معرفی و دانلود کتاب اثر مرکب

عکس جلد کتاب اثر مرکب
قیمت:
42000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اثر مرکب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اثر مرکب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اثر مرکب

کتاب اثر مرکب نوشته‌ی دارن هاردی یکی از عناوین پرفروش نیویورک ‌تایمز و سایت آمازون، با روشی نو و جدید، درباره‌ی موفقیت و راه‌های رسیدن به آن سخن می‌گوید. پس اگر به دنبال موفقیت و ثروت هستید قدم به قدم قوانین این اثر ارزشمند را عملی کنید تا لذت رسیدن به ثروت را در تمام وجود خود احساس کنید.

اگر می‌خواهید به خوشبختی و موفقیت برسید اما نمی‌دانید از چه راهی و چگونه به آن دست پیدا کنید، بدون اتلاف وقت کتاب اثر مرکب (The Compound Effect) را مطالعه نمایید. این کتاب با دستورالعمل‌های خارق‌العاده‌اش به شما آموزش می‌دهد تا زندگی خود را از نو بسازید.

مهم‌ترین اصل کتاب اثر مرکب این است که قبل از رسیدن به نتیجه باید به طور منظم و پیوسته کار کنید. نسل‌های گذشته به این اصل آگاهی کامل داشتند؛ آن‌ها تمام روز خود را به تماشای تلویزیون نمی‌گذراندند، بلکه از صبح تا غروب مشغول کار بودند و از مهارت‌هایشان بهره می‌بردند. این‌طور به نظر می‌رسد که انسان امروزی به فعالیت‌های سخت عادت ندارد؛ بنابراین، اگر دنبال موفقیت‌‌ در زندگی هستید، باید به ارزش‌های اخلاقی گذشتگان برگردید.

بیایید با یکدیگر صادق باشیم. شما با یک هفته تلاش و تمرین مثبت‌اندیشی به موفقیت نمی‌رسید. کسب درآمدهای میلیونی تنها با دارا بودن اینترنت پر سرعت امکان‌پذیر نیست. شما هیچ‌گاه نمی‌توانید با نشستن بر روی مبل و تکرار عادت‌های تغذیه‌ای قبل و جویدن قرص چربی‌سوز در طی یک ماه وزن کم کنید. بیاید برای یک لحظه هم که شده از تمام فضاهای اطرافتان جدا شوید و بدون جنگیدن با خود به این سوال پاسخ دهید: در کجای مسیر هدف‌هایتان ایستاده‌اید؟

رسیدن به موفقیت هرگز آسان نبوده است. هیچ کتابی بدون اراده‌ی شما نمی‌تواند معنای عملی موفقیت را به واقعیت تبدیل کند و هیچ رژیم غذایی بدون خواستن صد در صدی شما نمی‌تواند وزنتان را در زمانی کوتاه کاهش دهد. با خودتان صادق باشید موفقیت اصلا آسان نیست. هرگز هرگز هرگز یک شبه میلیاردر نخواهید شد!!

مهم است بدانید که تغییری کوچک تأثیر چشمگیری در زندگیتان می‌گذارد. انتخاب‌های شما منعکس‌کننده‌ی رفتارهایتان است؛ رفتارهایی که با گذشت زمان تبدیل به عادت می‌شوند. این قانون را همیشه در ذهنتان بسپارید: هرچه بیشتر تمرین کنید، موفقیت بیشتری به دست می‌آورید.

اگر تا اینجای قصه را می‌توانید بدون ناامید شدن پیش ببرید، روش‌های دارن هاردی را در کتاب اثر مرکب مطالعه نمایید. اگر به دنبال یک برنامه عملی و کامل هستید، سعی کنید جملات این کتاب بر روی شما تاثیر بگذارند و عقاید و افکار قبلی شما را پاک کنند، حس کنجکاوی‌تان را برانگیزند و به زندگی شما ارزش بخشند.

نکوداشت‌های کتاب اثر مرکب:

- من همه سال‌های زندگی خود را به یاری مردم پرداخته‌ام تا آمادگی مورد نیاز را به دست آورند و بتوانند کامیاب شوند و زود به نتیجه برسند. به همین دلیل شیفته این کتاب هستم و مطالعه آن را به همه مراجعین خود سفارش کرده‌ام. دارن توانمندی شگرفی در پخش عمومی راهکارهای مفید موفقیت دارد و قدرت بیان بالایی برای ارائه آن‌ها دارد. به طوری که قادر خواهید بود از وقت خود بیشترین استفاده را ببرید و با استفاده از راهکار او برای کامیابی، خیلی زود کامیاب شوید. (کانی پودستا، سخنران، نویسنده و مربی مدیران اجرایی)

