معرفی و دانلود کتاب اثر مرکب

عکس جلد کتاب اثر مرکب
قیمت:
30000 تومان - 3.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اثر مرکب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اثر مرکب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اثر مرکب

کتاب اثر مرکب، دستور کار رسیدن به موفقیت است. می‌خواهید بدانید چه نکاتی دارد؟ دوست دارید بدانید چه باید بکنید؟ دارن هاردی در این اثر پرفروش نیویورک‌تایمز و آمازون کمک‌تان می‌کند تا برنده‌ی رقابت باشید و زندگی‌‌ای را برای خود بسازید که شایستگی آن را دارید.

درباره‌ی کتاب اثر مرکب:

شاید در نگاه اول با خودتان بگویید که کتاب اثر مرکب (The Compound effect) نیز همچون کتاب‌های دیگر موفقیت و روانشناسی است، با این حال این اثر تفاوت‌های بسیاری با آن‌ها دارد. فرق اصلی و نقطه قوت آن در این است که برشما تأثیر بسیاری می‌گذارد و در راه دستیابی به موفقیت با شما همراه خواهد بود و با مثال‌ها و راه‌حل‌هایی کاربردی، شما را در مسیر رسیدن به هدف یاری می‌رساند.

همان گونه که آگاهید موفق شدن در زندگی به آسانی صورت نمی‌گیرد. هیچ کتابی بدون شما قادر نیست معنای عملی موفقیت را به واقعیت تبدیل کند و هیچ رژیم غذایی بدون خواسته و اراده‌ی شما نمی‌تواند باعث کاهش وزن‌تان شود. هیچ گاه در یک شبانه‌روز به فردی میلیاردر تبدیل نمی‌شوید و هرگز بدون شناخت، تمرین و اشتیاق، زندگی منحصربه‌فرد خود را به دست نمی‌آورید! اما اعتقاد به این عبارات نقطه‌ای برای شروع است. برای یک ثانیه از همه‌ی فضای پیرامون خود جدا شوید و بدون بحث و جدل به این سؤال جواب دهید: در کجای مسیر اهداف و زندگی‌تان ایستاده‌اید؟

در کتاب اثر مرکب، اصول رسیدن به موفقیت و ادامه‌دار شدن آن را می‌آموزید. در حقیقت همچون یک راهنمای عملی به شما می‌گوید که چطور تصمیم‌های کوچک و به ظاهر بی‌ارزش افراد در طی سال‌ها، با جمع شدن بر روی هم، زندگی‌شان را متحول می‌کند.

کتاب پیش رو، یک راهکار فوق‌العاده است برای دستیابی به آنچه که رویایش را دارید؛ در واقع می‌توان این گونه خیال کرد که در اثر مرکب راهی برای همه‌ی امیال و آرزوها وجود دارد. خواندن این کتاب را در برنامه‌‌ی خود قرار دهید و بگذارید دنیای‌تان تغییر کند.

افتخارات کتاب اثر مرکب:

- حضور در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز
- حضور در فهرست پرفروش‌ترین‌های آمازون
- جزء پرفروش‌ترین کتاب‌های ایران
- حضور در فهرست کتاب‌هایی که زندگی‌تان را دگرگون خواهند کرد

نکوداشت‌های کتاب اثر مرکب:

- دارن هاردی کتاب مقدس جدیدی را در حوزه خودسازی نوشته است. اگر می‌خواهید زندگی‌تان تغییر کند و رویاهای شما به واقعیت تبدیل شود، اثر مرکب این کار را برایتان انجام خواهد داد. (دیوید باخ، کارشناس مالی و نویسنده پرفروش کتاب میلیونر اتوماتیک)

- ساده، مستقیم و اثرگذار! این کتاب راه موفقیت و خوشبختی بیشتر را به شما نشان می‌دهد. (دونی دویچ، تاجر و مدیر شرکت دویچ)

- یک گنجینه پر از ایده و راهکار برای دستیابی به موفقیتی بزرگ که فکرش را هم نمی‌کنید. (برایان تریسی، سخنران و نویسنده پرفروش)

- این اثر نشان می‌دهد که چگونه از طریق توجه کردن به کوچک‌ترین تصمیمات می‌توانیم تغییراتی پایدار ایجاد کنیم. (Blinkist)

- پیوسته مردم در پی امکان این هستند که از جایگاه فعلی خود به جایگاه رویایی خود برسند. این کتاب همان امکان است و اینک نوبت شماست. نوشته‌ای شگفت‌انگیز از یک راهنمای خیرخواه. (رابین شارما)

کتاب اثر مرکب به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر از علاقه‌مندان به کتاب‌های انگیزشی و روانشناسی هستید و می‌خواهید مسیر موفقیت برایتان هموار شود، این کتاب فوق‌العاده را از دست ندهید.

