معرفی و دانلود کتاب صوتی 40 قانون موفقیت در کسب و کار اینترنتی

عکس جلد کتاب صوتی 40 قانون موفقیت در کسب و کار اینترنتی
قیمت:
۳۵۰۰۰ 17500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 40 قانون موفقیت در کسب و کار اینترنتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 40 قانون موفقیت در کسب و کار اینترنتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی 40 قانون موفقیت در کسب و کار اینترنتی

متیو پائولسن در کتاب صوتی 40 قانون موفقیت در کسب و کار اینترنتی فوت‌وفن‌های امتحان‌شده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید کسب‌وکار خود را در فضای اینترنت بسازید و آن را به مرحله‌ی باروری و ثمردهی برسانید.

درباره‌ی کتاب صوتی 40 قانون موفقیت در کسب و کار اینترنتی

آیا شما صاحب یک کسب‌وکار اینترنتی هستید؟ آیا خیال داشتن یک فروشگاه یا محل درآمد اینترنتی را در سر می‌پرورانید؟ آیا کسب‌وکار بخشی از فعالیت خود را در فضای اینترنت ادامه می‌دهد؟ اگر پاسخ شما به این سؤال‌ها مثبت است، کتاب صوتی صوتی 40 قانون موفقیت در کسب‌وکار اینترنتی (40 Rules for Internet Business Success) نوشته‌ی متیو پائولسن (Matthew Paulson) برای شماست.

با دسترسی‌پذیری اینترنت برای اغلب اقشار اجتماع، افق‌های گسترده و متنوعی به روی ارتباطات و مشاغل باز شده است. گوشی‌های هوشمند در دسترس عموم مردم از کودک تا نوجوان و میانسال و پیر قرار دارند و حالا می‌توانیم با یک لمس کوچک روی نمایشگر تلفن همراه، به دریایی از اطلاعات درباره‌ی هر چیزی که فکرش را می‌کنیم دسترسی پیدا کنیم.

اما مدرنیته وجهه‌ی دیگری هم دارد. با گسترش ایده‌های سرمایه‌داری، ما به عنوان دندانه‌ای کوچک در چرخ‌دنده‌ی بزرگ بازار کار، محکوم به کار کردن و فرسوده شدن هستیم. زیست ملال‌آور کارمندی کیفیت زندگی بسیاری از ما را تا چندین درجه دچار افت کرده است. مدرنیته همان‌طور که هوش مصنوعی را برای تسهیل زندگی برایمان به ارمغان آورده است، از ما هم انتظار دارد زیستی ربات‌گونه داشته باشیم.

اما درست در همین نقطه است که می‌توان با بیرون کشیدن دو رشته‌ی مجزا از تار و پود مدرنیسم و بافتن دوباره‌شان به یکدیگر، دست به کاری زد که عملی در رد و تمنای توأمان مدرنیته قلمداد می‌شود. به این صورت که از زیر یوغ زندگی کارمندی بیرون بیاییم و کسب‌وکار موردعلاقه‌ی خودمان را در بستر اینترنت راه بیندازیم. می‌پرسید چگونه؟ متیو پائولسن در کتاب صوتی 40 قانون موفقیت در کسب‌وکار اینترنتی به این سؤال پاسخ می‌دهد و فوت و فن‌های کوزه‌گری راه‌اندازی یک کسب‌وکار ثمربخش و سودآور را در اختیار شما می‌گذارد. گفتنی‌ست که این کتاب به همت انتشارات سخن گستر به چاپ رسیده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی 40 قانون موفقیت در کسب و کار اینترنتی

- متیو به ما یادآوری می‌کند که ساختن یک کسب‌وکار چه به صورت آفلاین و چه آنلاین، فرآیند ایجاد روابط، ایجاد ارزش، عملکرد صادقانه و استفاده از استراتژی‌های اثبات‌شده چقدر برای سودآور است. (دن میلر)

- اگر آماده هستید که سفر کارآفرینی خود را روشن کنید، کتاب صوتی 40 قانون موفقیت در کسب‌وکار اینترنتی به شما انگیزه می‌دهد تا اقدامات گسترده‌ای انجام دهید و با استفاده از برنامه‌ای اثبات‌شده رؤیای خود را به یک تجارت آنلاین تبدیل کنید. (جان لی دوما)

