معرفی و دانلود کتاب ابر تندر

عکس جلد کتاب ابر تندر
قیمت:
۱۱۰۰۰۰ 55000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ابر تندر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ابر تندر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ابر تندر

کتاب ابر تندر نوشته‌ی نیل شوسترمن دومین جلد از سه‌گانه داس مرگ است و به زندگی دو نوجوانی می‌پردازد که در برابر قدرتی مطلق قد علم می‌کنند تا بشریت را نجات دهند، اما به تنهایی قادر به انجام این کار نیستند. آیا این دو می‌توانند کمکی را که به دنبالش هستند، پیدا کنند؟

درباره‌ی کتاب ابر تندر:

رمان جذاب و خواندنی ابر تندر (Thunderhead) به ادامه‌ی ماجرای روئن می‌پردازد که قبلاً کارآموز سازمان داس مرگ بود. او اکنون تصمیم جدیدی در زندگی گرفته است و می‌خواهد با استفاده از آتش به جنگ با داس‌های بدذات برود. روئن مسیر زندگی خود را تغییر می‌دهد تا بتواند با فساد موجود در سازمان مبارزه کند و هدف او محدود به میدمریکا نیست بلکه سودای تغییری بزرگ را در کل قاره دارد.

نیل شوسترمن (Neal Shusterman) از روئن که قهرمانی محلی بود شخصی می‌سازد که داس‌ها را به درون شعله‌های آتش می‌اندازد و جان آن‌ها را می‌گیرد. از سوی دیگر سیترا نیز از ظلم و فسادی که در پیرامون خود مشاهده می‌کند ناراضی است اما به خاطر تهدیدهایی که می‌شود نمی‌تواند قدم مثبتی در جهت تغییر بردارد.

با گسترش فساد در کلیسای مذهبی، روئن و سیترا امید خود را از دست می‌دهند و به عنوان آخرین امید تلاش می‌کنند با ابر تندر ارتباط برقرار کنند که می‌تواند تمامی مشکلات را حل نماید. آیا ابر تندر دخالت خواهد کرد؟ آیا نجات دنیا برای او اهمیتی دارد؟

مجموعه‌ی داس مرگ:

داس مرگ مجموعه‌اى علمی - تخیلی است که دو شخصیت اصلی به نام‌های سیترا و روئَن دارد. این مجموعه‌ی سه جلدی به موضوعات پیچیده و سنگینی مانند زندگی، مرگ، نوع‌دوستی و... می‌پردازد و آینده‌ی بشریت را به تصویر می‌کشد.

افتخاران کتاب ابر تندر:

- نامزد بهترین کتاب داستان نوجوانان گودریدز سال 2018
- منتخب شورای کتاب کودک CCBC
- انتخاب در لیست بهترین کتاب های کودک سال توسط بانک استریت

نکوداشت‌های کتاب ابر تندر:

- شوسترمن با آمیختن سوالات سنگین اخلاق، مسئولیت، وفاداری و قدرت، نتیجه‌گیری شدیدی را به وجود می‌آورد که شخصیت‌ها و دنیای بزرگتر را به سرزمین جدید وحشتناک می‌فرستد. (انجمن ناشران هفتگی آمریکا)

- سرگرم‌کننده و هوشمندانه. (Kirkus Reviews)

-حتی بهتر از کتاب اول! (School Library Journal)

مطالعه‌ی کتاب ابر تندر به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

خواندن این رمان برای نوجوانان و تمامی علاقه‌مندان به آثار علمی - تخیلی تجربه‌ای جذاب خواهد بود.

نیل شوسترمن را بیشتر بشناسیم:

او در سال 1962 به دنیا آمد و از همان ایام کودکی، علاقه‌ی بسیار زیاد به کتاب داشت. این نویسنده‌ی آمریکایی در رشته‌های تئاتر و روانشناسی تحصیل نمود و پس از اتمام تحصیلات ستون‌نویس روزنامه‌ی دانشکده شد. شوسترمن در جوانی در یک موسسه‌ی استعدادیابی مشغول به کار شد و پس از یک سال، قرارداد اولین کتاب خود را امضا کرد. از میان سایر آثار او می‌توان به مواردی مانند داس مرگ، چلنجر دیپ، خشکسالی و... اشاره نمود.

