معرفی و دانلود کتاب صوتی طرح جامع همکاری در فروش برای مبتدیان

عکس جلد کتاب صوتی طرح جامع همکاری در فروش برای مبتدیان
قیمت:
27000 تومان - 3.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی طرح جامع همکاری در فروش برای مبتدیان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی طرح جامع همکاری در فروش برای مبتدیان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی طرح جامع همکاری در فروش برای مبتدیان

آیا دوست دارید کاری را بدون هیچ سرمایه‌گذاری و هزینه زیادی شروع کنید و در کوتاه مدت درآمد خوبی کسب کنید؟ کتاب صوتی طرح جامع همکاری در فروش برای مبتدیان نوشته‌ی الکس ماتریکس، به شما کمک می‌کند تا جدیدترین روش‌های بازاریابی وابسته را بیاموزید و در بستر آنلاین به درآمد برسید.

درباره کتاب صوتی طرح جامع همکاری در فروش برای مبتدیان:

بازاریابی وابسته یا همکاری در فروش یکی از جذاب‌ترین و جدیدترین شیوه‌ها برای کسب درآمد از طریق اینترنت است که به هر فردی امکان می‌دهد تا یک کسب‌وکار آنلاین قانونی ایجاد کند، بدون آنکه نیاز باشد در محیطی خاص حضور یابد، هزینه هنگفتی بابت کارکنان و محصولات گران قیمت بدهد و ساعت کاری مشخصی را فعالیت کند. درواقع با به‌کارگیری آموزه‌ها و مهارت‌های کتاب طرح جامع همکاری در فروش برای مبتدیان (The 2021 Beginner's Affiliate Marketing Blueprint) یاد می‌گیرید که در هر جای دنیا و تنها با استفاده از لپ‌تاپ و اتصال به اینترنت به درآمد و پول خوبی برسید.

اما حتما این پرسش در ذهن‌تان شکل گرفته که چگونه باید به چنین موقعیتی رسید؟ آیا چنین چیزی ممکن است؟ مگر می‌شود پول خوبی به دست آورد، آن هم در شرایطی که از هشت صبح تا پنج بعدازظهر به طور مداوم کار نکرد؟ پس اگر دنبال راهی برای فرار از مشاغل خسته‌کننده و بدون پیشرفت می‌گردید، باید با مفهوم بازاریابی وابسته یا همکاری در فروش آشنا شوید. شیوه‌ای نوین که مهم‌ترین اصل آن ارتباط‌گیری و همکاری با سازنده و ارائه دهنده یک محصول و از آن طرف مشتری‌یابی و فروش مناسب است. درواقع شما باید محصولات یک فرد یا شرکتی را با روش‌های گوناگون بازاریابی بفروشید و از این راه کمیسیون و سود تعیین شده‌ای را دریافت کنید. پس حضور در شبکه‌های فعال در صنعت همکاری در فروش، امری مهم و ضروری است و ساخت یک وبسایت و لندینگ پیج جذاب و مناسب به افزایش بازدید و درنهایت افزایش فروش‌تان می‌انجامد.

کتاب صوتی طرح جامع همکاری در فروش برای مبتدیان به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

علاقه‌مندان به حوزه‌های گوناگون بازاریابی و تبلیغات از شنیدن نکات ارزشمند الکس ماتریکس (Alex M) لذت خواهند برد. همچنین کسانی که می‌خواهند کسب‌وکاری برای خود راه‌اندازی کنند و از راه‌های نوین بازاریابی به کسب درآمد برسند، کتاب صوتی طرح جامع همکاری در فروش برای مبتدیان را از دست ندهند.

در بخشی از کتاب صوتی طرح جامع همکاری در فروش برای مبتدیان می‌شنویم:

برای شروع کار در سیستم همکاری در فروش، اولین چیزی که لازم دارید اینه که محصولات بکر و بی‌رقیب برای معرفی و تبلیغ پیدا کنید. خیلی مهمه که این مرحله رو درست انجام بدید و واسه تحقیق درست و حسابی برای محصول و مخاطب منتخب‌تون وقت بذارید و حوصله به خرج بدید.

با کمک مطالعه دقیق وضعیت بازار دستگیرتون میشه که اصلا محصول‌تون ارزش تبلیغ داره یا بهتره به سراغ چیز دیگه‌ای برید. بعضی از بهترین فرصت‌های بازار از این قراره: کالاهای بادوام.

کالاهای بادوام اون دسته از محصولاتی‌اند که در تمام طول سال به جمعیت زیادی قابل فروش هستن. واسه مثال همیشه مردم در همه جای دنیا می‌خوان وزن کم کنن. پس بازار خوبیه که واردش بشید. فقط یادتون باشه که شاید این بازار از قبل اشباع شده باشه و احتمالا به عنوان تازه‌کار جا باز کردن براتون سخت باشه، مگه اینکه تو اینترنت طرفدارهای دوآتیشه و استراتژی معرکه‌ای داشته باشید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
مقدمه
5 دقیقه
فصل اول: معرفی سیستم همکاری در فروش
3 دقیقه
فصل دوم: سیستم همکاری در فروش مناسب چه کسانی است؟
4 دقیقه
فصل سوم: چطور سیستم همکاری در فروش را از همین امروز شروع کنیم؟
9 دقیقه
فصل چهارم: شیوه‌های پولی و رایگان
6 دقیقه
فصل پنجم: محصول
5 دقیقه
فصل ششم: وبسایت یا لندینگ پیج
2 دقیقه
فصل هفتم: کارکرد فهرست ایمیل
9 دقیقه
فصل هشتم: ترافیک
2 دقیقه
فصل نهم: ردیاب بازدید
2 دقیقه
فصل دهم: پاسخ دهنده خودکار
4 دقیقه
فصل یازدهم: اولین کمیسیون‌تان را کلید بزنید
3 دقیقه
فصل دوازدهم: جمع‌بندی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی طرح جامع همکاری در فروش برای مبتدیان
نویسنده
مترجمزهره مرصوص
راویغلامرضا صادقی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی
27000 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی طرح جامع همکاری در فروش برای مبتدیان

Soheil Alipour
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
با توجه به مقدمه و ادعاهای ابتدایی نویسنده توقع دارید که با یک کتاب آموزنده مواجه شوید، اما متاسفانه این کتاب حتی درحد مبتدی‌ترین افراد در زمینه فروش هم حتی نبست.
وحید م
۱۴۰۲/۱/۱۶
آموزنده برای مبتدیان و یادآوری و نیم نگاهی مثبت برای افرادی است که تجربه قبلی دارند
شیوا آقایی
۱۴۰۱/۸/۱۳
اصلا خوشم نیومد تخصصی نبود
سینا احمدوند
۱۴۰۰/۱۲/۲۵
زیاد تخصصی نیست ولی راهنمای خوبیع
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی طرح جامع همکاری در فروش برای مبتدیان

برای دریافت کتاب صوتی طرح جامع همکاری در فروش برای مبتدیان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.