معرفی و دانلود کتاب آپولو 1: پیشگویی پنهان

عکس جلد کتاب آپولو 1: پیشگویی پنهان
قیمت:
86000 تومان - 9.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آپولو 1: پیشگویی پنهان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آپولو 1: پیشگویی پنهان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آپولو 1: پیشگویی پنهان

کتاب آپولو 1: پیشگویی پنهان به قلم ریک ریوردان، برنده‌ جایزه بهترین کتاب گودریدز و از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز، داستانی بکر و هیجان‌انگیز مربوط به اساطیر یونان و رم است که با زمان حال پیوند خورده است. آپولو از خدایان یونان پس از عصبانیت پدرش زئوس، از کوه المپ رانده شده و در شمایل یک نوجوان در شهر نیویورک ظاهر می‌شود.

موضوع کتاب آپولو 1: پیشگویی پنهان چیست؟

داستان پیش گویی پنهان (The Hidden Oracle) با سقوط قهرمان کتاب در یک سطل زباله آغاز می‌شود. شخصیت اصلی داستان، آپولو، از خدایان اساطیری یونان است که به دلیل مجازات پدرش زئوس، به یک نوجوان تبدیل شده و از سطل زباله‌ای در نیویورک سر در می‌آورد. لستر نام آپولو در نیویورک است که ظاهرش به نوجوانی با موهای قهوه‌ای فرفری و چشمانی آبی تبدیل شده که باید راهی برای زنده ماندن در دنیای مدرن پیدا کند تا دوباره بتواند به شمایل گذشته‌اش برگردد.

آپولو تمامی قدرت‌های خداگونه و چهار هزار ساله‌اش را از دست داده و از طرفی دیگر دشمنان زیادی بین خدایان، هیولاها و انسان‌ها دارد. او برای اینکه مورد عفو زئوس قرار بگیرد باید بتواند پنج سخنرانی یونان باستان را تحت کنترل بگیرد اما بدون داشتن قدرت و با ظاهر یک نوجوان در شهری بزرگ و پرجمعیت چطور می‌تواند هم زنده بماند و هم برای بازگشتن به جایگاه قبلی‌اش بجنگد؟

درباره‌ی مجموعه آپولو:

این مجموعه در سال 2016 با فروش بیش از 62000 نسخه در هفته‌ی اول به سرعت به لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز راه یافت و جایزه معتبر گودریدرز را نیز در همان سال دریافت کرد. ریک ریوردان (Rick Riordan) با ایده‌ای بکر و نو، اسطوره‌های یونان باستان را در قالب مدرن بازنویسی کرده است و مجموعه‌ی آپولو (The Trials of Apollo) را به داستان‌های بی‌نظیر و شگفت‌آور تبدیل کرده است. ریوردان با قلم هنرمندانه‌اش داستان‌ها را به گونه‌ای تصویرسازی کرده است که علاوه بر اینکه مهیج و غیرقابل پیش‌بینی هستند، پیچیدگی‌هایی نیز دارند که دائماً ذهن شما را به چالش می‌کشاند.

علاوه بر آپولو یا همان لستر، سه شخصیت اصلی دیگر به نام‌های مگ، هلو و نرو نیز در مجموعه وجود دارند. مگ دختر 12 ساله‌ای در نیویورک، در حقیقت ملکه‌ای می‌باشد که برای کمک به آپولو فرستاده شده است. دیگر شخصیت داستان هلو است که در موقعیت‌هایی به لستر و مگ کمک می‌کند و شخصیت دیگر نرو، ضدقهرمان مجموعه‌ی آپولو محسوب می‌شود که فردی مستبد و تجمل‌گرا است.