در بخشی از کتاب ابر تندر می‌خوانیم:

ساختمان، زمانی کلیسای جامع نام داشت. ستون‌هایش که سر به آسمان می‌ساییدند، به جنگلی از سنگ آهک شبیه بودند. شیشه‌های رنگی پنجره‌هایش، پر بودند از تصویرهای اساطیریِ ایزدی افتان‌وخیزان از دوران میرایی.

حالا این ساختمان مقدس به مکانی تاریخی تبدیل شده بود. حالا راهنماهایی با مدرک دکترا در رشته‌ی مطالعه‌ی انسان‌های دوران میرایی، هفت روزِ هفته، گوشه‌وکنار آن را به گردشگران نشان می‌دادند.

اما موقعیت‌های نادری پیش می‌آمد که ساختمان را به روی مردم می‌بستند و به محلی برای انجام کارهایی بسیار حساس و رسمی تبدیل می‌شد.

گِزِنوکراتِس، تیغه‌ی اعظم میدمِریکا مهم‌ترین داسِ این منطقه تا جایی که برای مردی با وزن قابل توجه او ممکن باشد، سبک قدم برمی‌داشت و در راهروی میانی کلیسای جامع پیش می‌رفت. تزیینات زرین محرابی که در برابرش بود، در مقایسه با ردای طلایی‌رنگ او که به پارچه‌ی زربافت درخشانی آراسته بود، رنگ می‌باخت. زمانی یکی از زیردستانش گفته بود به یک آویز زینتی شباهت دارد که از درخت کریسمس یک غول فرو افتاده و بعد از این حرف، متوجه شده بود که دیگر کسی مایل نیست او را استخدام کند.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول: قدرتمندترین
1. لالایی
2. کارآموزِ بازنده
3. گفت وگوی سه جانبه
4. 007
5. تاریکیِ ضروری
6. مجازات
7. لاغرمُردنی، اما با قابلیت
بخش دوم: خطر
8. تحت هیچ شرایطی
9. نخستین قربانی
10. مُرده وار
11. خِش خِشِ ابریشم سرخ
12. مقیاس یک تا ده
13. منظره ی نازیبا
14. تایگِر و داس زمردین
بخش سوم: دشمن پشت دشمن
15. تالار بنیان گذاران
16. تا وقتی مشکلی پیش بیاید
17. رویاپَریش
18. پیوریتی
19. تیغه ی تیزِ وجدان ما
20. در گرمابه
21. حرفم رو واضح نزدم؟
22. مرگ گرِیسون تالیوِر
23. رِکوئیمِ نکبتِ نفرت انگیز
بخش چهارم: فریاد جنگ
24. به گوشِ جان، طنین را پذیرا شو
25. شبحِ حقیقت
26. آیا خواهی توانست کوه اُلمپ را بر دوش کشی؟
27. میان این جا و آن جا
28. آن چه فرا رسیده
29. بازیابی شده
بخش پنجم: خارج از اختیار
30. جوجه ی شیشه ایِ پرخاشگر
31. قوس اشتیاق
32. تکبر خاضعانه
33. دبیرستانِ قاتلان
34. بدترین جهانِ ممکن
35. راه حل 7 درصدی
36. موقعیتِ ازدست رفته
37. مرگ های پرشمارِ روئَن دامیش
38. سه گانه ی رویارویی های حیاتی
بخش ششم: مانا و نود
39. نمای درندگان
40. دانش، قُد می آورد
41. حسرت های اُلیویا کوان
42. سرزمین نود
43. عوض کردن یه لامپ به چند نفر از ساکنان مانا نیاز داره
44. سیرک فرصت طلبی
45. ویرانی
46. عاقبت قلب های مانا
47. صدا و سکوت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ابر تندر
نویسنده
مترجمآرزو مقدس
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات526
زبانفارسی
شابک978-600-462-358-2
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
۱۱۰۰۰۰ 55000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ابر تندر

