معرفی و دانلود کتاب در اهمیت پرسیدن: از سوال کردن نترسید و آنچه می‌خواهید به دست بیاورید

عکس جلد کتاب در اهمیت پرسیدن: از سوال کردن نترسید و آنچه می‌خواهید به دست بیاورید
قیمت:
۷۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب در اهمیت پرسیدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب در اهمیت پرسیدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب در اهمیت پرسیدن: از سوال کردن نترسید و آنچه می‌خواهید به دست بیاورید

کتاب در اهمیت پرسیدن اثری خواندنی از الکساندرا کارتر در رابطه با روش‌های بهبود مهارت‌های مذاکره و همچنین توسعه‌ی شخصی است. نویسنده در این کتاب پرفروش وال‌استریت ژورنال به خواننده می‌آموزد که چگونه می‌توان با طرح پرسش‌های مفید از خود در زمان ارتباط با دیگران و یا هنگام مذاکره، نتایج مثبت و قابل توجهی را رقم زد.

درباره‌ی کتاب در اهمیت پرسیدن

چه‌قدر از خودتان شناخت دارید؟ استراتژی شما برای حل مشکلات معمول زندگی چیست؟ در هنگام تصمیم‌گیری برای مسائل مهم زندگیتان، چه نکته‌هایی از نظر شما مهم‌ترند؟ یا به عبارت دیگر، در زمان بروز مشکلات بر‌ اساس چه معیاری مسائل را الویت‌بندی می‌کنید؟ دنیای امروز نسبت به گذشته تحولات بسیاری به خود دیده. زندگی مدرن پر شده از شبکه‌های روابطی که به دلایل گوناگون میان انسان‌ها برقرار می‌شوند. در چنین جهانی، کسانی می‌توانند به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کنند که از مهارت‌های لازم برای بهبود روابط خود برخوردار باشند. یکی از این مهارت‌ها به شیوه‌های مذاکره مربوط می‌شود. تقویت این مهارت باعث افزایش اعتماد‌به‌نفس، و همین‌طور بالا رفتن توانایی شما در تصمیم‌گیری خواهد شد. مهارت شما در برقراری ارتباط مؤثر با اطرافیان و میزان موفقیت شما در پیشبرد اهدافتان، با یکدیگر ارتباط مستقیم دارند. تمامی افراد می‌توانند با تمرین و ممارست، مهارت مذاکره کردن را مانند هر مهارت دیگری در خود تقویت کنند. در این میان، خودآگاهی نیز بر بهبود مهارت مذاکره، نقش غیرقابل‌انکاری دارد.

معرفی و دانلود کتاب در اهمیت پرسیدن

الکساندرا کارتر (Alexandra Carter)، استاد حقوق دانشگاه کلمبیا، در اثر پرفروش و محبوب خود، کتاب در اهمیت پرسیدن (Ask for more)، با رویکردی نوین و کاربردی در تلاش بوده تا اصول خودآگاهی، مذاکره و در نتیجه افزایش اعتمادبه‌نفس را به مخاطبان آموزش دهد. نویسنده با استفاده از مثال‌های عینی و داستان‌های واقعی، و همچنین ارائه‌ی فرمول‌های ساده توانسته اثری بسیار کارآمد و جذاب را به خوانندگان ارائه کند. کارتر سعی داشته به مخاطبان ثابت کند که با پرسیدن سؤالات درست و مناسب از خود می‌توان به درجات بالایی از خودآگاهی رسید. همین خودآگاهی در هنگام برقراری ارتباط با دیگران و مذاکره نقشی کلیدی خواهد داشت.

نویسنده معتقد است که سؤال پرسیدن از خود به افراد کمک می‌کند تا اطلاعاتشان را در مورد مسئله‌ی مورد نظر افزایش بدهند و مستقیماً به سراغ چالش‌های پیش رو بروند. الکساندرا کارتر با نگارش کتاب در اهمیت پرسیدن به‌خوبی توانسته چگونگی ایجاد روابط بلندمدت با دیگران را در جهت رسیدن به اهداف معین شرح بدهد. با مطالعه‌ی کتاب حاضر می‌آموزید که از تکنیک سؤال کردن برای افزایش خودآگاهی و شناخت احساس واقعی خود نسبت به مسائل استفاده کنید و درعین‌حال، منافع خود را در طول مذاکره تأمین نمایید. رسیدن به خودآگاهی موجب آمادگی بیشتر اشخاص برای حضور در مذاکرات خواهد شد. به یاد داشته باشید که مذاکره نه صرفاً برای معاملات کلان، بلکه در بسیاری از امور ریز و درشت کاری شما نیز ضرورت دارد. بااین‌اوصاف، اگر می‌خواهید در زندگی شغلی خود موفقیت‌های بزرگی را از آن خود کنید، لازم است مهارت‌هایتان را در زمینه‌ی مذاکره ارتقا دهید. اثر حاضر در این مسیر یاری‌گر شما خواهد بود.

