معرفی و دانلود کتاب با گرگ‌ها

عکس جلد کتاب با گرگ‌ها
قیمت:
۵۵۵۰۰ 27750 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب با گرگ‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب با گرگ‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب با گرگ‌ها

کتاب با گرگ‌ها نوشته‌ی کاترین راندل به زندگی مادر و دختری می‌پردازد که در روسیه تزاری زندگی می‌کنند و مسئولیت وحشی کردن گرگ‌ها را به عهده دارند تا این حیوانات بتوانند به طبیعت بازگردند. این دو با گرگ‌ها پیوند عاطفی عجیبی دارند به حدی که برای نجات جان این حیوانات، در مقابل مردم و حکومت قرار می‌گیرند.

درباره‌ی کتاب با گرگ‌ها:

فئو زندگی فوق‌العاده‌ای دارد، مادر او به گرگ‌های اهلی آموزش می‌دهد تا بتواند در طبیعت سخت روسیه زنده بمانند و دوباره مانند گرگی وحشی به زندگی خود ادامه دهند، به این شغل عجیب وحشی‌کننده‌ی گرگ‌ها گفته می‌شود. دلیل اصلی وجود چنین حرفه‌ای به این حقیقت بازمی‌گردد که اشراف‌زاده‌های روسی اعتقاد دارند کشتن گرگ‌ها، نوع خاصی از بدشانسی را با خودش می‌آورد؛ بنابراین نمی‌توانند گرگ‌های اهلی خود را بکشند و آن‌ها را برای وحشی‌کننده‌ها می‌فرستند.

فئو عاشق مراقبت از گرگ‌هاست، به خصوص سه عدد از آن‌ها که در خانه می‌مانند و حاضر نیستند فئو را ترک کنند و به دل طبیعت بازگردند. تا اینجای ماجرا همه چیز خوب و زیبا پیش می‌رود اما در رمان جذاب با گرگ‌ها (The Wolf Wilder) همه عاشق این حیوانات نیستند و نمی‌توانند بپذیرند که این دو زن تمام تلاش خود را می‌کنند تا گرگ‌ها را دوباره وحشی کنند. تعدادی از همین حیوانات به مردم و مأموران تزار آسیب می‌رسانند و تزار نیز برای این‌که جلوی رخ دادن مجدد این اتفاق را بگیرد، دستور کشتن تمامی این گرگ‌ها را صادر می‌کند. در میان کشمکش‌هایی که رخ می‌دهد مادر فئو به اسارت گرفته می‌شود و این دختر نوجوان باید برای نجات او از میان جنگل‌های سرد و خشن عبور کند و از گرگ‌های خود بیاموزد که چگونه زنده بماند.

کاترین راندل (Katherine Rundell) با توصیفات جذابی که از طبیعت وحشی و بی‌رحم کشور روسیه ارائه می‌دهد شما را به روزگاران قدیم این سرزمین می‌برد و با بخش‌هایی از فرهنگ و تاریخ روس‌ها آشنا می‌کند.

نکوداشت‌های کتاب با گرگ‌ها:

- یک پیروزی! هیجان‌انگیز، متحرک، کاملاً اصیل، خشن و قانع‌کننده. دنیایی که بهتر است مراقب آن باشد. من شخصیت‌ها، سرعت و نیروی آن را دوست داشتم. (فیلیپ پولمن، نویسنده‌ی مجموعه‌ی نیروی اهریمنی‌اش)

- کلاسیک آینده... دلربا، بی‌نظیر و برجسته: آن را از دست ندهید. (The Bookseller)

- ماجراجویی متقاطع ناهموار با بازیگران متنوع از همسفران دو و چهار پا و یک شخصیت اصلی محکم که بیش از حد خودش را وحشی کرده است. (Kirkus Reviews)

- راندل هرگز با زبان و قصه‌پردازی ماهرانه جادو نمی‌کند. دنیای گرگ‌ها و برف‌ها، خطر و شجاعت پیروزمندانه فئو، با جذابیت کلاسیک داستان‌های عامیانه به صدا درمی‌آید. روحیه‌ی طبیعی و نیمه وحشی او به خوبی در صفحه می‌درخشد. آسیب‌پذیری‌ها و ضعف‌هایش او را برای خوانندگان جذاب می‌کند. (Booklist)

