معرفی و دانلود کتاب بازاریابی دیجیتال

عکس جلد کتاب بازاریابی دیجیتال
قیمت:
40000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بازاریابی دیجیتال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بازاریابی دیجیتال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بازاریابی دیجیتال

کتاب بازاریابی دیجیتال اثر متینه مقدم، می‌تواند برای کلیه شرکت‌ها و تولید‌کنندگان موثر بوده و آن‌ها از این طریق می‌توانند نحوه عملکرد بازاریابی دیجیتال و اثرات مربوط به آن را در حوزه کاریشان مورد ارزیابی قرار دهند.

بازاریابی یا مارکتینگ به عنوان فرایندی مدیریتی - اجتماعی تعریف می‌شود که بوسیلۀ آن افراد و گروه‌ها از طریق تولید و مبادلۀ کالا با یکدیگر، به امر تأمین نیازها و خواسته‌های خود اقدام می‌کنند. امروزه موسسات، شرکت‌ها و سایر فعالان اقتصادی، بدون ارتباط با مشتری وعدم اطلاع از نظر و طرز تلقی آن‌ها از عملکرد خود، قادر به ادامه حیات نخواهند بود. آن‌ها بایستی بتوانند بازار را براساس نوع هدف و استراتژی تدوین شده خود تقسیم‌بندی کنند و برای هر قسمت براساس نیاز آن قسمت طرح توجیهی برای تامین تقاضاها و نیازهای آن بخش تدوین کنند و داده‌ها و اطلاعات مربوطه را جمع‌آوری نمایند. آنها بایستی با انتخاب کانال‌های درست تبلیغی سعی نمایند محصولات خود را به مشتریان به وضوح نمایش دهند. انجام تبلیغات و پیشبرد کالاها، به نحوی که مشتریان اطلاعات لازم را در مورد این کالاها به دست آورند و خواستار این کالاها شوند، زمینه‌های دیگری است که این واحدها باید درباره آن‌ها آگاه باشند.

موفقیت همه این مراحل در گرو به کارگیری و مدیریت درست بازاریابی می‌باشد که برای رسیدن به این مهم بازاریابان بایستی ابزارهای مناسب و متناسب با شرایط، زمان، مکان، هزینه را در نظر بگیرند. در این راستا بازاریابی دیجیتال یک صنعت آنی و نامنظم است که به سرعت در حال پیشرفت و تغییر و توسعه است و با توجه به شرایط عصر کنونی یکی از بهترین روش‌های بازاریابی در سطح جهان شناخته شده است. کتاب بازاریابی دیجیتال نوشتۀ متینه مقدم به شما در این زمینه کمک شایانی می‌کند.

در بخشی از بازاریابی دیجیتال می‌خوانیم:
بازاریابی آنلاین که به آن بازاریابی الکترونیکی گفته می‌شود، یک نوع بازاریابی نوین است که دارای گستردگی بسیار زیادی است و به کسب در آمد، فروش محصولات و ارائه خدمات از طریق اینترنت اطلاق می‌شود. این مقوله در اصل شاخه‌ای از بازاریابی دیجیتال محسوب می‌شود که با راهکارهایی از قبیل: سئو و بهینه سازی سایت، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی محتوا و یا بازاریابی موبایلی و دیگر راهکارها در راستای استراتژی‌های شما حرکت می‌کند، معمولاً بازاریابی اینترنتی تلفیقی از تمامی این راهکارها می‌باشند یا به عبارتی دیگر هر یک ازاین موارد پازلی از بازاریابی اینترنتی است.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: آشنایی با مفهوم بازاریابی
فصل 2: روش‌ها و ابزارهای بازاریابی دیجیتال
فصل 3: نقش بازاریابی دیجیتال در بهره‌وری سرمایه‌گذاری
فصل 4: بازاریابی اینترنتی را باید از کجا شروع کنیم؟
فصل 5: تبلیغات

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بازاریابی دیجیتال
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات152
زبانفارسی
شابک978-600-6235-74-5
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
40000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بازاریابی دیجیتال

nahid ahmadi
۱۳۹۹/۱/۲۱
با سلام این کتاب رو من خرید کردم کتاب خوبی بود من برای موضوع پایان نامه‌ام ازش استفاده کردم
Maryam Manouchehr
۱۴۰۲/۶/۳
کتابش رو برای کلاس دانشگاهم گرفتم. خیلی کمکم کرد.
Mohammad Kasa
۱۳۹۹/۲/۱۱
با سلام، کتای خوبیه و برای شروع خیلی مفید هست. ممنون
Amir Nowrozian
۱۳۹۹/۱/۱۵
کتاب خوبیه مخصوصا برای دوستانی که اشنایی ندارند
Bahram S
۱۳۹۹/۱/۲۱
خوب بود... مفید بود
Mohammad Nikmohammadi
۱۳۹۶/۱۱/۱۴
مرسی عالی بود
حسین سرافراز اردکانی
۱۳۹۶/۹/۱۵
بسیار عالی. منتظر ادامه مطالب هستم.
مژگان حقیقی
۱۳۹۸/۱/۷
عالییییی بود
هادی اهرابی
۱۳۹۷/۱۱/۱۶
کتاب عالی بود
طاها محمودی
۱۳۹۷/۱۱/۱۱
جالب وخوندنی
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب بازاریابی دیجیتال

برای دریافت کتاب بازاریابی دیجیتال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.