- تمام 40 قانون این کتاب حکمت‌هایی اثبات‌شده هستند از زبان کسی است که این مسیر را تا انتها طی کرده است. این کتاب را بخوانید و مطابق آن اقدام کنید. نتایج را خواهید دید. (جیسون ون اوردن)

- اگر کسب‌وکار شما دارای یک بخش اینترنتی است، این کتاب به شما نکات و توصیه‌های عملی و کاربردی مفیدی ارائه می‌دهد تا آن را از آب‌وگل بیرون بیاورید. متیو چگونگی رشد، تغییر و چرخش روند کسب‌وکار خود را توضیح می‌دهد. (امیلی چیس اسمیت)

- اطلاعات نادرست در دنیای آموزش کسب‌وکارهای اینترنتی فراوان دیده می‌شود. در چنین شرایطی پذیرفتن توصیه‌های عملی از یک کارآفرین کارکشته بسیار ضروری است. (تیم کانلی)

کتاب صوتی 40 قانون موفقیت در کسب و کار اینترنتی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال موفقیت در زمینه‌ی راه‌اندازی و گسترش کسب‌وکار اینترنتی خود هستید، شنیدن این کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با متیو پائولسن بیشتر آشنا شویم

متیو پائولسن سال‌هاست که به‌عنوان یک کارآفرین، نویسنده و متخصص سرمایه‌گذاری مشغول فعالیت است. او از طریق کسب‌وکار آنلاین خود خبرها و راهنمایی‌های مربوط به سهام و سرمایه‌گذاری را به صورت روزانه در اختیار تعداد زیادی از سهامداران و علاقه‌مندان این حوزه می‌گذارد.

در بخشی از کتاب صوتی 40 قانون موفقیت در کسب و کار اینترنتی می‌شنویم

این کاملا طبیعی است که بخواهید محصولات و خدمات خود را قبل از ارائه به مشتریان، مطلوب و بی‌عیب و نقص بسازید. به عبارت دیگر، دوست دارید مطمئن شوید که تمام ویژگی‌های مد نظر شما در آن محصول موجود است و مطابق با میل و خواسته شما طراحی و تولید شده است. اما اگر منتظر تولید بهترین و کامل‌ترین محصول بمانید، شاید هرگز نتوانید آن را به بازار عرضه کنید؛ چون همیشه ایده‌های جدیدی برای بهبود محصولات یا خدمات به ذهنتان می‌رسد. بنابر این مسئله اصلی، تولید یک محصول تمام عیار نیست. بلکه باید دیدگاه خود را تغییر دهید و از منظر مشتریان به محصولات و خدمات خود نگاه کنید.

شما هرگز متوجه نمی‌شوید که افراد چگونه از محصولات و خدمات شما استفاده می‌کنند مگر اینکه اجازه این کار را به آن‌ها بدهید. به جای اینکه محصولی تولید کنید که مشتریان هیچ احتیاجی به آن ندارند، زمان و سرمایه خود را صرف گرفتن بازخورد از آن‌ها کنید. شاید لازم شود بخش عمده‌ای از محصول خود را پس از دریافت بازخورد دوباره طراحی کنید. و حتی ممکن است متوجه شوید که محصول تولیدی شما هیچ مشکلی از مشکلات مشتریان را رفع نمی‌کند و باید از نو شروع کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
مقدمه
8 دقیقه
قانون شماره یک
5 دقیقه
قانون شماره دو
13 دقیقه
قانون شماره سه
8 دقیقه
قانون شماره چهار
5 دقیقه
قانون شماره پنج
7 دقیقه
قانون شماره شش
5 دقیقه
قانون شماره هفت
6 دقیقه
قانون شماره هشت
8 دقیقه
قانون شماره نه
8 دقیقه
قانون شماره ده
11 دقیقه
قانون شماره یازده
8 دقیقه
قانون شماره دوازده
6 دقیقه
قانون شماره سیزده
8 دقیقه
قانون شماره چهارده
9 دقیقه
قانون شماره پانزده
6 دقیقه
قانون شماره شانزده
9 دقیقه
قانون شماره هفده
8 دقیقه
قانون شماره هجده
10 دقیقه
قانون شماره نوزده
10 دقیقه
قانون شماره بیست
8 دقیقه
قانون شماره بیست‌ویک
8 دقیقه
قانون شماره بیست‌ودو
11 دقیقه
قانون شماره بیست‌وسه
8 دقیقه
قانون شماره بیست‌وچهار
8 دقیقه
قانون شماره بیست‌وپنج
8 دقیقه
قانون شماره بیست‌وشش
6 دقیقه
قانون شماره بیست‌وهفت
9 دقیقه
قانون شماره بیست‌وهشت
8 دقیقه
قانون شماره بیست‌ونه
9 دقیقه
قانون شماره سی
9 دقیقه
قانون شماره سی‌ویک
9 دقیقه
قانون شماره سی‌ودو
8 دقیقه
قانون شماره سی‌وسه
5 دقیقه
قانون شماره سی‌وچهار
8 دقیقه
قانون شماره سی‌وپنج
7 دقیقه
قانون شماره سی‌وشش
10 دقیقه
قانون شماره سی‌وهفت
9 دقیقه
قانون شماره سی‌وهشت
8 دقیقه
قانون شماره سی‌ونه
7 دقیقه
قانون شماره چهل
2 دقیقه
سخن آخر
6 دقیقه
پیوست

