معرفی و دانلود کتاب قصه سپاسگزاری: من خیلی ممنونم

عکس جلد کتاب قصه سپاسگزاری: من خیلی ممنونم
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قصه سپاسگزاری: من خیلی ممنونم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قصه سپاسگزاری: من خیلی ممنونم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قصه سپاسگزاری: من خیلی ممنونم

وقتی کسی شما را در انجام کارهایتان کمک می‌کند یا امری جدید را به شما یاد می‌دهد،‌ در مقابل او چه می‌کنید؟ کتاب قصه سپاسگزاری: من خیلی ممنونم که گروهی از نویسندگان آن را تألیف و منتشر کرده‌اند درباره‌ی هنر سپاسگزاری و تشکر کردن صحبت می‌کند. با خواندن این کتاب برای کودکان می‌توانید مهارت ارتباطی سپاس‌گزاری را به آن‌ها بیاموزید.

درباره‌ی کتاب قصه سپاسگزاری: من خیلی ممنونم

شما رقصیدن را دوست دارید؟ اصلاً تا حالا شده همراه با دوستان صمیمی‌تان شروع به رقصیدن، شادی و خنده کنید؟ رقص یکی از هنرهای زیبایی است که می‌تواند حال شما را سر جایش بیاورد و خنده را روی لبانتان بنشاند. اگر فکر می‌کنید که رقصیدن بلد نیستید، به نظرتان کار سختی است و در یادگرفتن این موضوع هم (احتمالاً مشابه همه‌ی مهارت‌ها) تنها هستید، کتاب قصه سپاسگزاری: من خیلی ممنونم را بخوانید و با خوک کوچولویی که فکر می‌کرد برای رقصیدن زیادی بی‌عرضه است آشنا شوید!

در یک جنگل کوچک، همه‌ی حیوانات در کنار هم زندگی می‌کردند و با هم بسیار دوست بودند. در میان حیوانات طاووس کوچک از همه قشنگ‌تر می‌رقصید. خوک کوچولو از این که نمی‌توانست به‌خوبی طاووس برقصد ناراحت بود و فکر می‌کرد که بی‌عرضه است. تا اینکه طاووس به کمکش آمد... اگر یکی از دوستان شما کاری را بلد نباشد، شما به او کمک می‌کنید؟

این کتاب راهنمای بسیار خوبی برای کودکان است که به کمک آن مهارت‌های مهم زندگی و شخصیتی را در قالب قصه و داستان می‌آموزند. خردسالان می‌توانند به کمک تمرین‌های پایان کتاب مهارت تطبیق دادن عکس و موقعیت را بیاموزند.

درباره‌ی مجموعه‌ی گام‌به‌گام رشد کودکان

مجموعه کتاب‌های گام‌به‌گام رشد کودکان با هدف رشد شخصیتی کودکان و آموزش نکات مهم در ایجاد شخصیت سالم برای کودکان منتشر شده است. این مجموعه کمک می‌کند که خردسالان از طریق قصه، تصاویر زیبا و رنگارنگ و واژگان مؤثر،‌ تفکر کنند و آنچه را برای رشد ویژگی‌های شخصی‌شان موردنیاز است، بیاموزند. کودکان با مطالعه‌‌ی این مجموعه‌ی آموزشی می‌توانند در مسیر آموزش، رشد و یادگیری قرار بگیرند.

کتاب قصه سپاسگزاری: من خیلی ممنونم برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به همه‌ی کودکان 2 تا 5 ساله‌ای که در مسیر رشد شخصیتی و یادگیری هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب قصه سپاسگزاری: من خیلی ممنونم می‌خوانیم

خوک صورتی چشمانش بسته بود و باد صورت او را غلغلک می‌داد. از عطر و بوی گل‌ها و گیاهان بسیار لذت می‌برد و پاهایش را روی شن‌های نرم گذاشته بود. باد در بین درخت‌های سرو می‌چرخید و صدای قشنگی تولید می‌کرد. بعد از مدت کوتاهی خوک صورتی فهمید که رقصیدن خیلی آسان است و آنقدرها هم که فکرمی‌کرد کار سختی نیست.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قصه سپاسگزاری: من خیلی ممنونم
نویسنده
مترجمفرشته میرزایی
ناشر چاپیانتشارات کتاب نبات
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات26
زبانفارسی
شابک978-600-94447-21-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قصه سپاسگزاری: من خیلی ممنونم

فاطمه امیدی
۱۴۰۲/۱/۶
آشنایی با مهارت‌های زندگی برای کودکان عالیه
Sh...🌸
۱۴۰۱/۸/۱۹
سلام دوستان برای کودکان بسیارعالیه
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب قصه سپاسگزاری: من خیلی ممنونم

برای دریافت کتاب قصه سپاسگزاری: من خیلی ممنونم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.