با دارن هاردی بیشتر آشنا شویم:

او برجسته‌ترین مربی موفقیت سال‌های اخیر محسوب می‌شود که بیش از 20 سال در صنعت رشد و موفقیت شخصی در جایگاه یک سخنران انگیزشی کار کرده است. دارن هاردی (Darren Hardy) از کودکی با پدرش بزرگ شده و او را یکی از بهترین مربیان خود می‌داند. دارن در سن 18 سالگی تجارت خود را آغاز کرد و در 27 سالگی به یک جوان میلیونر تبدیل شد.

هاردی هدایت سه شبکه موفق تلویزیونی را در کارنامه کاری خود دارد که بیش از 1000 نمایش تلویزیونی با تأثیرگذاری بالا تولید کرده و به مدت هشت سال یعنی تا سال 2015 ناشر و سردبیر مجله موفقیت یکی از پرتیراژترین مجلات دنیا بوده است.

کار کردن، نوشتن، مصاحبه و گزارش برای این مجله باعث شد که با کارآفرینان و مدیران برجسته دنیا از جمله استیو جابز، مارک زاکربرگ، ایلان ماسک و... نشست و برخاست داشته باشد و همین امر راه را برای ورود او به دنیای موفقیت باز کرد.

جملات برگزیده‌ی کتاب اثر مرکب:

- ریشه‌کن کردن عادت‌های ریشه دوانده همچون درخت کاجی تنومند، کاری سخت و مشقت‌بار خواهد بود.

- هرگز از کسی که حاضر نیستید به جای او باشید، نصیحت نخواهید!

- قدرت کم‌رنگ‌ترین جوهر از قوی‌ترین ذهن‌ها بیشتر است.

- همان طرز فکری که شما را به شرایط فعلی‌تان رسانده است، ممکن نیست شما را به‌سوی شرایط دلخواهتان هدایت کند.

- بزرگ‌ترین خطری که در اطراف شما بیشتر پَرسه می‌زند، رویاپردازی‌های بزرگی نیست که توانایی دست یافتن به آن‌ها را ندارید، بلکه رویاپردازی‌های کوچکی است که موفق به کسب آن‌ها می‌شوید!

در بخشی از کتاب اثر مرکب می‌خوانیم:

من مخالف نظرات عمومی عمل می‌کنم. فقط کافی است تا به من بگویید که بقیه چه‌کاری را انجام می‌دهند، چه چیزی در انظار عمومی به توافق رسیده و عُرف شده است، چه چیزی در حال حاضر شهرت دارد تا من دقیقاً برعکس آن را انجام دهم. اگر همه در حال راه رفتن به‌شکل زیگ باشند من به‌صورت زاگ راه می‌روم. (زیگ زاگ) هر چیز دارای شهرت از نظر من معمولی است؛ این یعنی عادی بودن. کارهای معمولی، نتایج معمولی هم در پی خواهد داشت. معروف‌ترین رستوران، مک دونالدز، مشهورترین نوشیدنی کوکاکولا، مشهورترین آبجو بادوایزر و مشهورترین مشروب فران زیا است. (بله، همان‌هایی که به‌شکل جعبه‌ای خریده می‌شود!) اگر این چیزهای «محبوب» را صرف کنید، به بخشی از عامۀ مردم یعنی طبقۀ متوسط بدل می‌شوید، ولی این کاری عادی است! عادی بودن هیچ مشکلی ندارد، ولی من ترجیح می‌دهم هدفم فوق‌العاده بودن باشد.

برای مثال، هم برای سال نو و هم برای کریسمس کارت‌پستال می‌فرستند، به عقیدۀ من، چون همه این کار را انجام می‌دهند، پس در حقیقت اثر عاطفی و حسی چندانی ندارد؛ بنابراین در عوض آن، من در عید شکرگزاری کارت تبریک می‌فرستم؛ مگر شما چند کارت تبریک عید شکرگزاری دریافت می‌کنید؟!

