معرفی و دانلود کتاب اثر مرکب

عکس جلد کتاب اثر مرکب
قیمت:
۴۰,۲۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اثر مرکب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اثر مرکب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اثر مرکب

کتاب اثر مرکب سرشار از راهکارهایی عملی برای نیل به موفقیت است. دارن هاردی با آزمون‌وخطای بسیار در زندگی شخصی خود، الگویی از اساسی‌ترین قوانین و اصول موفقیت را به دست آورده و در این کتاب پرفروش نیویورک‌ تایمز به مخاطب عرضه کرده است.

درباره‌ی کتاب اثر مرکب

ما هرروزه با تبلیغاتی مواجه می‌شویم که می‌خواهند ما را یک‌شبه پول‌دار، جوان یا موفق کنند. این تفکر جز ایده‌ای غیرواقعی و خیال‌پردازانه چیز دیگری نیست، اما کتاب اثر مرکب (The Compound Effect) بهترین منبعی است که بدون هیچ‌گونه فریبی ما را به سوی موفقیت می‌خواند.

دارن هاردی (Darren Hardy) کتاب اثر مرکب را درباره‌ی موفقیت و راه‌های رسیدن به آن نوشته. او تجربه‌هایش را از خلال شکست و پیروزی در زندگی در قالب کتاب به ما هدیه می‌دهد. عمر انسان کوتاه است و راه‌هایی که پیشِ رو دارد زیاد. بنابراین او ناچار است برای رسیدن به اهداف، از آموزه و نکاتی پند بگیرد که دیگران تجربه کرده‌اند؛ همان‌طورکه دارن هاردی در ابتدای جوانی از تجارب جیم ران، کارآفرین و سخنران آمریکایی، کمک گرفت. اگر بدانیم کوچک‌ترین انتخاب ما چه تأثیر شگرفی بر مسیر زندگیمان دارد، با حساسیت بیشتری دست به انتخاب می‌زنیم. این نکته ما را امیدوار می‌کند که اگر در وضعیتی هستیم که نتیجه‌ی دل‌خواه نصیبمان نشده، شاید با یک تغییر جزئی نتیجه‌ی متفاوتی بگیریم.

کتاب اثر مرکب به مخاطب یاد می‌دهد که چگونه در زندگی خود از الگویی خاص پیروی کند و طبق نیازهایش، آن را تغییر دهد. وقتی این نکته را دریابیم و به آن عمل کنیم، دیگر چیزی خارج از خواست و اراده‌ی ما وجود نخواهد داشت. آینده تبدیل به پدیده‌ای خودساخته می‌شود و دیگر منتظر قسمت و سرنوشت نمی‌مانیم.

اثر مرکب درواقع یک دستورالعمل اجرایی است که با به‌کارگیری اصول آن، موفقیت راهی هموار خواهد بود. این کتاب به سؤالی بسیار مهم پاسخ می‌دهد؛ اینکه چه چیزی اثربخش است و کدام راه ما را به اهدافمان می‌رساند؟ این کتاب شامل شش اصل کلی است که همه باهم سیستمی به نام اثر مرکب را تشکیل می‌دهند. انتشارات هورمزد کتاب اثر مرکب را با ترجمه‌ی بیتا براتی چاپ کرده است.

جوایز و افتخارات اثر مرکب

  • اثر پرفروش آمازون
  • اثر پرفروش نیویورک‌ تایمز
  • از پرفروش‌ترین کتاب‌های ایران
  • حضور در فهرست «کتاب‌هایی که زندگی‌تان را دگرگون خواهند کرد»

نکوداشت‌های کتاب اثر مرکب

  • اثر مرکب فرمولی درخشان برای رسیدن به رویاهای زندگیتان است. (کریس ویدنر، سخنران و نویسنده‌ی کتاب هنر تأثیرگذاری)

  • گام‌های ساده‌ی کتاب دارن هاردی را دنبال کنید و به کسی تبدیل شوید که همیشه می‌خواستید. (دنیس وتیلی، سخنران و نویسنده‌ی کتاب روان‌شناسی پیروزی)

  • دارن هاردی چیزهای زیادی درباره‌ی موفقیت می‌داند و از آن مهم‌تر می‌خواهد مردم با ابزار درستی به موفقیت دست یابند. (لیندا و ریچارد آیر، نویسندگان پرفروش نیویورک‌ تایمز)

  • شما می‌توانید باقی عمرتان را صرف آزمون‌وخطا کنید، یا اصول آزمایش‌شده‌ی دارن هاردی را به کار گیرید. انتخاب با شماست. (جان آساراف، نویسنده‌ی کتاب همه‌چیز داشتن)

  • زندگی شما نتیجه‌ی تک‌تک قدم‌هایی است که برمی‌دارید. اجازه دهید این راهنما عادات بهتر و انتخاب‌های بهتری در شما پرورش دهد. (جیم کتکارت، سخنران و نویسنده‌ی کتاب اصول بلوط)

کتاب اثر مرکب برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌‌مندان به کتاب‌های موفقیت و خودسازی از مخاطبان اصلی کتاب پرفروش اثر مرکب هستند.