- افسانه و تاریخ به طور یکپارچه با هم ادغام می‌شوند. (Publishers Weekly)

کتاب با گرگ‌ها مناسب چه کسانی است؟

این رمان جذاب ماجرای پرتعلیق و نفس‌گیری را روایت می‌کند که در دل تاریخ رخ می‌دهد؛ بنابراین برای نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های هیجان‌انگیز تجربه‌ی جذابی خواهد بود. از طرف دیگر رمان با گرگ‌ها حیوانات و طبیعت را محور اصلی قرار می‌دهد و مفاهیم بسیار عمیقی را به نسل جوان منتقل می‌کند و این موضوع بر اهمیت کتاب حاضر می‌افزاید.

کاترین راندل را بیشتر بشناسیم:

کاترین راندل در سال 1987 متولد شد و سال‌های نخست زندگی خود را در آفریقا و اروپا گذراند چرا که پدر او دیپلمات بود. او هنگامی که 14 سال داشت به همراه خانواده به بروکسل رفت. این مهاجران در ایام نوجوانی برای کاترین تجربه‌ی سختی بود و به قول خودش دچار شوک فرهنگی شد. نخستین رمان او به نام دختر وحشی نیز در ستایش زیمباوه نوشته شده است، جایی که روزهای کودکی خود را گذرانده بود. از میان سایر آثار او می‌توان به مواردی مانند بام‌نشین‌ها، کاوشگر، دزدهای خوب و... اشاره کرد.

در بخشی از کتاب با گرگ‌ها می‌خوانیم:

گرگی که دو هفته بعد از اخطار ژنرال برای فئو و مادرش فرستاده شد، جوان و ماده بود و از هر گرگ دیگری چاق‌تر به‌نظر می‌رسید.

معمولاً وقتی درشکه‌ها به کلبه‌ی جنگلی می‌رسیدند، درشکه‌چی‌ها دنبال مردی قوی‌هیکل می‌گشتند که بیاید و بندهای گرگ را باز کند. ولی در عوض، فئو و مادرش را می‌دیدند که همراه با بوی غذا از خانه بیرون می‌آیند. مارینا سی‌و‌سه سالش بود و قدش به اندازه‌ای بلند بود که سرش به تیرک بالای در می‌رسید. او به فئو یاد داده بود که خودش را از تیرک بالای چهارچوب درها بالا بکشد و حرکات ورزشی انجام دهد. جای زخمی به شکل چهار چنگال، دورِ چشم چپش بود و مردهایی که او را می‌دیدند، برای لحظه‌ای، نفس‌کشیدن از یادشان می‌رفت.

اما امروز صبح، فئو تنهایی به استقبال درشکه آمد. او گرگِ بی‌قرار را در آغوش گرفت، راننده را که به کمکش آمده بود، کنار زد و گرگ را روی برف‌ها گذاشت. بعد سر حیوان را نوازش کرد تا آرام گرفت.

این گرگ، سیاه‌ترین موهایی را داشت که فئو تا به حال دیده بود. طوری که می‌توانست کاملاً در شب نامرئی شود؛ در واقع او حتی از شب هم تیره‌تر بود چون شب‌های روسیه، ‌به‌ویژه وقتی زمین پوشیده از برف است، نور ستاره‌ها را بازتاب می‌دهد و هیچ‌وقت کاملاً تاریک نمی‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب با گرگ‌ها
نویسنده
مترجمآرزو مقدس
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات216
زبانفارسی
شابک978-600-8675-46-0
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
۵۵۵۰۰ 27750 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب با گرگ‌ها

Hadis Gholipour
۱۴۰۰/۶/۱۹
بد نبود بعضی جاهایش کلیشه‌ای قابل حدس بود و جای زیادی برای بهتر شدن داشت به نظرم برای ۱۰ تا ۱۲ ساله‌ها خوبه
sobhan jafari jafari
۱۴۰۰/۵/۱۱
عالی عالی خیلی دوست داشتم آخرش خیلی عالی بود فقط بعضی جاها یش غمگین بود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب با گرگ‌ها

برای دریافت کتاب با گرگ‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.