- اگر فقط یک فرد دستورالعمل کامیابی را بلد باشد، آن فرد دارن هاردی است، ناشر و دبیر تحریریه مجله موفقیت. این نوشته در مورد عقبگرد و توجه به چیزهایی است که به راستی برای به دست آوردن کامیابی مورد نیاز است. اثر مرکب را سرلوحه خود در زندگی قرار دهید، کافی است در هر مرحله تنها یک گام ساده بردارید. (دکتر آنتونی الساندرا، نویسنده کتاب‌های قانون طلایی و کاریزما)

- پیوسته مردم در پی امکان این هستند که از جایگاه فعلی خود به جایگاه رویایی خود برسند. این کتاب همان امکان است و اینک نوبت شماست. نوشته‌ای شگفت‌انگیز از یک راهنمای خیرخواه. (رابین شارما، نویسنده کتاب‌های پرفروش راهبی که فراری‌اش را فروخت و رهبری که عنوانی نداشت)

دارن هاردی را بیشتر بشناسیم:

او مشاور و سخنران آمریکایی است و کتاب‌های پرفروش بسیاری در فهرست آثار نیویورک تایمز دارد. دارن هاردی (Darren Hardy) تا سال 2015 به عنوان ناشر یکی از پرطرفدارترین مجله‌های دنیا به نام مجله‌ی موفقیت فعالیت داشت. مجله‌ی موفقیت این شرایط را برای او به وجود آورد تا با مدیران معروف، کارآفرینان مطرح و قهرمانان بزرگ گفت‌وگو نماید و همین اتفاق باعث شد تا او به راز موفقیت پی ببرد.

از میان سایر آثار دارن هاردی می‌توان مواردی مانند ترن هوایی کارآفرینی، امسال تکرار نخواهد شد، استثنا باشید!، دیوانگان ثروت ساز، بهترین سال زندگی تو، ‫10 هفته تا موفقیت بی چون و چرا، پیغامی سری برای موفق شدن، ‌تصمیمات سرنوشت ساز، ‌کپسول 100 سال، خردمندی، ‌رهبری در قرن 21 و ... را نام برد.

در بخشی از کتاب اثر مرکب می‌خوانیم:

همه ما مثل هم برهنه، ترسان و بیسواد به دنیا آمده‌ایم بعد از این فرود بزرگ، زندگی مجموعه‌ای از انتخاب‌های ما خواهد بود. و انتخاب‌های ما می‌توانند بهترین دوست یا بدترین دشمن ما باشند می‌توانند ما را به اهدافمان برسانند یا به سیاره‌ای دور افتاده بفرستند تا دور خودمان به چرخیم درباره‌اش فکر کنید هر چیزی که در زندگی‌تان وجود دارد علتی است که در مورد چیزی تصمیم گرفته‌اید انتخاب‌ها ریشه همه نتایج‌ها هستند هر انتخاب، رفتاری را آغاز می‌کند که در بلند مدت تبدیل به یک عادت می‌شود. انتخاب‌های ضعیف شما را عقب میندازند و سبب می‌شوند از اول شروع کنید که اغلب سخت‌تر خواهند بود. اگر هیچ انتخاب نکنید دریافت‌کننده‌ای منفعل از هر چیزی که در مسیرتان قرار می‌گیرد خواهید شد. در حقیقت شما انتخاب‌هایی را انجام می‌دهید سپس این انتخاب‌ها هستن که شما را می‌سازند.

هر تصمیمی هرچند بی‌اهمیت و ناچیز مسیر زندگی شما را تغییر می‌دهد اینکه به دانشگاه بروی یا نه، یا با چه کسی ازدواج کنید، در افسوس‌ها و شایعه سازی‌ها همکاری کنید یا نه، قبل از رانندگی نوشیدنی بخورید یا نه، یک یا چند تماس تلفنی کاری ما دوستان می‌گیرید یا آن‌ها را به روز دیگری موکول کنید، عشقتان را ابراز کنید یا نه همگی مسیر زندگیتان را تغییر می‌دهد. هر تصمیمی که می‌گیرید روی اثر مرکب زندگیتان تاثیر دارد این فصل درباره این است که چگونه تصمیماتی آگاهانه وهوشیارانه بگیرید تا باعث بهبود زندگی‌تان شود. این موضوع به نظر پیچیده میاد اما سادگی آن شما را حیرت زده می‌کند دیگر 99 درصد از تصمیمات شما ناخوداگاه نخواهد بود.

