معرفی و دانلود کتاب علم دستیابی به ثروت

عکس جلد کتاب علم دستیابی به ثروت
قیمت:
40000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب علم دستیابی به ثروت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب علم دستیابی به ثروت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب علم دستیابی به ثروت

به باور والاس دلویس واتلز علم پولدار شدن وجود دارد، درست مانند جبر یا حساب؛ به همین خاطر او در کتاب علم دستیابی به ثروت، شما را راهنمایی می‌کند تا از طریق قانون جذب و به‌کارگیری برخی قواعد و قوانین موفقیت، به فردی ثروتمند تبدیل شوید.

درباره‌ی کتاب علم دستیابی به ثروت:

کتاب حاضر اثری عملگرا و کاربردی‌ست نه کتابی فلسفی و نظری؛ درواقع این کتاب برای مردان و زنانی نوشته شده که نیاز زیادی به پول دارند و می‌خواهند اول ثروتمند شوند و بعد دلایل منطقی برای آن بیابند. کتاب علم دستیابی به ثروت (The Science of getting rich) برای افرادی است که تاکنون زمان، ابزار و فرصت آن را نداشته‌اند که در متافیزیک مطالعه دقیقی داشته باشند اما می‌خواهند از نتایج آن و نتایج علم به عنوان اساس و پایه‌ی اعمالشان استفاده کنند، بدون آنکه وارد فرآیندهایی شوند که منجر به این نتیجه‌گیری‌ها شده است.

انتظار می‌رود مخاطب این کتاب به عبارت‌های اساسی آن، چنان باوری پیدا کند که به قوانین کارکردهای الکتریکی که مارکورنی یا ادیسون مطرح کردند ایمان آورده و با به کارگیری عباراتی که به آن اعتقاد داشته، حقیقت آن‌ها را بدون ترس و تردید اثبات کند. هر مرد یا زنی که این کار را انجام دهد یقیناً ثروتمند می‌شود، زیرا علم به کار رفته در اینجا علم دقیقی است و شکست در آن غیرممکن به نظر می‌آید. هرچند برای کسانی که می‌خواهند نظریات فلسفی را بررسی کنند و از اساسِ منطقی آن‌ها اطمینان حاصل کنند، والاس دلویس واتلز برخی منابع اصلی را معرفی کرده است:

نظریه‌ی یگانگی جهان و اینکه خدای یکتا «همه‌چیز» است و اینکه «همه» «یکی» است؛ این نظریه‌ «جوهر» خود را در عناصر جهان مادی متجلی می‌سازد و ریشه در مذهب هندو دارد. همچنین این جهان‌بینی شرقی حدود دویست سال است که به تدریج در اذهان جهان غرب نیز رخنه کرده. این «واحد» پایه و اساس تمام فلسفه‌های مشرق‌زمین و همچنین دکارت، اسپینوزا لایبنیتز، شوپنهاور، هگل و امرسون است.

پس اگر می‌خواهید اطمینان یابید چگونه این نتایج عملی و کاربردی به دست آمده است، دست‌نوشته‌های نویسندگان فوق‌الذکر را مطالعه کنید و اگر می‌خواهید میوه‌های نظریات فلسفی آن‌ها را در واقعیت بچینید، کتاب علم دستیابی به ثروت را بخوانید و هرچه را به شما می‌گوید دقیقاً انجام دهید.

کتاب علم دستیابی به ثروت برای چه کسانی مناسب است؟

آیا می‌خواهید به فردی ثروتمند تبدیل شوید و درآمد بیشتری داشته باشید؟ پس کتاب علم دستیابی به ثروت را از دست ندهید.

با والاس دلویس واتلز بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده و اندیشمند آمریکایی در سال 1860 به دنیا آمد. با وجود اینکه بسیار مبهم و ناشناخته باقی ماند اما نوشته‌های او در رسانه‌های مختلف منتشر شد و در جنبش‌های «فکر جدید» و «خودیاری» به چاپ رسید. معروف‌ترین کتاب او علم ثروتمند شدن در سال 1910 انتشار یافت که در آن مخاطبان را راهنمایی می‌کند تا ثروتمند شوند. والاس دلویس واتلز (Wallace delois wattles) در نهایت در سال 1911 درگذشت.

در بخشی از کتاب علم دستیابی به ثروت می‌خوانیم:

افراد مولتی‌میلیونر مانند خزندگان عظیم‌الجثۀ دوره‌های ماقبل تاریخ هستند آن‌ها سهمی اساسی در فرآیند سیر تکاملی دارند اما همان «نیرویی» که آن‌ها را ایجاد کرد آن‌ها را مستعد کرد. و خوب است که به خاطر بسپاریم که آن‌ها هرگز واقعاً ثروتمند نبوده‌اند؛ تحقیقات ثبت شده در مورد زندگی رازآلود اکثر جانداران این طبقه نشان می‌دهد که آن‌ها واقعاً فرومایه‌ترین و بدبخت‌ترین فقیران بودند. ثروت‌های مبتنی بر سطوح رقابتی هرگز رضایت‌بخش و ثابت نیستند، آن‌ها امروز مال شما هستند و فردا مال دیگران.