آپولو ایزدی است که در طول 4612 سال قدرتش کارهای زیادی کرده است. از نازل کردن عذاب بر یونانی‌هایی که تروا را محاصره کردند تا خالی کردن خشم خود بر بریتنی اسپیرز در مراسم بهترین نماهنگ سال به انتخاب شبکه‌ی MTV در سال 2007! اما در طول حیات ابدی‌اش، هرگز داخل یک سطل زباله سقوط نکرده بود! آیا در جهان صدایی غم‌انگیزتر از افتادن یک ایزد روی کیسه‌های زباله وجود دارد؟

مجموعه آپولو از جمله بهترین کتاب‌ها در ژانر فانتزی و تخیلی هستند که با حضور شخصیت‌های اساطیری و تاریخی در زمان حال، سوژه و موقعیت‌های جذابی شکل می‌گیرد که شما را به پیگیری ماجرا سوق می‌دهد. ریوردان با قلم جادویی و خلاقش، شما را با تمامی شخصیت‌ها همراه کرده و به درون قصه‌ها می‌کشاند. او با پیش بردن ماجرای داستان‌‌هایش بر لبه‌ی تیغ واقعیت و خیال، این حس را تداعی می‌کنئد که ممکن است روزی افسانه‌ها نیز به واقعیت تبدیل شود.

جوایز و افتخارات کتاب آپولو 1: پیشگویی پنهان:

- برنده‌ جایزه بهترین کتاب داستانی نوجوانان گودریدز در سال 2016
- از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز

کتاب آپولو 1: پیشگویی پنهان مناسب چه کسانی است؟

نوجوانانی که به داستان‌های تخیلی، فانتزی و متفاوت علاقه دارند، از خواندن این کتاب جذاب، لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب آپولو 1: پیشگویی پنهان می‌خوانیم:

تصویرم در شیشه به من خیره شده بود؛ فقط موضوع این بود که تصویر من نبود. نمی‌توانست تصویر من باشد. همان صورتی بود که عکسش روی کارت شناسایی لِستِر پاپادوپولوس بود.

شانزده‌ساله به نظر می‌رسیدم. موهای تقریباً بلندِ تیره و فرفری داشتم؛ همان مدلی که در دوران یونان باستان و دوباره در دهه‌ی هفتاد میلادی موهایم را درست می‌کردم. چشم‌هایم آبی بود. صورتم جذابیتِ خنگولانه‌ای داشت، اما بینی‌ای به‌رنگ بادمجان که قطره‌های خون جاری از آن، سبیلِ خونین وحشتناکی پشت لبم درست کرده بود، قیافه‌ام را خراب می‌کرد. از همه‌ی این‌ها بدتر، التهاب پوستیِ روی گونه‌هایم بود که شبیه... قلبم آمد توی گلویم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آپولو 1: پیشگویی پنهان
نویسنده
مترجمآرزو مقدس
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات400
زبانفارسی
شابک978-600-8675-55-6
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
86000 ت - 9.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آپولو 1: پیشگویی پنهان

کیم داهیون:)))
۱۴۰۰/۱/۵
ممنون بابت این کتاب خیلی جالبه و سرگرم کننده. لطفا کتاب‌های پرسی جکسون و قهرمانان المپ رو بذارید. ممنون 🙏🏻🌹
ایلیا فیروزخرمی
۱۴۰۲/۷/۷
خیلی خوبه واقعا داستان قشنگی داره پیشنهاد میکنم به کسانی که مایکل وی رو دوست دارند حتما اینو بخونند ممنون از برنامه‌ی کتابراه
محمدعلی احمدپور
۱۴۰۰/۹/۱
کتاب جالب و خوبیه فقط اوایل کتاب فکر میکنی که آپولو یه آدم روان گسیخته هست که از تیمارستان فرار کرده
fa6161 sh
۱۴۰۲/۱/۱۰
ارزش خوندن داره اما بهتره قبلش پرسی جکسون و مگنس چیس بخونید
Helia
۱۴۰۱/۶/۳۱
کاب خیلی خوبی هست و خنده دار پیشنهاد میکنم بخونید
پویا محبی
۱۴۰۱/۷/۲۱
به نظرم ژانرش به درد بچه‌های 10ساله میخوره
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب آپولو 1: پیشگویی پنهان

برای دریافت کتاب آپولو 1: پیشگویی پنهان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.