فهرست مطالب کتاب

قدردارنی
ویژه از آنتونی رابینز
مقدمه
فصل اول: اثر ترکیب در عمل
سکه جادویی
سه دوست
دوست شماره 1
اثر موجی
موفقیت، روشی قدیمی
ذهنیت ماکارو ویوی
خلاصه مراحل عملی
فصل دوم: انتخاب ها
فیل‌ها گاز نمی‌گیرند
سالگرد شکرگزاری
مسئولیت 100 درصدی
خوش شانسی
آمادگی
سلاح سری شما برگ برنده‌تان
تله پول
آرام و آسوده پیش بروید
قهرمان گمنام
قدم زدن در شرکت
درخت پول
زمان گوهر ارزشمند
موفقیت دو نیمه مارتن است
فصل سوم: عادت‌ها
مخلوقات عادت‌ها
با خروج از دام لذت مقطعی شروع کنید
پیدا کردن نیروی جادویی قدرت چرایی
چرا هر چیزی ممکن است
انگیزه اصلی
اهداف
هدف گذاری چگونه کار می‌کند راز پنهان آشکار می‌شود
به چه کسی تبدیل خواهید شد
نحوه رفتارتان با خودتان
پنج استراتژی برای ریشه کن کردن عادات بد
1- محرک‌های خود را کشف کنید
2- خانه را پاکسازی کنید
3- جایگزین کردن
4- آرام شروع کنید
5- به درونش به جهید
عادت‌های بد خود را بازرسی کنید
6- استراتژی برای ایجاد عادت‌های خوب
به دنبال مسئولیت پذیزی در جمع باشید
یک شریک برای موفقیت پیدا کنید
رقابت و رفاقت
جشن بگیرید
فصل چهارم: تکانش
قدرت رویه ها
حمایت از روز‌های تان
بلند شو و بدرخشید
رویاهای شیرین
تغییرات برای بهبودی
پیدا کردن یک ریتم رفتاری
ثبت ریتم رفتاریتان
ریتم‌های زندگی
قدرت ثابت قدم بودن
پمپ دستی چاه اب
رقابت در نتیجه عادات و رفتارهای مثبت اعمال می‌شود
چگونه.. به خدمت گرفتن اثر مرکب
خلاصه مراحل عملی
فصل پنجم: تاثیرات
آب الوده ننوشید
گام اول:نگهبانی دهید!
به خودتان رژیم رسانه‌ای بدهید
فیلتر اخبار مخرب
گام دوم
ارتباطات
قطع ارتباط
ارتباط محدود
گسترش ارتباط
یک همراه موفقیت پیدا کنید
مربی‌ها را به کار گیریم
گروه مشاوران شخصی خود را تشکیل دهید
فصل ششم: شتاب بخشیدن
لحظه‌های حقیقت
چندین برابر کردن نتایج
فراتر از انتظارات ظاهر شوید
فراتر از حد انتظار عمل کنیم
خلاصه مراحل عملی
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اثر مرکب
نویسنده
مترجمآروین خادمی
ناشر چاپیانتشارات نظری
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات226
زبانفارسی
شابک978-622-209-345-7
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
42000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اثر مرکب

راضیه محمدنیا
۱۴۰۲/۳/۱
کتابی فوق العاده عالی با راهکارهای متفاوت از بقیه‌ی کتاب‌های انگیزشی برای موفقیت...
من این کتاب چند بار مطالعه و خلاصه نویسی کردم به امید اینکه بتونم به اون چیزهایی که می‌خوام از طریق راهکارهای این کتاب برسم.
حتما حتما توصیه میکنم مطالعه کنید.
به امید بهترین‌ها برای همه
یوسف عمری
۱۴۰۰/۲/۳۱
کتاب اثر مرکب برای کسانی نوشته شده است که در زندگی خود به موفقیت رسیده‌اند و گویایک حسابدار کم دارند
به نظر من اثر مرکب نقش یو حسابدار را برای شما بازی میکند
در عوض کتاب سالهای آغازین زندگی اثر خو د دارن هاردی بهتر از این کتاب هستش ویراستاری این نسخه هم افتضاح بود
روحیه نویدی
۱۴۰۲/۱/۱۲
استمرار و پشتکار درکارها، هرچند با یک قدم کوچک می‌شود یک پیروزی بزرگ. مفهوم کتاب تقریباً بیانگر این مطلب می‌باشد.
الهه محمدی
۱۳۹۹/۹/۱۲
کتاب خیلی خوب و تاثیر گذاری هست اما‌ای کاش ویراستاری بهتری داشت.
عمران فرمانبر
۱۴۰۰/۵/۲۹
کتاب با محتوی بسیار عالی ولی با ویراستاری بسیار نامناسب...
Aram hazrati
۱۴۰۱/۱۱/۶
پیشنهاد ویژه من به شما به عنوان دانشجوی ارشد کامپیوتر
leila jalildoost
۱۴۰۰/۴/۷
خیلی عالی بود؛ برای آدمای تنبل خیلی خوبه
هدی ربانی
۱۳۹۹/۹/۱۰
کتاب از لحاظ نگارش ایراد زیادی داشت
سعید مرادی
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
کتاب خوبیه ولی افتضاح ویراستاری شده
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب اثر مرکب

برای دریافت کتاب اثر مرکب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.