معرفی و دانلود کتاب آپولو 3: مارپیچ آتشین

عکس جلد کتاب آپولو 3: مارپیچ آتشین
قیمت:
۹۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آپولو 3: مارپیچ آتشین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آپولو 3: مارپیچ آتشین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آپولو 3: مارپیچ آتشین

کتاب آپولو 3: مارپیچ آتشین نوشته‌ی ریک ریوردان، برنده‌ جایزه بهترین کتاب گودریدز و از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز، به ادامه ماجراهای مهیج و غیرقابل پیش‌بینی آپولو می‌پردازد. او این بار برای پیدا کردن امپراطور سوم در هزارتویی خطرناک سفر می‌کند که آتش جهنم در بخش‌هایی از آن زبانه می‌کشد.

موضوع کتاب آپولو 3: مارپیچ آتشین چیست؟

آپولو تاکنون دو نفر از پیشگوها را آزاد کرده است. هر روزی که می‌گذرد آپولو بخشی از قدرت‌های ویژه و ایزدی‌اش را از دست می‌دهد و همین باعث می‌شود که او به انسانی ضعیف‌تر از قبل تبدیل شود. اگر همینطور پیش رود، آپولو در زمان رویارویی با خطرات، چنانچه دیگران به او کمک نکنند حتماً با مرگ رو‌به‌رو خواهد شد و این موضوعی است که علی‌رغم پنهان کردنش، مگی و گروور هم متوجه آن شده‌اند.

آپولو بعد از اینکه در اردوگاه دورگه‌ها موفق شد و نیمه ایزدان را از چنگ امپراطوران روم نجات داد، باید به همراه دوستانش به آمریکای جنوبی برود. آن‌ها در هزارتویی هولناک قدم می‌گذارند که به هیچ وجه قابل پیش‌بینی نیست، مسیری مرگبار و دشوار که قطعاً آن‌ها را با خطرات بزرگی مواجه خواهد کرد...

درباره‌ی مجموعه آپولو:

این مجموعه در سال 2016 با فروش بیش از 62000 نسخه در هفته‌ی اول به سرعت به لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز راه یافت و جایزه معتبر گودریدرز را نیز در همان سال دریافت کرد. ریک ریوردان (Rick Riordan) با ایده‌ای بکر و نو، اسطوره‌های یونان باستان را در قالب مدرن بازنویسی کرده است و مجموعه‌ی آپولو (The Trials of Apollo) را به داستان‌های بی‌نظیر و شگفت‌آور تبدیل کرده است. ریوردان با قلم هنرمندانه‌اش داستان‌ها را به گونه‌ای تصویرسازی کرده است که علاوه بر اینکه مهیج و غیرقابل پیش‌بینی هستند، پیچیدگی‌هایی نیز دارند که دائماً ذهن شما را به چالش می‌کشاند.

علاوه بر آپولو یا همان لستر، سه شخصیت اصلی دیگر به نام‌های مگ، هلو و نرو نیز در مجموعه وجود دارند. مگ دختر 12 ساله‌ای در نیویورک، در حقیقت ملکه‌ای می‌باشد که برای کمک به آپولو فرستاده شده است. دیگر شخصیت داستان هلو است که در موقعیت‌هایی به لستر و مگ کمک می‌کند و شخصیت دیگر نرو، ضدقهرمان مجموعه‌ی آپولو محسوب می‌شود که فردی مستبد و تجمل‌گرا است.

آپولو ایزدی است که در طول 4612 سال قدرتش کارهای زیادی کرده است. از نازل کردن عذاب بر یونانی‌هایی که تروا را محاصره کردند تا خالی کردن خشم خود بر بریتنی اسپیرز در مراسم بهترین نماهنگ سال به انتخاب شبکه‌ی MTV در سال 2007! اما در طول حیات ابدی‌اش، هرگز داخل یک سطل زباله سقوط نکرده بود! آیا در جهان صدایی غم‌انگیزتر از افتادن یک ایزد روی کیسه‌های زباله وجود دارد؟

مجموعه آپولو از جمله بهترین کتاب‌ها در ژانر فانتزی و تخیلی هستند که با حضور شخصیت‌های اساطیری و تاریخی در زمان حال، سوژه و موقعیت‌های جذابی شکل می‌گیرد که شما را به پیگیری ماجرا سوق می‌دهد. ریوردان با قلم جادویی و خلاقش، شما را با تمامی شخصیت‌ها همراه کرده و به درون قصه‌ها می‌کشاند. او با پیش بردن ماجرای داستان‌‌هایش بر لبه‌ی تیغ واقعیت و خیال، این حس را تداعی می‌کنئد که ممکن است روزی افسانه‌ها نیز به واقعیت تبدیل شود.