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی 40 قانون موفقیت در کسب و کار اینترنتی
نویسنده
مترجمساسان جعفرنیا، هانیه غفرانی، بهاره قاسمی
راویمحمدمهدی عربشاهی
ناشر چاپیانتشارات زمان تغییر
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۴۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی
۳۵۰۰۰ 17500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی 40 قانون موفقیت در کسب و کار اینترنتی

ALI REZAEI
۱۴۰۲/۸/۶
عالی بود این کتاب یکی از بهترین کتاب‌هایی بود که شنیده‌ام داستان آن به شدت نو و خلاقانه طراحی شده بود و توانست بین اجزای مختلف آن انسجام و ارتباط تشکیل شود. در ابتدا توصیف‌های زیبا و همچنین طنز نرمی را شاهد بودیم که به شدت هوشمندانه بودند همچنین لفظ بازی و بازی با کلمات آن خیلی خوب بود در اواسط هم که شاهد رویارویی حوا با آدم بودیم که به شدت عاشقانه و احساسی بود که توانست حس قلبی نویسنده را نسب به این موضوع به خوبی بازتاب بدهد فقط در کمتر جایی میتوان دید که کلمات و اصطلاحات همدیگر را نقض کنند و هماهنگی افت میکرد اما درکل پکیج خوبی ارائه شد گویندگی هم که به شدت با احساس و ادراک بیان شد و توانست پیش از بیش مارا ب فیض برساند موارد مثبت انسجام بین محتوا احساسی و عاشقانه بودن گویندگی عالی منفی گاها بین کلمات نا هماهنگی پیش میامد
مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۵/۲۳
با درود فراوان خدمت دوستان کتابخوان و گرامی. این کتاب اثری بسیار کاربردی برای آن دسته از دوستانی هست که یا کار اینترنتی دارند و یا خواهان شروع کسب و کار خودشون هستند. بسیار انگیزشی و کاربردی که هر شخصی می‌تونه با دنبال کردن این رهنمود‌ها که بر اساس تجربیات شخصی خود نویسنده می‌باشد بهره ببرند و مسیر درست موفقیت را طی کنند. به شخصه ازش استفاده کردم و تونستم ارتباط خوبی برقرار کنم با مطالب خاص این کتاب. ا پذیرش مسئولیت کارها و شیوه‌ی درست رهبری با کیفیت مسلماً کار بسیار خوبی را میشه شروع و یا هدایت کرد و می‌تونیم به خوبی به هدف مد نظر در این خوزه برسیم. متن بسیار روان و ترجمه‌ی عالی و خوانش مطلوب از دیگر مزیت‌های این کتاب خوب هستند‌. سپاس از تیم خوب کتابراه برای این هدیه خوب
مرضیه دردشتی
۱۴۰۲/۶/۲۵
با سلام کتاب صوتی ۴۰ قانون موفقیت در کسب و کار اینترنتی کتاب خوب و مفیدی بود. گوینده آن آن را به خوبی بیان کرده بود. نویسنده بسیار شیرین و روان کتاب را به رشته تحریر درآورده بود و مطالب بسیار آموزنده و مفیدی را در کتاب گوش زد کرده بود اری از مطالبی که در کتاب آورده شده است را ما شاید بارها شنیده آن باشیم ولی طرز گفتن و آوردن مثال‌های نغز و جالب می‌تواند اثر آن را چندین برابر کند و بعضی از مطالب باید همیشه و هر چند وقت یک بار به انسان گوشزد شود. مطا لبی که آورده شده بود نه تنها به درد کسب و کار اینترنتی می‌خورد بلکه به درد همه کسب و کارها و حتی زندگی روزمره انسان نیز می‌خورد. متشکرم از کتاب راه که کتاب مفید و به درد بخوری را به شنوندگان و خوانندگان معرفی کرده است.