به خاطر داشته باشید اگر قرار است به یک روش خاص و علمی ثروتمند شوید کاملاً باید از فکر رقابتی بیرون بیایید. هرگز نباید یک لحظه هم فکر کنید که منابع محدودند.

درست به محض اینکه شروع کنید به این تفکر که تمام پول‌ها را بانکداران و دیگران در اختیار گرفته‌اند و حبس کرده‌اند و شما باید قوانینی به تصویب برسانید و اجرا کنید تا جلوی این فرآیند را بگیرید و غیره، در همان لحظه شما در ذهن رقابتی گرفتار می‌شوید و نیروی شما برای ایجاد خلقت در همان لحظه از بین می‌رود، و بدتر از آن اینکه شما احتمالاً آن جنبش‌های خلاقانه‌ای را که قبلاً بنا نهاده بودید متوقف خواهید کرد.

بدانید که طلاهای بیشماری با ارزش میلیون‌ها دلار در کوه‌های زمین وجود دارد. که هنوز کشف نشده است؛ و بدانید که اگر وجود نمی‌داشت «جوهر متفکر» برای برآورده کردن نیازهای شما آن را خلق می‌کرد.

بدانید که پول مورد نیاز شما خواهد رسید، حتی اگر لازم باشد هزاران انسان همین فردا به سمت کشف معادن طلای جدید هدایت شوند. و هرگز به منابع ملموس و قابل دیدن اتکا نکنید، همیشه به منابع ثروت نامحدود در «مادۀ بدون صورت» نظر داشته باشید و بدانید که آن‌ها دارند به سوی شما می‌آیند با همان سرعتی که شما بتوانید آن‌ها را دریافت کنید و به کار ببرید. هیچ کس نمی‌تواند با حبس کردن منابع ملموس و دیدنی مانع دستیابی شما به آنچه که متعلق به شماست گردد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل 1: ثروتمند بودن حق ماست
فصل 2: علم ثروتمند شدن واقعاً وجود دارد
فصل 3: آیا فرصت‌ها انحصاری هستند؟
فصل 4: اولین اصل در علم ثروتمند شدن
فصل 5: زندگی فزاینده
فصل 6: چگونه ثروت زیاد به سمت شما سرازیر شود؟
فصل 7: قدرشناسی
فصل 8: فکر کردن به یک روش خاص
فصل 9: چگونه از نیروی خواست استفاده کنیم؟
فصل 10: استفادۀ بیشتر از «خواست»
فصل 11: عمل کردن به روشی خاص
فصل 12: کار مفید و کارآمد
فصل 13: ورود به «کسب و کار درست»
فصل 14: تأثیر فزونی
فصل 15: انسان در مسیر پیشرفت
فصل 16: برخی هشدارها و نتیجه‌گیری مشاهدات
فصل 17: خلاصۀ علم دستیابی به ثروت
واژه‌نامه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب علم دستیابی به ثروت
نویسنده
مترجممصطفی کرتولی نژاد
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات124
زبانفارسی
شابک978-622-284-184-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
40000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب علم دستیابی به ثروت

