معرفی و دانلود کتاب آنلاین بفروشید!: مجموعه ابزارهای کارآفرینی رشد بازاریابی

عکس جلد کتاب آنلاین بفروشید!: مجموعه ابزارهای کارآفرینی رشد بازاریابی
قیمت:
۶۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آنلاین بفروشید! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آنلاین بفروشید! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آنلاین بفروشید!: مجموعه ابزارهای کارآفرینی رشد بازاریابی

امروزه در ایران، همچون بسیاری از کشورهای جهان فروش کالا به صورت اینترنتی، به دلیل سود اقتصادی بالا، رونق بسیار زیادی پیدا کرده‌ است. پائولو فری در کتاب آنلاین بفروشید! به شما کمک می‌کند تا بتوانید با به‌کارگیری تبلیغات صحیح و ده‌ها روش‌ کاربردی دیگر، از رقبای خود پیشی بگیرید و در این اوضاع اقتصادی نابسامان، به کسب‌وکار خود توسعه ببخشید.

درباره‌ی کتاب آنلاین بفروشید!

تعطیلی بسیاری از ادارات دولتی و خصوصی، محدودیت در رفت و آمد، عدم سرویس‌دهی حضوری کافه‌ها و رستوران‌ها و محدودیت فعالیت مغازه‌ها، تنها نمونه‌هایی از پیامدهای همه‌گیری بیماری کرونا در سراسر جهان بود که چند سالی نیز به طول انجامید. به واسطه‌ی برخی از این پیامدها، تغییرات بزرگی در زندگی شخصی و کاری همه‌ی ما به وجود آمد. به سبب محدودیت‌‌‌های شدید فروش حضوری کالاها و اجناس در طول این دوران، کسب‌وکارهای اینترنتی به محبوبیت فوق‌العاده‌ای دست پیدا کردند. حتی حالا که مدت قابل‌توجهی از ریشه‌کن شدن بیماری کرونا گذشته است، همچنان شاهد افزایش چشمگیر محبوبیت فروشگاه‌های آنلاین هستیم. دسترسی به خدمات متنوع‌تر نسبت به فروشگاه‌های حضوری و صرفه‌جویی در وقت و هزینه، از مهم‌ترین دلایل علاقه‌ی مردم به خرید اینترنتی به حساب می‌آیند.

پائولو فری (Paolo Ferri) در کتاب آنلاین بفروشید! (Growth Marketing: Entrepreneur's Toolkit)، به طور مفصل مهم‌‌ترین نکاتی که برای رونق کسب‌وکار اینترنتی خود باید به آن‌ها عمل کنید را توضیح می‌دهد. او پس از ارائه‌ی مقدمه‌ای با موضوعِ علل افزایش روزافزون محبوبیت فروشگاه‌های آنلاین، با زبانی ساده و قابل فهم، به ارائه‌ی توصیه‌هایی عملی و کاربردی درمورد ابعاد مختلف تجارت آنلاین (از روش‌های صحیح بازاریابی گرفته تا نحوه‌ی درست تبلیغ) پرداخته است.

هدف اصلی پائولو فری از نگارش کتاب آنلاین بفروشید آشنا کردن مخاطب با پیچ و خم‌های مختلفِ کارِ فروشندگی آنلاین است. راه‌های شناخته‌ شدن و جذب دنبال‌کننده‌های بیشتر در فضای مجازی، نحوه‌ی استفاده‌ی صحیح از گوگل و دیگر ابزارهای اینترنتی در جهت توسعه‌ی فروشگاه، شناخت نیازهای مشتری و کم کردن هزینه‌ها، از مهم‌ترین مطالب مطرح‌شده در این اثر است. پائولو فری در این اثر به شما کمک می‌کند تا با بازاریابی و تبلیغات اصولی و صحیح، کسب‌وکارتان را رونق ببخشید و تعداد مشتری خود را در مدت زمانی کوتاه، چند برابر کنید.

یکی از نکات مثبت کتاب آنلاین بفروشید! توجه نویسنده به نیازهای متفاوت مخاطبین مختلف است. پائولو فری به خوبی می‌داند که مخاطب او ممکن است صاحب یک فروشگاه اینترنتی با وسعتی بزرگ، و یا مدیر یک کسب‌وکار کوچک باشد؛ به همین خاطر، او در این اثر، به جای بحث راجع به مسائل جزئی، به آموزش اصولی تکنیک‌های تجارت اینترنتی (خصوصاً تکنیک‌های صحیح بازاریابی و تبلیغ) می‌پردازد. این ویژگی کتاب آنلاین بفروشید!، سبب شده است که تمام صاحبان مشاغل اینترنتی، فارغ از وسعت کسب‌و‌کارشان، بتوانند از آموزه‌های مطرح‌شده در این کتاب، بهره‌ی کافی را ببرند.