دقیقاً به همین علت این کار را انجام می‌دهم. این کارت خودش به‌تنهایی ماهیت خودش را نشان می‌دهد و ابراز علاقه می‌کند. به جای استفاده از کارت‌هایی با شعار کلیشه‌ای «با آرزوی بهترین‌ها» که توسط رایانه طراحی‌شده و به تعداد بیشماری به چاپ رسیده است، با دستخط خودم در یک جملۀ حسی شکرگزاری‌ام را به دلیل ارتباط با آن‌ها و اینکه چقدر برایم ارزشمند هستند، می‌نویسم. در حقیقت همان تلاش را ولی با تأثیری بسیار بیشتر انجام می‌دهم.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار مترجم
فصل اول: اثر مرکب در عمل
فصل دوم: انتخاب‌ها
فصل سوم: عادت‌ها
فصل چهارم: تکانش
فصل پنجم: تأثیرات
فصل ششم: شتاب
نتیجه‌گیری
پیوست‌ها
دربارۀ دارن هاردی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اثر مرکب
نویسنده
مترجممعصومه تاجمیری
ناشر چاپیانتشارات یوشیتا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات208
زبانفارسی
شابک978-622-7369-17-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
30000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اثر مرکب

مرضیه
۱۴۰۱/۵/۲۰
بنظرمن بهترین کتاب و بهترین راهنمای زندگیه یک انسانه، اقای دارن هاردی درک بسیار عمیق و خداگونه دارن، قبلا صوتیشو گوش کردم ممنون ک متنیشم گذاشتین هردفعه چندین بار صفحه‌های اول رو خوندم تا ب درک عمیق برسم و سرسری نگذریم از سخنانش و جالبه هردفعه ک صفحه تکراری میخونم باز یه نکته و یه راهنمایی جدید توش درمیارم، پنج ستاره خیلی کمه این کتاب لایق همه ستاره‌های اسمونه، ممنونم از همه عوامل کتابراه.
لیلا نجمی
۱۴۰۲/۱۲/۲۷
تازه خوندنش رو شروع کردم من از اونام که خیلی کم یه کتاب میتونه تو زندگیم اثر کنه اما هرچی روش فکر میکنم میبینم خیلی راس میگه حتی یکی از حرف هاشم نمیشه زیر سوال برد واقعا کتاب خاصیه و یه لحضه احساس میکنی هر چیزی برا موفق شدنه تو داریش و فقط کافیه آروم آروم با عادت‌های درست جا بندازیش واقعا از ممنونم نویسنده و اینکه نویسنده یذره این کتاب رو داستان طوری و با مثلال نوشته که برای اونایی که سر خوندن مطالب علمی سردرگم میشن (عین خودم) خیلی خوبه
علی اصغر کیخایی
۱۴۰۲/۶/۲۴
این کتاب به شما آموزش می‌دهد که کار‌های به ظاهر کوچک می‌توانند بسیار سرنوشت ساز باشند و اگر در این کار‌های مثبت به ظاهر کوچک ثبات قدم داشته باشید می‌توانید به قدرت اثر مرکب پی ببرید به شما توصیه می‌کنم اگر مدیر شرکتی هستید یا اگر می‌خواهید به وزن ایده آل یا حتی در تحصیلات خود موفق شوید این کتاب است راهنمای خوبی من به شخصه تا الان بیش از هشت بار این کتاب را خوانده‌ام و تاثیراتش را به شدت در زندگی احساس کردم با تشکر
Sajjad1147808
۱۴۰۱/۱۱/۱۷
کتاب بینظیر و فوق العاده ازشمند
این کتاب زندگی خیلی‌ها رو دگرگون کرد
کتاب رو هرچی بیشتر بیشتر میخونی بیشتر میفهمی و در دفعات متعدد نکته‌ای رو متوجه میشی که دفعه قبل متوجه نشده بودی
این کتاب به بدرد کسایی میخوره که میخوان تو زندگیشون تغییر اساسی به وجود بیارن و واقعا میخوان بفهمن که مشکلاتشون کجاست.
دقیقا مثل کریستال واضح توضیح داده و مثال‌های ماموسی داره که ذهنت رو به پویایی در میاره.
یونس عشایری
۱۴۰۱/۳/۱۱
درمورد اثر مرکب توی یوتیوب و اینستاگرام یه چیزهایی شنیده بودم و فکر میکردم کاملش رو میدونم و چیز یاده ایه ولی با خوندن این کتاب دیدم نه اصلا همچین چیزی نیست و من فقط یه قطره از این دریا رو میدونستم 😁 خلاصه با کتاب اثر مرکب به درک عمیقی از این قانون طبیعت رسیدم و توی زندگیم و حتی توی خود طبیعت مثال‌های بی شماری رو تونستم از این قانون درک کنم