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۲/۷/۵
از این متیو پائولسن خاطرم نیست که کتاب خوانده باشم اما کتاب ۴۰ قانون موفقیت در کسب و کار را که خواندم نه شنیدم دستاوردهای خوبی برای رشد فردی من داشت که فقط در کاروکسب اینترنتی قابل اجرا نیست بلکه در همه امور زیستن میشه برخی هاشو پیاده کرد و آیت از نکات امتیازی کتاب بود.
متیو در قسمت‌های میانی از
قوانینی مشابه نام می‌برد که با بازی الفاظ روکش کلمات عوض کرده است و این تکرار نکته منفی برای او داشت!
یه جا تند و خشن و خشک و اکثر مواقع با لحن و بیانی روان و ساده از راز ۴۰ قانون اینترنتی، متیو پائولسن در کتابش صحبت می‌کند اما کوتاهی بخش‌های آن آن‌ها را دلنشین می‌کند.
میتوانی دمی به کتاب گوش کنی و تلنگر و دستاورد نیز داشته باشی و برای فهم عموم کتاب فکر کنم قابل درک باشد.
آیلین کاظمی
۱۴۰۲/۶/۱۷
این کتاب از صفر تا صد شروع، راه اندازی و مدیریت یک کسب و کار اینترنتی رو گام به گام توضیح میده. بسیار با ارزشه که حتی مشکلاتی که باهاش روبرو میشین و روش برخورد با این مشکلات رو هم به وضوح توضیح میده. جالب اینکه برخی قسمتهای کتاب حتی برای کسب و کارهایی که اینترنتی نیستند هم قابل اجراست یا اگه کسب و کار حضوری دارین میتونین با این کتاب آموزشی کسب و کار اینترنتی رو هم در کنار کار حضوری خود با آموزه های این کتاب راه اندازی کنید. یک کتاب انگیزشی عالی و همچنین آموزشی بدرد بخور برای تمامی گروه های صنفی ست.
Sh Kv
۱۴۰۲/۵/۲۴
این کتاب برای کسانی که تا به حال نه اطلاعاتی از راه اندازی کسب و کار داشته‌اند و نه اطلاعاتی از راه اندازی وب سایت دارند مناسب است. اما برای کسانی که کمی اطلاعات دارند، نکات پیش پا افتاده‌ای را عنوان می‌کند. مواردی مثل کاهش هزینه‌ها در ابتدای راه اندازی کسب و کار، رها نکردن کار قبلی تا زمانی که کسب و کارتان رونق گرفته، استفاده از قالب‌های آماده به جای هزینه برای طراحی سایت، ندادن سهام کسب و کار به‌جای پرداخت هزینه‌ی طراحی سایت و... مواردی از این دست هستند و برای من به شخصه ساده و بدیهی بود.
Fenix
۱۴۰۲/۵/۲۶
من قبلا کتاب صوتی 40 درس لازم برای کارآفرینی از درک سیورز رو خونده بودم، میتونم بگم این دو کتاب از معدود کتابهای رهنمای موجود در این زمینه هستند ک اگر قصد راه اندازی یک وب سایت در هر زمینه‌ای داشته باشید خیلی مفید خواهند بود. البته بنظر من بعنوان یک موسس و مدیر سایت، کتاب ۴۰ قانون کمی کاربردی تر و نکات تجربی بیشتری داشت و ایده‌های خوبی بهم داد. تشکر از کتابراه
حامد کرمی
۱۴۰۲/۶/۲۲
در کل خیلی خوبه نکات جالبی میگه ولی گاها نکات به درد نخور هم داشت پیشنهاد من برا اونایی که می‌خوان این کتاب رو بگیرن اینه که عجله نکنید؛ اگه بازار هدف فعلیتون فروش میسقیم به مردم نیست و می‌خواهید با دیگر کسب و کار‌ها همکاری داشته باشین؛ فعلا نگیرید ولی ولی ولی اگه هدفتون رو به صراحت مشخص کردین و می‌دونین می‌خواهید به مردم بفروشید لازمه که حتما این رو گوش کنید