کتاب آنلاین بفروشید توسط فلورا پورسلیم به زبان فارسی ترجمه شده و به وسیله‌ی انتشارات نمای علم، در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

کتاب آنلاین بفروشید! برای چه کسانی مناسب است؟

فعالان حوزه‌ی تجارت آنلاین، صاحبان مشاغل اینترنتی و بازاریاب‌ها، از مخاطبین اصلی کتاب آنلاین بفروشید! به شمار می‌آیند.

با پائولو فری بیشتر آشنا شویم

پائولو فری، متخصص حوزه‌ی بازاریابی دیجیتال است. او به عنوان مدیر یک پروژه‌ی تبلیغاتی، سابقه‌‌ی همکاری با شرکت مشهور والت دیزنی را در کارنامه‌ی خود دارد. فری هم‌اکنون در کشور انگلستان زندگی می‌کند.

در بخشی از کتاب آنلاین بفروشید!: مجموعه ابزارهای کارآفرینی رشد بازاریابی می‌خوانیم

همانطور که قبلاً ذکر شد: بهترین محصول وجود ندارد و باید تا زمانی که مردم فکر کنند محصول شما بهترین است، روی ادراک مردم کار کنید. اما همیشه پرسش‌هایی را که قبلاً با آن‌ها مواجه شدیم از خود بپرسید: مشتریان شما به دنبال چه احساساتی هستند؟ چه چیزی برای آن‌ها وجود دارد؟ شاید برخی از مشتریان شما به دنبال اطلاعات فنی باشند. اما به یاد داشته باشید: حتی در آن صورت، آن‌ها همیشه به عنوان نتایج احساسات و اینکه برند شما چه احساسی در آن‌ها ایجاد می‌کند، خرید می‌کنند.

بنابراین، چه با فیس‌بوک آغاز کنید چه با گوگل، خلاقیت همیشه در بازاریابی و وب سایت شما بسیار مهم خواهد بود. اما اگر کسب و کار شما به چیزهایی مانند غذا، زیبایی‌شناسی، توله سگ، رقص، سایر موارد «اینستاگرام» یا «یوتیوب» مربوط می‌شود، برای خلاقیت دستتان بازتر است.

و بنابراین، شما می‌توانید به راحتی از فیس‌بوک استفاده کنید.

تفاوت دیگر فیس‌بوک و گوگل، حضور مردم در رسانه‌های اجتماعی است که بر اساس جایی که به وب‌سایت شما دسترسی دارند، از شما انتظار دارند. هنگامی که مردم تبلیغات شما را در فیس‌بوک ببینند، اگر تبلیغ به اندازۀ کافی خوب باشد، روی آن کلیک می‌کنند.

اگر وب سایت به اندازۀ کافی خوب باشد، مشتریان جذب آن خواهند شد.

اگر این فرد مناسب در زمان مناسب به وب‌سایت مراجعه کرده باشد، خرید خواهد کرد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
آینده دیجیتالی است و البته آیندۀ دیجیتالی مشتری محور
فصل 1: اهمیت ذهنیت
ما به شما برای کنترل بازی نیاز داریم
فصل 2: روی مشتریان خود سرمایه‌گذاری کنید از مشتریان خود کسب درآمد کنید
چرا مشتریان خود را دو برابر نمی‌کنید؟
فصل 3: در تشکیلات و هزینه‌های خود تجدیدنظر کنید
یک سناریوی جدید ممکن است به برخی تنظیمات نیاز داشته باشد
فصل 4: به بازی احساسات مسلط شوید
چرا مردم چیزی را که آنها می‌خرند، می‌خرند؟
فصل 5: یک کتاب را از روی جلد آن قضاوت کنید مردم همین کار را خواهند کرد
چرا باید از شما خرید کنم؟
فصل 6: مسترکلاس بازاریابی
بازاریابی شما چقدر خوب است؟
فصل 7: راهنمای یک وب‌سایت موفق
وب سایت شما فروشگاه خودکار شماست
فصل 8: گوگل یا فیس‌بوک: چه چیزی برای شما بهتر است؟
گوگل و فیس‌بوک چه تفاوت‌هایی دارند؟ و کدام یک برای کسب و کار شما بهتر است؟
فصل 9: افشای اسرار تبلیغات فیس‌بوک
فصل 10: تبلیغات گوگل را بیاموزید
پرسشی دارید؟ از گوگل بپرسید
فصل 11: Google My Business (GMB)
یافتن کسب و کار شما در گوگل چقدر آسان است؟
فصل 12: چگونه در رسانه‌های اجتماعی رشد کنیم حقیقتی در مورد دسترسی ارگانیک
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آنلاین بفروشید!: مجموعه ابزارهای کارآفرینی رشد بازاریابی
نویسنده
مترجمفلورا پورسلیم
ناشر چاپیانتشارات نمای علم
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات169
زبانفارسی
شابک978-622-5225-39-8
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آنلاین بفروشید!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آنلاین بفروشید!

برای دریافت کتاب آنلاین بفروشید! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.