ترنم ضیاء
۱۴۰۲/۱/۱۷
در دنیایی که مرگ از بین رفته و مدت هاست که از نسل بشر شکست خورده مدت هاست که دیگه به یه بازی تبدیل شده هر مرده‌ای می‌تواند زنده شود چه اون مرده خوب باشه چه بد یا خیلی خیلی بد و تنها نیرویی که میتواند ببیند چه صدماتی که به بشر طی این واقعه وارد میشود نمیتواند جلویش را بگیرد... کی گفته ربات‌ها احساس ندارن؟ نویسنده به خوبی و با جسارت بسیار مدام داستان را بهم میزده و همین باعث افزایش گیرایی و هیجان انگیز تر شدن داست شده مثل هم زدن زغال در اتیش که باعث گر گرفتن اتیش میشه البته این جلد پایان مشخصی نداشت و پایانش کامل نبود و ادامش تو جلد بعده ولی فضا سازی دقیق و شخصیت پردازی مناسب این ایراد و کمرنگ میکنه بعضی کتاب‌ها بعد ازجلد اول کم کم داستانش کسل کننده میشه ولی نیل شوسترمن به خوبی تونستن قلم خودشونو حفظ کنن ترجمه هم هرچند بعضی وقتا اشتباه چاپی وجود داشت و باعث میشد روند داستان رو از دست بدیم و مقدار کمی هم سانسور داشت اما به خوبی تونسته بودن اصطلاحات رو به فارسی برگردونن مممنون از کتابراه
S
۱۴۰۲/۶/۲۵
عالی بود همون‌طور که انتظار داشتم هم داستان جالب هم ترجمه‌ی خوب داستان هیجان انگیز غیر قابل پیش‌بینی جذاب در کل خیلی عالی بود
این کتاب جلد دوم از سه‌گانه داس مرگ هست و باز هم داستان سیترا و روئن رو میگه و مبارزه هر دو به دو شکل متفاوت برای حفظ آرمان‌های داس‌شهر از آغاز کار و شکست دادن گروه دیگه از داس‌ها که اسمشان نظم نوین هست
محمدعلی احمدپور
۱۴۰۲/۱/۸
جناب شوسترمن واقعا نویسنده فوق العاده‌ای هستن....
هرچی بگم بازهم نمیتونم حق مطلب رو ادا کنم!!!!!
فکر نمیکنم کسی که داستان رو خونده باشه تونسته باشه آخر داستان رو که هیچ
حتی آخر همین جلد رو هم توی ذهنش به سرانجام رسونده باشه....!!!
منکه کلا آخر داستان رو جور دیگه‌ای توی ذهنم به تصویر کشیده بودم.
تا
محمد جواد وطنی
۱۳۹۹/۱۰/۹
ابر تندر ادامه داس مرگ هستش واقعا جزو اون دسته از کتاب‌هایی هستش که ادم دوست داره تا اخر بشینه پاش بخونه حتما پیشنهاد میکنم بخونینش کتاب خوبیه اگه به نسخه چاپی دسترسی داشته باشین که چه بهتر حس بهتری میده به ادم اگه نه همینم پی دی اف‌ام خوبه
حانیه اسکویی
۱۴۰۱/۷/۲۹
بعضی کتاب‌ها بعد جلد اول کیفیتشون افت میکنه. ولی این داستان خیلی عالی توی این جلد هم ادامه پیدا کرده و خیلی شیرین تر شده (ادامه دارای اسپویل) مخصوصا با دوباره زنده شدن گودارد و اومدنش سراغ روئن واقعا داستان رو جنجالی کرده.
Mah Moonix
۱۴۰۰/۳/۲
انقدر فوق العاده بود که تو دو روز تمومش کردم و واقعا نمیتونم صبر کنم تا جلد سوم بیاد. مگه میشه یه کتاب انقدر غافلگیری داشته باشه و نویسنده از به هم زدن داستان هیچ ابایی نداشته باشه؟
Tina
۱۴۰۲/۱۲/۱
یکی از بهترین کتاب‌هایی ک خوندم. عالی بود، ان قدر قشنگ همه چی توصیف شده بود که اصلا یادت می رفت داری کتاب میخونی. من با شخصیت هاش زندگی کردم
Pax J
۱۴۰۰/۶/۱۶
من سه قسمت خوندم خوب بود شمام بخونید خوب بود
mohsen f
۱۴۰۲/۱/۶
بهتر از چیزی بود که توقعش رو داشتم
S h
۱۳۹۹/۱۰/۱۳
خیلی خوبه‌ی کتاب کامل
علی رضائی
۱۴۰۱/۴/۳۰
بسیار جذاب و هیجانی
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب ابر تندر

برای دریافت کتاب ابر تندر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.