مهدیه
۱۴۰۲/۶/۱۶
این هر کسی که به کتاب خوندن علاقه داره حتما این کتاب رو میشناسه اگرم نمیشماسین باید بگم کتابیه که هر کسی باید مطالعه کنه همون طور که از اسمش معلومه اثر مرکب توی این کتاب یاد میده چجوری از کارها عادات کوچیک نتیجه فوق العاده بگیریم اگر دوست داری توی زندگی موفق باشی باید این کتاب رو بخونی مررسی از دارن هاردی و مترجمان معصومه تاجمیری🤍🙏🏻
رضا رئیسی
۱۴۰۱/۱۲/۷
کتاب واقعا خوبیه، بیان خیلی رسایی داره. من چندتا از کتابای انگیزشی رو خوندم ولی هیچ کدوم تا الان مثل این به دلم ننشت. اینجور نیست که بگه فکر کن تا پولدار شی یا رویا پردازت کنه یا دنبال معجزه و شانس بگردی یا.... خیلی رک حقیقت زندگی و روش رسیدن به هدف رو نشونت میده و انتخاب رو میزاره به عهده خودت. (نابرده رنج، گنج میسر نمیشود)
زینب ممبینی
۱۴۰۱/۸/۱۱
سلام این کتاب بی نظیر، یه کتاب انگیزشی عالی که با حرفای خیلی معمولی بهت یه انگیزه خوب میده ولی فقط همین نیست راهکارهای کاربردی و عملی و ساده بهت میده که امتحان کردنشون اصلا سخت نیست، بارها تو دلم گفتم کاش من جای نویسنده بودم و همه این‌ها شده بودن ملکه ذهنم... عالی عالی، اصلا از دستش ندین
مه فام
۱۴۰۱/۶/۱۸
باعث ایجاد اندک روزنه امیدی در زندگی من شد و شاید بیش از چندین مرتبه این کتاب را خواندم.. کتابی است که به همه توصیه میکنم و مطالب کتاب کاملا برای من در زندگی ثابت شده بودند و از قبیل کتاب‌های انگیزشی که فقط حرف می‌زنند این کتاب راه منطقی رسیدن به موفقیت را نشان می‌دهد
Ali
۱۴۰۲/۴/۱۰
کتاب بسیار باارزش و فوق العاده زیبا
راهکار‌ها و نکات ساده اما بسیار کاربردی رو نشون میده که آدم اگه تو زندگی به کار ببره رشد چشمگیری تو خودش میبینه
نکته‌های ریزی که تو این کتاب هست رو اگه کسی انجام بده شک نکنه موفقیت رو احساس میکنه.
کتاب اثر مرکب نیاز به تعریف نداره عالیه
محمد حقی
۱۴۰۱/۱۲/۲۵
کتاب بسیار عالی هست. البته اکثر مفاهیم کتاب رو همه میدونیم ولی از این جهت موثره که با مثال‌های واقعی و ملموس مفاهیم رو بسیار زیبا توضیح میده. این کتاب اگه فقط برای خوندن باشه زیاد توصیه نمیشه، این کتاب زمانی خوب و نتیجه بخش هست که همزمان به گفته هاش عمل بشه و موازی جلو بری.
طقانی
۱۴۰۱/۹/۱۰
این کتاب فوق العاده است. درست به همون نکته‌های ریزی اشاره می‌کنه که برای موفقیت در هر کاری به اونها احتیاج داریم، اما یا نمی‌دونیم ویا سرسری و بی‌توجه از کنارشون رد میشیم.
درست زندگی کردن یه مهارت هست واین کتاب این مهارت رو به خوبی آموزش میدهد.
ع پ
۱۴۰۱/۷/۲۳
معمولا این دست کتابها از اول یکسره مزخرفند؟!!
لکن این کتاب در فصول اولش رودربایستی ندارد و این جسارت نویسنده هر چند در برخی نکات حائز فریب مخاطب هست ولی کتاب را جذاب می‌کند و خواننده را همراه
در کل کتاب قابل تحملی است
ساناز معینی
۱۴۰۱/۱۲/۱۳
این کتاب برای کسی که بخواد بهش عمل کنه واقعا عالیه... شما در طول زندگی اگر یک چیز مثبت رو مدام تکرار کنید روزی میرسه که اثر اون رو در زندگی میبینید... مثلا روزی ۱ ساعت مطالعه در یکسال میشه ۳۶۵ ساعت مطالعه مفید...
سینا دیوسالار
۱۴۰۲/۳/۱۷
کتابى است که مى گوىد چگونه ایده دهىم، چگونه به آن ایده جهت دهیم، چگونه رهبرى‌اش کنیم تابه هدف برسیم و چگونه هدف را تداوم‌ بخشیم تا در طولانى مدت از نتایج آن بهره مند گردیم.
بسیار عالى
مشاهده همه نظرات 121

راهنمای مطالعه کتاب اثر مرکب

برای دریافت کتاب اثر مرکب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.