محمد علی فراهی
۱۴۰۳/۱/۵
با مطالعه این کتاب ایده‌های مربوط به کسب‌وکار اینترنتی خود را متوجه میشوید و اگر درحال راه اندازی یک فروشگاه تجارت الکترونیک، محصول اطلاعاتی، نرم افزار خدماتی، سایت عضویت، شرکتی که از طریق اینترنت خدمات حرفه‌ای ارائه میدهد یا هر نوع استارتاپ جدیدی هستید، این کتاب اطلاعات لازم برای راه اندازی کسب‌وکار اینترنتی به شیوه‌ای درست را به شما ارائه میدهد.
ناهید علیپور
۱۴۰۲/۵/۲۲
درود به دوستداران کتاب. این کتاب عالی و بی نظیر است. و میلیون‌ها تومان ارزش داره. برای من یک شاه کلید است. عزیزان از این موهبت به بهترین نحو استفاده کنید. همین قوانین در اینستاگرام با مبلغ‌های گزاف آموزش داده میشه. خدایا ممنونم این کتاب رو روزی من قرار دادی. کتابراه عاشقتم.
نگار فومن
۱۴۰۲/۷/۱۳
کتاب بسیار مفیدی در زمینه کسب و کار اینترنتی و غیر اینترتی هست. این کتاب برا افرادی که تازه شرکت تاسیس کردن بسیار مفید هست. چه کارهایی که مدیر یا موسس شرکت باید انجام بده و راه‌های رشد و چگونه جذب کردن مشتری و نگهداری مشتری رو هم توضیح دادن. بهترین بخشش در زمینه نحوه ایمیل زدن در شرکت بود. در ضمن در هنگام گوش دادن نت برداری کنید.
لطیف حنضلی
۱۴۰۲/۵/۲۸
کتاب فوق العاده مفید و کاربردی در زمینه کسب و کارهای اینترنتی می‌باشد، راه کارهای عملی و تجربی در زمینه نتایج بازاریابی درباره محصولات و جذب مشتری از گوگل addwords و ابزارهای سایت‌های مشابه سخن می‌گوید، نکات ارزشمندی برای شروع کسب و کار خود در فضای web عنوان میکند، موفق و پیروز باشید
مائده اصغری
۱۴۰۲/۵/۲۲
ممنونم از کتابراه بابت طرح تابستانه که کتاب هاى ارزشمند رو رایگان در اختیار علاقه مندان به مطالعه قرار داره، واقعا ذوق زیادى ایجاد میشه براى خوندن کتاب هاى زیاد در اسرع وقت
فاطمه تاجیک
۱۴۰۲/۹/۲۱
کتابهای صوتی رو خیلی دوستدارم چون موقع کار یا رانندگی میتونم کتابهای مورد علاقمو گوش بدم
مباحث مربوط به کسب و کار و موفقیت مورد علاقمه این کتاب صوتی هم بنظرم مفید بود چون الان تعداد زیادی از کسب و کارها اینترنتی هست هر قسمت رو چندبار گوش بدید و نکاتش رو یادداشت کنید
سیدپرهام یوسفی
۱۴۰۲/۷/۲۹
کاش قبل از شروع کسب و کارم این کتاب را خونده بودم اونوقت هر کلمه به کلمه شو در قسمت‌هایی که شکست خورده با گوشت و پوستم احساس نمی‌کردم واقعا هرچه در کتاب گفته راست هست مخصوصا قسمت بیست و بیست و یک که این ثبت شرکت‌ها با باز کردن پرونده مالیاتی آدمو حسابی تو درد سر میندازند
مشاهده همه نظرات 99

راهنمای مطالعه کتاب صوتی 40 قانون موفقیت در کسب و کار اینترنتی

برای دریافت کتاب صوتی 40 قانون موفقیت در کسب و کار اینترنتی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.