جوایز و افتخارات کتاب آپولو 3: مارپیچ آتشین:

- برنده‌ جایزه بهترین کتاب داستانی نوجوانان گودریدز در سال 2018
- از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز

کتاب آپولو 3: مارپیچ آتشین مناسب چه کسانی است؟

داستان مارپیچ آتشین (The Burning Maze) به نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های تخیلی و فانتزی پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب آپولو 3: مارپیچ آتشین می‌خوانیم:

سمت راست و بعد سمت چپ را بو کشید. دماغش مثل خرگوشی که بوی سگی به مشامش خورده، می‌جنبید. ناگهان فریاد زد: «برگردین!» و عقب‌عقب برگشت. راهرو آن‌قدر باریک بود که افتاد روی پای من و باعث شد من هم به‌طرف مگ پرتاب شوم و او هم که جا خورده بود، غرید و محکم روی زمین نشست. قبل از اینکه بتوانم به این وضعیت اعتراض کنم، گوش‌هایم گرفت. هوا تمام رطوبتش را از دست داد. بوی زننده‌ای، شبیه قیر تازه در بزرگراهی در آریزونا، فضای اطرافم را پر کرد و دیواری از آتش زرد در آن‌سوی راهرو غرید. برقی از حرارت ناب در مقابلمان درخشید و با همان سرعتی که آغاز شده بود، به پایان رسید.

گوش‌هایم خش‌خش کرد. لابد به دلیل خونی بود که در سرم می‌جوشید. دهانم چنان خشک بود که قورت دادن بزاقم غیرممکن شده بود. تشخیص نمی‌دادم خودم هستم که بی‌اختیار می‌لرزم یا هر سه نفرمان.

«اون... اون دیگه چی بود؟» نمی‌دانستم چرا اولین غریزه‌ام این بوده که بپرسم کی بود. چیزی در آن انفجار بود که به‌طور وحشتناکی آشنا به نظر می‌رسید. احساس کردم در دود تلخی که از آن به ‌جا مانده است، بوی گند نفرت، سرخوردگی و حرص به مشامم می‌رسد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آپولو 3: مارپیچ آتشین
نویسنده
مترجمآرزو مقدس
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات462
زبانفارسی
شابک978-600-462-649-1
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آپولو 3: مارپیچ آتشین

جواد پورآذری
۱۴۰۲/۶/۳۰
کتاب‌های آقای ریوردان واقعا عالی هستن و من از ۱۲ سالگی با کتاب پرسی جکسون و دزد صاعقه با کار‌های ایشون آشنا شدم. کتاب‌های این نویسنده مرز‌های خیال و واقعیت رو در هم می‌آمیزه و دنیای اساطیری رو با جهان امروزی به خوبی و بی نقصی تمام ترکیب میکنه. اگه از ماجرا جویی و اساطیر جهان باستان لذت میبرید سری مجموعه آزمون‌های آپولو رو بهتون پیشنهاد میکنم
بشیر کوشکباغی
۱۴۰۱/۳/۱۱
خیلی هیجان انگیز بود من فکر میکردم که این مجموعه تموم میشه بعد دیدم که ۵ تا جلده با دو تا کتاب فرعی که عملا کتاب‌های ۲. ۵ و ۴. ۵ میشن
منتظر اونها هم میمونم
zeinab ghanbaryian
۱۴۰۲/۹/۱۰
جای کسی رو غصب کردن کار خوبی نبود آپولو جان. داستان جذاب پر از درس و هیجان انگیز. بود.
Yekta ..
۱۴۰۰/۷/۱۸
سلام بسیار عالی
جلد چهارم رو کی قرار میدید؟
Miad Zare
۱۴۰۰/۱۱/۲۲
بسیار عالی منتظر قسمت‌های بعدی هستیم
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب آپولو 3: مارپیچ آتشین

برای دریافت کتاب آپولو 3: مارپیچ آتشین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.