در بخشی از کتاب اثر مرکب می‌خوانیم

کبوتر با کبوتر، باز با باز. به افرادی که از روی عادت با آن‌ها در ارتباطید «گروه مرجع» اطلاق می‌شود. طبق پژوهش‌های انجام‌شده‌ی روان‌شناس اجتماعی، دکتر دیوید مک کللند از دانشگاه هاروارد، «گروه مرجع» شما بیش از 95% از موفقیت‌ها یا شکست‌های شما را تعیین می‌کنند.

بیشترین زمان خود را با چه کسانی می‌گذرانید؟ چه‌ کسانی را بیشتر از همه تحسین می‌کنید؟ آیا هر دو گروه این افراد یکسان هستند؟ اگر نه، چرا؟ جیم ران به من آموخت که ما به میانگین پنج‌ نفری تبدیل می‌شویم که بیشترین زمانمان را با آن‌ها سپری می‌کنیم. ران می‌گفت ما می‌توانیم کیفیت سلامت، نگرش و درآمدمان را فقط با نگاه کردن به آدم‌های اطرافمان برآورد کنیم. افرادی که بیشترین زمانمان را با آن‌ها می‌گذرانیمْ نوعِ گفت‌وگوهای جذاب برای ما و حتی نگرش‌ و عقایدمان را مشخص می‌کنند. دست‌آخر، ما شروع به خوردن همان غذایی می‌کنیم که آن‌ها می‌خورند، کتاب‌هایی را می‌خوانیم که آن‌ها می‌خوانند، به‌گونه‌ای می‌اندیشیم که آن‌ها فکر می‌کنند، با مردم به‌گونه‌ای رفتار می‌کنیم که آن‌ها رفتار می‌کنند و حتی به‌گونه‌ای لباس می‌پوشیم که آن‌ها لباس می‌پوشند؛ اما نکته‌ی بامزه اینجاست که اغلب اوقات و نه همیشه، ما کاملاً از شباهت‌های خودمان و این دایره‌ی پنج‌نفره ناآگاهیم. چگونه آگاه نیستیم؟ زیرا ارتباطات شما، به‌ شکلی ناگهانی به شما جهت نمی‌دهد بلکه این کار را آهسته و به‌مرور زمان انجام می‌دهد. تأثیر این رخداد بسیار نافذ است؛ مثل شناور بودن روی تیوپ در اقیانوس و احساس ثبات در یک نقطه... تا زمانی‌که دقیق‌تر شوید و ببینید موجی کوچک شما را نیم‌مایل از ساحل دورتر کرده است.

به دوستانی بیندیشید که عادت دارند قبل از شام پیش‌غذاهای چرب و نوشابه سفارش دهند. کافی است مدتی را با آن‌ها سپری کنید و خودتان را در موقعیت آن‌ها ببینید. حال آنکه دیگر دوستانتان غذاهای سالم می‌خورند و درباره‌ی کتاب‌های الهام‌بخشی صحبت می‌کنند که در حوزه‌ی کسب‌وکارشان خوانده‌اند. اگر با گروه دوم بگردید، دیری نمی‌پاید که شروع به تقلید از رفتار و عادات آنان می‌کنید. شما به مطالعه درباره‌ی موضوع صحبت آن‌ها می‌پردازید و درباره‌ی آن حرف می‌زنید، به فیلم‌های موردعلاقه‌شان نگاه می‌کنید و به مکان‌های توصیه‌شده‌ی آن‌ها می‌روید. تأثیر دوستانتان روی شما بسیار ژرف خواهد بود؛ تأثیری که می‌تواند مثبت یا منفی باشد، اما به هر حال بسیار قدرتمند است. مراقب باشید! شما نمی‌توانید با افراد منفی معاشرت کنید و انتظار زندگی مثبت داشته باشید.

فهرست مطالب کتاب

اخطار!
پیام ویژه‌ی آنتونی رابینز
مقدمه
فصل اول: اثر مرکب در عمل
فصل دوم: انتخاب‌ها
فصل سوم: عادت‌ها
فصل چهارم: تکانش
فصل پنجم: تأثیرات
فصل ششم: شتاب
نتیجه‌گیری
ضمایم
پرسش‌نامه‌ی ارزیابی قدردانی شما

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اثر مرکب
نویسنده
مترجمبیتا بیاتی
ناشر چاپینشر هورمزد
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات200
زبانفارسی
شابک978-622-5850-22-4
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اثر مرکب

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب اثر مرکب

برای دریافت کتاب اثر مرکب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.