کتاب پیش رو با برگردان فاطمه حاجی‌آقایی و به کوشش نشر مون، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

افتخارات کتاب در اهمیت پرسیدن

  • پرفروش‌ترین وال‌استریت ژورنال
  • در فهرست کتاب‌های پرفروشِ تازه منتشرشده در آمازون

نکوداشت‌های کتاب در اهمیت پرسیدن

  • الکساندرا کارتر با طرح ده پرسش به ما کمک می‌کند تا احساسات خود را کنترل کنیم، اهدافمان را روشن سازیم و روابط خود را به مسیر درستی هدایت کنیم. بیان کارتر و همدلی او با مخاطبان، خواندن کتاب در اهمیت پرسیدن را لذت‌بخش‌تر می‌کند. (داگلای استون و شیلا هین، نویسنده)
  • بسیاری از افراد در برخورد با دیگران تصور می‌کنند تنها باید از یک «بله»‌ی مؤدبانه یا «نه»‌ی بی‌ادبانه استفاده کنند، اما نمی‌دانند که روش مذاکره نیز در این مواقع کاربرد دارد. این موضوع به‌‌خوبی توسط الکساندرا کارتر شرح داده شده است. (گرگ مک کیون، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)
  • خواندن کتاب در اهمیت پرسیدن مانند این است که یک مربی مذاکره در کنارتان باشد و به شما بیاموزد که خلاقانه فکر کنید. (لیندا بابوک، نویسنده)
  • کتاب در اهمیت پرسیدن مملو از داستان‌هایی الهام‌بخش است که جرأت سؤال پرسیدن را به مخاطبان خود می‌دهند. خواندن آن را به حرفه‌ای‌ها پیشنهاد می‌کنیم. (کاترین مینشو، مدیرعامل the muse و نویسنده)
  • یک راهنمای کاربردی برای به دست‌ آوردن نتایج شگفت‌انگیز و ایجاد روابط بهتر در طول زندگی. (آدام گرانت، نویسنده)

کتاب در اهمیت پرسیدن برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان مباحث روان‌شناختی و همچنین کسانی که می‌خواهند با ذهنی باز و آگاه به مذاکره و ارتباط با دیگران بپردازند، از مطالعه‌ی کتاب در اهمیت پرسیدن بهره‌ی بسیاری خواهند برد.

در بخشی از کتاب در اهمیت پرسیدن: از سوال کردن نترسید و آنچه می‌خواهید به دست بیاورید می‌خوانیم

امنیت، یا حس ایمنی در برابر گزند و آسیب، نیازی پایه‌ای برای تمام انسان‌هاست. یک‌ بار نماینده‌های سیاسی‌ای را از کوزوو دعوت کردم تا به دانشکدۀ حقوق کلمبیا بیایند و دربارۀ فرایند صلح، که به ملتشان هستی بخشید، صحبت کنند. همه‌شان گفتند «آزادی» یا استقلالشان از وقتی شروع شد که شهروندان کوزوو، که قحطی و خشونت نابودشان کرده بود، سیر شدند و در امان ماندند؛ فقط وقتی این ترس در وجودشان فروکش کرد، تازه توانستند کم‌کم به پیشرفت یا اعتبار سیاسی فکر کنند. اگر لیست نیازهایتان شامل نیازهای ابتدایی مثل ایمنی و امنیت است، شاید بهتر است اول روی این نیاز تمرکز کنید و بعد به نیازهای ثانویۀ بعدی در همین بخش بپردازید. نیاز انسانی‌مان به امنیت روی بسیاری از تصمیمات و نگرانی‌های روزانه‌مان هم تأثیر می‌گذارد. در تصمیم‌هایی که روزانه می‌گیریم، بعضی‌هایمان افرادی هستیم که اسمش را می‌گذارم «مذاکره‌کننده‌های امنیتی»، به این معنا که یقین داشتن و ریسک کمتر برایمان از پول جمع کردن یا دیگر نیازها ارزشمندتر است.

در طول یکی از کارگاه‌های آموزشی مذاکره‌ای که برای مقامات دولتی ایالات‌متحده برگزار کردم، یکی از شرکت‌کننده‌ها به اسم میکایلا برایمان از تعاملات زجرآوری گفت که اخیراً با شوهرش بر سرِ گذاشتن پسرشان در مهدکودک داشته است. سازمانشان در حال کاهش دورکاری بود و معنایش این بود که او و شوهرش باید مهدکودک جدیدی پیدا می‌کردند. میکایلا مکان امن و زیبایی نزدیک خانه‌شان پیدا کرد که جای خالی داشت. قیمت آن از نهایت بودجه‌شان بسیار بیشتر بود، اما مناسب نیازهایشان بود و او هم آماده بود تا قرارداد ببندد. شوهرش که به‌خاطر بالا بودن قیمت جا زده بود، اصرار داشت اطرافشان دنبال جای ارزان‌تری بگردند. میکایلا که کفرش درآمده بود، دربارۀ این وضعیت با همکارانش صحبت کرد. من گفتم: «به‌نظرم نیازت به امنیت داره به نیازت برای اینکه توی این وضعیت تا جای ممکن اقتصادی باشی غلبه می‌کنه.»

فهرست مطالب کتاب

بخش اول. آینه
فصل اول. چه مشکلی را می‌خواهم حل کنم؟
فصل دوم. به چه‌چیزی نیاز دارم؟
فصل سوم. چه حسی دارم؟
فصل چهارم. در گذشته چطور این وضعیت را به‌درستی مدیریت کرده‌ام؟
فصل پنجم. اولین قدم چیست؟
بخش دوم. پنجره
فصل ششم. بهم بگو...
فصل هفتم. به چه‌چیزی نیاز دارید؟
فصل هشتم. چه نگرانی‌هایی دارید؟
فصل نهم. در گذشته چطور این کار را به‌درستی مدیریت کرده‌اید؟
فصل دهم. اولین قدم چیست؟
کار را تمام کنید. از مذاکره‌تان نتیجه‌گیری کنید
پی‌نوشت‌ها
نام‌نامه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب در اهمیت پرسیدن: از سوال کردن نترسید و آنچه می‌خواهید به دست بیاورید
نویسنده
مترجمعاطفه حاجی آقایی
ناشر چاپینشر مون
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات224
زبانفارسی
شابک978-622-7585-35-3
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب در اهمیت پرسیدن

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب در اهمیت پرسیدن

برای دریافت کتاب در اهمیت پرسیدن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.