معرفی و دانلود کتاب دو تا خفن خفن‌تر می‌شوند

عکس جلد کتاب دو تا خفن خفن‌تر می‌شوند
قیمت:
60000 تومان - 6.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دو تا خفن خفن‌تر می‌شوند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دو تا خفن خفن‌تر می‌شوند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دو تا خفن خفن‌تر می‌شوند

مایلز مورفی و نیلز اسپارکس در شیطنت بی‌نظیر هستند! مک بارنت و جوری جان بار دیگر بازیگوشی‌های این دو را در کتاب دو تا خفن خفن‌تر می‌شوند به تصویر می‌کشند. این کتاب که یکی از پرفروش‌ترین آثار نیویورک تایمز است، ماجرای رقابت‌های مدیر جدید مدرسه‌ و این دو دوست را روایت می‌کند.

موضوع کتاب دوتا خفن خفن‌تر می‌شوند چیست؟

مایلز و نیلز هر کدام به تنهایی به حدی بازیگوش هستند که می‌توانند کلاسی را به هم بریزند، اما حالا با هم متحد شده‌اند و تلاش می‌کنند که تمام مدرسه را به آشوب بکشند و همکلاسی‌های خود را بخندانند و این موضوع آقای بارکین را که مدیر مدرسه‌شان است، بسیار کلافه می‌کند. البته قرار نیست همیشه اوضاع به نفع این دو تا پسر بازیگوش باشد. اتفاقاتی در مدرسه رخ می‌دهد که هوش و زرنگی این دو را به چالش می‌کشد. نویسندگان کتاب دو تا خفن خفن‌تر می‌شوند (The Terrible Two Get Worse) مایلز و نیلز را در مقابل مدیر جدید مدرسه که خیلی هم زرنگ است قرار می‌دهند تا توانایی‌های آن‌ها را در خرابکاری محک بزنند!

شما در کتاب حاضر به این حقیقت پی می‌برید که با همکاری، کار گروهی و خلاقیت می‌توان بسیاری از مشکلات را حل کرد و حق خود را گرفت.

مجموعه‌ی دو تا خفن چیست؟

مک بارنت (Mac Barnett) و جوری جان (Jory John) دو نویسنده‌ی موفق هستند که هر کدام به تنهایی کتاب‌های بسیاری برای نوجوانان نوشته‌اند. این دو با همکاری یکدیگر چهار جلد کتاب نوشته‌اند و دو پسربچه‌ی شیطان و بازیگوش را محور اصلی این مجموعه‌ی دوست‌داشتنی قرار داده‌اند. مجموعه‌ی دو تا خفن پر از شوخی‌ها و شیطنت‌های بی‌نظیر است که مطمئن باشید برای مدت‌ها روحیه‌ی شما را عوض می‌کند.

نکوداشت‌های کتاب دو تا خفن خفن‌تر می‌شوند:

- تلاش دوم ادبی پر سر و صدای جان و بارنت در سری کتاب‌های دوتا خفن، مانند جلد اول آن سرگرم کننده و به همان اندازه جالب ارائه شده است. تصویرگری کرنل به این ماجرای پردردسر، چاشنی خنده بیشتری اضافه می‌کند. در خلال این کمدی انتقام جویانه، به نمایشنامه‌های کلاسیک و مفهوم‌های فلسفی نیز اشاره‌هایی می‌شود که لذت خواندن این کتاب را برای دوست داران حقه و حقه بازی و همچنین کسانی که می‌خواهند از ته دل بخندد دو چندان می‌کند. (Kirkus Reviews)

- خنده دار... ماجرا خیلی سریع پیش می‌رود و قهقه شما را بلند می‌کند. این کتاب هر قشری از خوانندگان را جذب می‌کند. به واسطه متن نامعمول و دیالوگ رنگارنگی که کتاب دارد، انتخاب بسیار خوبی برای خواندن جمعی خواهد بود. (School Library Journal)

- این دنباله از سری کتاب‌های دو تا خفن، بسیار سرگرم کننده است و اهمیت معنای دوستی را نشان می‌دهد. نقاشی‌های زنده و جالب آن، جذابیت داستان را بیشتر می‌کند. (Booklist)

کتاب دو تا خفن خفن‌تر می‌شوند مناسب چه کسانی است؟

مطالعه‌ی این کتاب به تمامی کودکان 7 تا 12 سال و تمام کسانی که به داستان‌های طنز علاقه‌ دارند توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب دو تا خفن خفن‌تر می‌شوند می‌خوانیم:

در همین حال، تو رستوران دنی، دوتا بارکین (مدیرو پسرش جاش) داشتن صبحونه‌ی مفصل روز یکشنبه‌شون رو تموم می‌کردن. این صبحونه‌ها، بخشی از برنامه‌ی پدر-پسری یکشنبه‌ها بود. مدیر پارکین، یکشنبه‌های پدر-پسری رو بنیان‌گذاری کرده بود تا راجع به نگرانی‌اش از رفتارای جاش حرف بزنه. مدیر فکر می‌کرد پسرش یه خرابکاره و برای تربیتش از شیوه‌ی چماق و هویج استفاده می‌کرد. تو رابطه‌ی اونا، «هویج با نماینده‌ی یکشنبه‌های پدر-پسری بود: دوازده ساعت پیاده روی پدر-پسری بازی‌های پدر-پسری و صبحونه‌های پدر پسری، جاش از یکشنبه‌های پدر-پسری متنفر بود. (از هویج هم متنفر بود.) تو برنامه‌ی بارکین. چماق به معنای فرستادن جاش به یه کمپ تابستونی نظامی بود که قاعدتا باید اون‌قدر جاش رو می‌ترسوند که از پدرش اطاعت کنه؛ ولی جاش عاشق کمپ بود. (از چماق هم خوشش میومد. کل تابستون، داشت چماق پرت می‌کرد به سر این و اون.)

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دو تا خفن خفن‌تر می‌شوند
نویسنده،
مترجمنیلوفر امن زاده
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات229
زبانفارسی
شابک978-600-8111-58-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
60000 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دو تا خفن خفن‌تر می‌شوند

محمدطاهاعباسی
۱۴۰۱/۱۰/۱۳
واقعاًکتاب خوبی بود.
فقط بنظر من ۲ تا خفن نباید در آخر کتاب هویت شون رونشون میدادن و باید یه حقه خیلی بهتر از قبل برنامه ریزی میکردن و خودشون اون حقه رو انجام میدادن
داستان کتاب از این قراره مدیر بارکین به خاطر اینکه نمی‌تونه جلوی خرابکارارو بگیره اخراج میشه و پدرش میادبه جای مدیر بارکین و پدرش
شکست ناپذیره و هیچ نقطه ظعفی نداره و یه تایمردرست میکنه و میگه اگه ۱۲۰ روز مدرسه بدون خرابکاری باقی بماند برای بچه هایه جشن بزرگ برگزار خواهد کرد و دو تاخفن فکر میکنن که این تایم تایم مرگ خرابکاری در مدرسه یاونی ولی هستش و هرکاری ازدستشون بر می اومدکردن تا اون تایمربه ۱۲۰ روزنرسه و درنهایت موفق نشدن و ازبری بارکین مدیرسابق کمک خواستن و اون هم به تیمشون پیوست و.........
نمیخوام اسپویل کنم چون هیجان کتاب ازبین میره. 😃😀
درکل کتاب خوبیه حتماًبخونیدش.
ممنون ازکتابراه
Kian Haji
۱۴۰۱/۱/۴
کتاب خیلی جالبی بود و واقعا به همه پیشنهاد می‌کنم که حتما بخوانند و هرگز از دستش ندهید من انقدر دوستش داشتم که همان روز اول نصف کتاب را خوانده ام.
الهه عظیمی
۱۴۰۰/۱۱/۲۹
کتاب خوبی بود من دوسش داشتم به بقیه هم پیشنهاد میکنم این کتاب رو بخرید و ازش لذت ببرید
امیر حسین حاجیان نژاد
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
عالی خیلی خوب بود وقتی اینو خوندم چون خیلی زیبا بود همه کتاب‌های این مجموعه راخوندم
ایلیا فیروزخرمی
۱۴۰۲/۷/۶
خیلی باحاله من عاشق این کتاب هستم و واقعا کتاب خنده دار و خیلی خوبی هستش ممنونم از کتابراه
Hosein ghaffari
۱۴۰۱/۳/۱۰
این کتاب خیلی خوبه و میتونه نظرتونو راجع به مدرسه عوض کنه و شمارو به مدرسه علاقه مند تر کنه
مریم پور هاشمی
۱۳۹۹/۸/۹
💖فوق العاده! فوق العاده!
کتاب دو تا خفن خفن تر میشوند عالیه!
طاها شاهمیر
۱۴۰۱/۱/۲۶
خیلی خیلی خوب ولی نسخه یکش بهتر بود از نظر من
Farzane N
۱۴۰۰/۵/۱۹
پسرم خیلی دوست داشت کتاب رو و براش هیجان انگیز بود
Amin Ghareghashloo
۱۴۰۰/۱/۲۴
خیلی کتاب جالبیه حتما بهتون پیشنهاد میکنم بخونین
علی اصغر ابراهیمی
۱۳۹۹/۷/۲۵
بی نظیره این کتاب
Pax J
۱۴۰۰/۶/۱۸
کتاب خوبی بود. پیشنهاد میکنم بخونیدش.
محمدمهدی رضائی
۱۴۰۱/۶/۹
خیلی کتاب خنده داریه
Kaveh Harati
۱۳۹۹/۱۰/۲۲
کتاب خوبیه برای بچه‌ها 😂
مشاهده همه نظرات 14

راهنمای مطالعه کتاب دو تا خفن خفن‌تر می‌شوند

برای دریافت کتاب دو تا خفن خفن‌تر می‌شوند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.