معرفی و دانلود کتاب بچه جاسوس 1: مک، مامور مخفی

عکس جلد کتاب بچه جاسوس 1: مک، مامور مخفی
قیمت:
۳۹,۶۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بچه جاسوس 1: مک، مامور مخفی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بچه جاسوس 1: مک، مامور مخفی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بچه جاسوس 1: مک، مامور مخفی

کتاب بچه جاسوس 1: مک، مامور مخفی نوشته‌ی مک بارنت، از پروفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز و بهترین کتاب آمازون در سال 2018، ماجراهای کارآگاهی و هیجان‌انگیز پسربچه‌ای به نام مک را به تصویر می‌کشد که مامور می‌شود تا جواهرات به سرقت رفته‌ی ملکه انگلیس را پیدا کند.

موضوع کتاب بچه جاسوس 1: مک، مأمور مخفی (Kid Spy 1: Mac Undercover) چیست؟

جواهرات گرانبهای ملکه انگلستان به سرقت رفته‌اند و فقط جدیدترین مأمور مخفی او، مک، می‌تواند به ملکه کمک کند؛ ملکه هر امکاناتی که مک لازم دارد را در اختیارش می‌گذارد تا او هر چه سریع‌تر جواهرات را پیدا کند. مک پیشنهاد ملکه را قبول می‌کند و به لندن می‌آید. بعد از مدتی جست‌وجو متوجه می‌شود که همه‌ی جواهرات سرجایشان هستند جز یک قاشق! ملکه به او توضیح می‌دهد که این قاشق چقدر اهمیت دارد و باید هر طور که شده پیدا شود. مک در جستجوی گنج سرقت شده به دور دنیا سفر می‌کند... اما آیا او موفق می‌شود به موقع آن را پیدا ‌کند؟؟

درباره‌ی مجموعه بچه جاسوس:

در هر جلد از این مجموعه فوق‌العاده و پرفروش، مک مامور به انجام ماموریت‌هایی مختلف و گاهی خطرناک در قسمت‌های مختلف دنیا می‌شود. مک بارنت (Mac Barnett) نویسنده پرفروش نیویورک تایمز این داستان‌ها را با شوخ‌‌طبعی خاص و متفاوتی به رشته تحریر درآورده که بر جذابیت بیشتر این کتاب‌ها افزوده است. این قصه‌های معمایی و مهیج به خوبی کودکان را سرگرم کرده و ذهن آن‌ها را کنجکاو به حل معماهای داستان و دنبال کردن سرنخ‌ها می‌کند.

کتاب بچه جاسوس 1: مک، مأمور مخفی مناسب چه کسانی است؟

این داستان شگفت‌انگیز و مهیج برای کودکان سنین 7 تا 12 سال جذاب و دوست‌داشتنی است.

در بخشی از کتاب بچه جاسوس 1: مک، مأمور مخفی می‌خوانیم:

مادرم تا دیروقت کار می‌کرد، برای همین تنها فعالیت فوق برنامه‌ی من، رفتن به خانه مدرسه‌ی ماجراجویان بود. البته ماجراجویی چندانی در کار نبود. من دو سال از همه بزرگتر بودم. تکلیف هایم را انجام می‌دادم، بعد با بچه‌های کوچک شطرنج بازی می‌کردم تا مادرم بیاید دنبالم.

اما حالا که مأمور مخفی ملکه‌ی انگلستان بودم، فکر کنم درک لفوی حتما من را به جشنش دعوت می‌کرد. با همه‌ی این‌ها، امیدوار بودم مأموریتم کاراته لازم نداشته باشد. نگاهی به بقیه‌ی مسافرها انداختم.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: تماس تلفنی
فصل دوم: هواپیمای جاسوسی
فصل سوم: برج
فصل چهارم: قدرت ملکه
فصل پنجم: علیاحضرت
فصل ششم: مسائل سلطنتی
فصل هفتم: تهدید
فصل هشتم: در ضمن
فصل نهم: نقشه‌ی محرمانه‌ی من
فصل دهم: سرقت هنری
فصل یازدهم: دزدی که به دزد بزند
فصل دوازدهم: دستگیرشده
فصل سیزدهم: ملاقات
فصل چهاردهم: باران در تاریکی
فصل پانزدهم: مقر کا. گ. ب
فصل شانزدهم: جرم جین پوشی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بچه جاسوس 1: مک، مامور مخفی
نویسنده
مترجمامیرحسین دانشورکیان
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات161
زبانفارسی
شابک978-600-462-460-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بچه جاسوس 1: مک، مامور مخفی

سمیه صفری
۱۴۰۱/۱/۲۷
کتاب طولانییه اما خیلی قشنگه!!
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب بچه جاسوس 1: مک، مامور مخفی

برای دریافت کتاب بچه جاسوس 1: مک، مامور مخفی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.