معرفی و دانلود کتاب آن پایین چه خبر است؟

عکس جلد کتاب آن پایین چه خبر است؟
قیمت:
40000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آن پایین چه خبر است؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آن پایین چه خبر است؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آن پایین چه خبر است؟

کتاب آن پایین چه خبر است؟ نوشته‌ی مک بارنت که مفتخر به دریافت چندین جایزه‌ی معتبر است، ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز و آموزنده دو دوست به نام‌های سام و دیو را به تصویر می‌کشد که روزی برای پیدا کردن یک چیز شگفت‌انگیز شروع به کندن زمین می‌کنند.

موضوع کتاب «آن پایین چه خبر است؟» چیست؟

صبح زود شنبه سام و دیو که دوستان خوب همدیگر هستند، شروع به کندن چاله‌ای در زمین می‌کنند. آن‌ها به دنبال یک چیز خارق‌العاده هستند و برای رسیدن به آن، سخت مشغول کار می‌شوند و ماجراجویی‌های مختلفی را تجربه می‌کنند. آیا آن‌ها کارشان را نصفه رها می‌کنند یا موفق می‌شوند تا چیزی که دنبالش بودند را پیدا کنند؟ شما چه فکری می‌کنید؟ ماجراهای کتاب «آن پایین چه خبر است؟» (Sam & Dave dig a hole) را دنبال کنید تا با پایان متفاوت و عجیب آن غافلگیر شوید.

تیم موفق مک بارنت (Mac Barnett) و جان کلاسن (Jon Klassen) (تصویرگر کتاب) با همکاری مشترکشان تا به حال کتاب‌هایی را تالیف کرده‌اند که میلیون‌ها نسخه به فروش رفته، به چندین زبان زنده دنیا ترجمه شده و همچنین در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار گرفته‌اند. آن‌ها این بار نیز داستانی متفاوت و طنزآمیز خلق کرده‌اند. ماموریت و ماجراجویی به ظاهر ساده‌ی دیو و سام‌ مفاهیم زیادی را در بردارد.

این داستان چالشی با بیانی ساده و تصاویری که به خوبی مکمل داستان است، به کودکان یاد می‌دهد که برای رسیدن به خواسته‌ها باید با پشتکار زیاد تلاش کرد و هرگز ناامید نشد. این کتاب اثری تعاملی است که کودکان را به واکنش و تفکر برمی‌انگیزد که همین موضوع باعث می‌شود آن‌ها از خواندن داستان لذت ببرند. در قصه دو پسر بچه به دنبال کشف چیزی شگفت‌انگیز هستند اما شاید آن چیزی که به دنبالش هستند در حقیقت همان مسیری باشد که شروع کرده‌اند و باید از آن نهایت لذت را ببرند.

جوایز کتاب آن پایین چه خبر است؟:

- برنده‌ی جایزه‌ی کلدکات در سال 2015
- برنده‌ی جایزه ای بی وایت

کتاب «آن پایین چه خبر است؟» مناسب چه کسانی است؟

این داستان مفرح و مهیج برای کودکان 3 تا 7 سال سرگرم‌کننده و آموزنده است و مفاهیم مهمی را به آن‌ها می‌آموزد.

در بخشی از کتاب «آن پایین چه خبر است؟» می‌خوانیم:

آن‌ها کندند و کندند تا چاله آنقدر بزرگ شد که دیگر کله‌شان هم دیده نمی‌شد. ولی چیز خارق‌العاده‌ای پیدا نکردند. دیو گفت: «باز هم باید بِکَنیم.» برای همین دوباره مشغول کندن شدند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آن پایین چه خبر است؟
نویسنده
مترجمآناهیتا حضرتی کیاوندانی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات41
زبانفارسی
شابک978-600-8347-17-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
40000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آن پایین چه خبر است؟

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آن پایین چه خبر است؟

برای دریافت کتاب آن پایین چه خبر است؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.