قاسم
۱۴۰۱/۱۲/۴
با سلام و عرض ادب؛ بسیار کتاب تاثیرگذاری بود، از خواندن این کتاب از سطر به سطر آن لذت می‌بردم، حقایقی را گفته که اگر عمل بشود نتایج عالی را بدنبال خواهد داشت، بنظر من تمامی افکاری که در جهت ثروتمند شدن در ذهن انسان خطور میکند باید شرایط و موقعیت و اسباب آن نیز فراهم شود، درست نوشته شده که با فکر و کردن عمل کردن خواسته‌ها خلق می‌شوند ولی باید برای عمل کردن در راستای رسیدن به اهداف باید شرایط نیز محیا باشد تا افکار تبدیل به عمل شود و به غایت هدف برسد، شرایطی از قبیل وقت، علم، مهارت، پشتکار و غیره و از همه مهمتر پول کافی اولیه که از دریافت تسهیلات بانکی گرفته تا آورده خود نفر همه باید فراهم شود تا بتوان به اهداف خود رسید، البته در این کتاب به داشتن ایمان قوی و نگهداشتن آن بیشتر توصیه شده که بسیار تاثیر گذار است در جهت رسیدن به هدف، به روش خاص فکر کردن و عمل کردن نیز خیلی مهم است که در این کتاب بیشتر توضیح داده شده است. ان شاالله که با داشتن شرایط خوب همه به اهدافمان برسیم. با تشکر از کتابراه
Ramtin
۱۴۰۱/۷/۲۴
با سلام و سپاس فراوان
من خیلی زیاد کتاب خودسازی و موفقیت خوندم ولی الان با خوندن این کتاب متوجه شدم از آخر به اول در حرکت بودم
تمام کتابها خوب هستند و کتاب بد وجود نداره فقط بستگی به طرز فکر و برداشت خودمون ازشون داره
فقط کافیه یک نکته به ظاهر کوچک از هر کتاب برداشت کنیم
این کتاب عالیه و به و
تمام معنا زندگی طرز فکرم رو عوض کرد
دوستان کتاب خوان عزیز صرف خواندن کتاب هیچ اتفاق و معجزه‌ای در هیچ بخش از زندگی نداره فقط به ایمان به خواستن و شروع کردن و تلاش صحیح و پایدار و صبر خودمون داره
دنیا همیشه در حرکته فقط باهاش همراه بشید و بپذیرید همه چیز متعلق به ماست
این دنیا رو خدا به خاطر لذت بردن و شادی من و شما آفریده، پس بسوی بدست آوردن تمام و کمال دنیا پیش برید
مریم آقاجانی
۱۴۰۱/۷/۳
اولش خیلی خوب شروع شد ولی در کل کتاب به شکرگزاری و تصویرسازی ذهنی اشاره شد و اینکه باید با ایمانی عمیق و هدفی مشخص این دو کار را انجام دهیم. من متوجه مطلبی جدیدتر از سخنرانی‌های انگیزشی که این روزها در همه جا وجود داره نشدم.
Abbas Saadat
۱۴۰۲/۴/۲۶
بنده تمام ترجمه‌های این کتاب را از انتشارات مختلف مطالعه کرده ام، چون متون قدیمی هست یه مقدار ترجمه سخت شده، اما ترجمه این کتاب توسط انتشارات طاهریان و مترجم محترم فوق العاده است، خیلی خوب ترجمه شده، با سپاس
علیرضا رستگار
۱۴۰۱/۱/۲۷
کتابی بسیاربسیار عالی از وقتی این کتاب رو خوندم مدام اتفاق‌های خوبی برام میوفته مدام پیشرفت‌های بیشتری میکنم تو هر زمینه‌ای کاری ارتباطی اعتماد ب نفس واقعا می‌باره برام از درو دیوار هر چیزی رو ک فکر میکنم ❤️🌹
آیلار محمدی
۱۴۰۱/۸/۲۳
به نام خدااین کتاب رو به توصیه استاد عباس منش مطالعه نمودم،،، ، عالی بود میتونم نمره ۱۰۰بدم 👌مطالعه کنید لذتش رو ببرید،،، لحظه هاتون به شادی و موفقیت
شهره آقاسیان
۱۴۰۱/۸/۶
ترجمه بسیار ناقص و جملات نامفهوم ایده نویسنده رو نمی‌رسونه بهتر است که کتابراه به مواردی که در لیست کتابهاش میزاره حداقل توجهی هم داشته باشه.
مهدی خالقی
۱۴۰۱/۶/۱۹
دوستان سلام
بیشتر از هرچیزی به قدرت تجسم و آفرینش توسط ذهن ایمان دارم.
چون زندگی الانم دقیقا تصاویری هست که توی دوران نوجوانی برای خودم تجسم کرده بودم
مهراد محمدی
۱۴۰۱/۵/۸
کتابی عالی است.
می توان گفت مادر تمامی کتاب‌های کسب ثروت و موفقیت است.
هرچند کتاب نسبتا کم حجمی است، اما راز اصلی کسب ثروت را بیان می‌کند.
فاطمه زهرا کیان فر
۱۴۰۲/۸/۸
کتاب فوق‌العاده برای ثروتمند شدن، واقعا با خواندنش می‌توانند موقعیت مالی خودشان را ارتقا بدهند تمام کتابهای ثروت شخصیت پولسازی آموزش میدهند.
Rey Mehr
۱۴۰۲/۵/۲
ترجمه کننده‌ی عزیز اصل مطلب رو درک نکردن متاسفانه آگاهی چیزی نیست که با دانش بدست بیاد. مخصوصا فصل چهارم کاملا گمراه کننده هست
حسن تاری
۱۴۰۱/۳/۲۷
کتاب خوبیه اما حاشیه زیاد داره کل مطالب میشد تو صفحات کمتر نوشت ترجمه بسیار بد و سنگین هست و روان نیست
حمید فریدونی
۱۴۰۲/۶/۱۱
این کتاب به تنهایی باندازه تمام کتاب‌هایی که تا حالا تو حوزه‌ی موفقیت مالی معنوی خوندم ارزش و بار داشت بشدت توصیش میکنم
Leyla Ghorbani
۱۴۰۱/۴/۱۵
یه کتاب شاهکار و مرجع در زمینه خودسازی و دستیابی به موفقیت پیشنهاد میکنم حتما بخونید
سمیه رستگاری فر
۱۴۰۱/۱/۱۸
کتاب خیلی خوبیه، به توصیه‌ی استاد عباسمنش خوندم، این ترجمه خیلی روان و ساده بود، تشکر
مشاهده همه نظرات 32

راهنمای مطالعه کتاب علم دستیابی به ثروت

برای دریافت کتاب علم دستیابی به ثروت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.