad Shoeib
۱۴۰۱/۱۰/۵
واقعا لذت بردم از بند بند جملاتش استفاده کردم، خوبیش اینه که با واقعیت‌ها صحبت میکنه نه کلیشه ها
Tαɾα 𝘎𝘩𝘰𝘳𝘣𝘢𝘯𝘪
۱۴۰۰/۱۲/۱۳
از شنیدنش لذت بردم. خیلی کاربردی بود. و اینکه برای موارد مختلف مثال‌های متنوع میزد جالب توجه بود
mostafa mostafa
۱۴۰۱/۴/۲۶
نکات جالب توجه و کاربردی
البته برای درک بهترش نسخه الکترونیکی را هم خریدم
رضا شریفی
۱۴۰۰/۱۲/۱۳
خوب و مفید و چکیده‌ی همه‌ی چیزی که برلی استراتزی نوشتن نیاز داریم
مریم موسوی
۱۳۹۹/۷/۹
کتابی کاربردی است نه فقط کلیشه‌های بازاریابی
مشاهده همه نظرات 27

راهنمای مطالعه کتاب صوتی برنامه بازاریابی در یک صفحه

برای دریافت کتاب صوتی برنامه بازاریابی در یک صفحه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.