معرفی و دانلود کتاب ارائه حرفه‌ای

عکس جلد کتاب ارائه حرفه‌ای
قیمت:
۴۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ارائه حرفه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ارائه حرفه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ارائه حرفه‌ای

کتاب ارائه حرفه‌ای نوشته‌ی ایلین پینکاس از سری کتاب‌های «مدیر حرفه‌ای»، به شما کمک می‌کند در جایگاه رهبری موفق، با به روزترین متدها، ارائه‌ای به‌یادماندنی و تأثیرگذار داشته باشید، در جلسات و سخنرانی‌ها به اهدافتان برسید و در رسانه‌ها بدرخشید.

درباره‌ی کتاب ارائه‌ی حرفه‌ای

کتاب ارائه‌ی حرفه‌ای (Presenting) نوشته‌ی ایلین پینکاس (Aileen Pincus) از آن کتاب‌هایی است که چه مدیری باسابقه باشید، چه تازه به سِمَت مدیریت رسیده باشید، نباید از آن چشم بپوشید. این کتاب از نخستین گام‌های یک ارائه‌ی مطلوب که همان برنامه‌ریزی است، با شما همراه می‌شود و با جزئیات و نکات حرفه‌ای ریز و درشت به شما کمک می‌کند خودتان را برای ارائه، بر طبق مخاطبان، اهداف و شرایطتان آماده کنید. سپس تمریناتی را آموزش می‌دهد که می‌توانید برای هرچه جذاب‌تر شدن ارائه‌تان و تسلط بر موضوع از آن‌ها استفاده کنید.

معرفی و دانلود کتاب ارائه حرفه‌ای

او به علاوه، ریزه‌کاری‌هایی را می‌گوید که می‌تواند شما را یک سخنران باسابقه و توانمند جلوه دهد. کتاب ارائه‌ی حرفه‌ای همه آن چیزی که برای در کانون توجه قرار گرفتن، اعتماد‌به‌نفس داشتن و حتی ارتباط با رسانه‌ها لازم دارید به شما آموزش می‌دهد. این کتاب نسبت به سایر کتاب‌هایی که درباره ارائه و سخنرانی ترجمه و چاپ شده است، بسیار به روزتر است و درباره استفاده از نرم‌افزارهای ارائه‌ی مطلب و ارائه‌ی مطلب به صورت مجازی هم نکات خوبی دارد.

مترجمان کتاب ارائه‌ی حرفه‌ای نوشته ایلین پینکاس، رضا صادقی و لعیا نبی‌فر، کتاب را به همان روانی، سادگی و صمیمیتی که کتاب اصلی هست، به فارسی برگردانده‌اند. طراحی و گرافیک کتاب هم، مثل سایر جلدهای مجموعه‌ی مدیر حرفه‌ای نشر آریاناقلم، بسیار هوشمندانه و کارآمد است و باعث می‌شود بتوانید حتی با یک نگاه گذرا، نکات مهم و ریزه‌کاری‌های تاثیرگذار را ببینید و یاد بگیرید. استفاده از جدول‌های گوناگون، پرسشنامه‌هایی که برای تصمیم‌گیری به کار می‌آیند، سوالاتی که از مخاطبان پرسیده می‌شود و... باعث یادگیری بهتر مفاهیم و کاربردی شدن آن می‌شود.

درباره‌ی مجموعه‌ی مدیر حرفه‌ای

هر مدیری، چه تازه‌کار و چه باتجربه، اگر از دانش پایه‌ا‌ی مدیریت آگاه باشد، می‌تواند به درستی تیم خود را رهبری کند و به موفقیت برساند. سری کتاب‌های مدیر حرفه‌ای نشر آریاناقلم به همین منظور به چاپ رسیده است: برای اینکه ۶ اصل اساسی مدیریت را به بهترین نحو به مخاطبان منتقل کند. ارائه‌ی حرفه‌ای، یکی از کتاب‌های این مجموعه است. پنج عنوان دیگر این مجموعه عبارتند از: «ارتباطات حرفه‌ای»، «مذاکره‌ی حرفه‌ای»، «اخلاق حرفه‌ای»، «عملکرد حرفه‌ای» و «رهبر حرفه‌ای».

این سری کتاب‌ها از مجموعه‌ی مدیر حرفه‌ای (Essential manager) انتشارات معتبر دورلینگ کیندزلی (DK) انتخاب و ترجمه شده است. گرچه مجموعه‌ی مدیر حرفه‌ای انتشارات دی کی تعداد کتاب‌های بیشتری دارد اما به نظر می‌رسد که کتاب‌های منتخب نشر آریاناقلم، مهم‌ترین و کلیدی‌ترین کتاب‌هایی است که برای یادگیری مدیریت نیاز است. البته این مجموعه، صرفا برای مبتدی‌ها نیست. مدیران باسابقه و حرفه‌ای نیز، برای به‌روزرسانی اطلاعات و به کارگیری متدهای جدیدتر به این سری کتاب‌ها نیاز دارند.

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این مجموعه گرافیک و طراحی جذاب آن است که به درک بهتر محتوا کمک می‌کند. جداول، توصیه‌ها و مثال‌های گوناگون که همه با رنگ‌ها و شکل‌های مختلف از هم جدا شده‌اند، به خواننده کمک می‌کند حتی با یک نگاه سطحی از ایده اصلی و نکات سر در بیاورد. همین‌طور این مجموعه بسیار روان و کاربردی نوشته شده است و مطالب هر چقدر هم پیچیده باشد، خرد و ساده‌شده به مخاطب ارائه می‌شود.

کتاب ارائه‌ی حرفه‌ای برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه این کتاب هیچ‌گونه پیش نیازی ندارد و برای همه بزرگسالانی که می‌خواهند توانمندی‌های خود را در زمینه ارائه‌ی حرفه‌ای گسترش دهند مناسب است.

در بخشی از کتاب ارائه حرفه‌ای می‌خوانیم

برخی از میزگردهای تخصصی بسیار رسمی سازمان‌دهی می‌شوند به‌طوری که پشت‌سرهم از هریک از اعضا خواسته می‌شود بایستند و دربارۀ موضوع به ارائۀ مطلب بپردازند و بعد به سؤال‌های اعضای میزگرد یا مخاطبان پاسخ دهند. برخی دیگر بسیار آزادترند به‌گونه‌ای که هریک از اعضا می‌توانند در هر زمانی صحبت دیگری را قطع کنند یا نکته یا پرسشی را بیفزایند. اگر روال میزگردتان رسمی نیست، همواره هنگام صحبت دیگران بادقت گوش دهید، زیاد حرف دیگران را قطع نکنید و طولانی سخن نگویید. مهم نیست میزگرد چقدر بی‌تشریفات باشد، همیشه از قبل برای پروراندن پیام‌های اصلی‌تان زمان بگذارید.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
فصل 1: برنامه‌ریزی برای ارائۀ مطلب
مقدم دانستن مخاطب
ارائۀ مطلب و فروش
ارائۀ مطلب به‌طور رسمی
طرح‌ریزی ساختار
انتخاب چارچوب
افتتاحیه و اختتامیه
با کلام پیروز شدن
معرفی کمک‌آموزشی‌های دیداری
استفاده از نرم‌افزار ارائۀ مطلب
ارائۀ مطلب به‌صورت مجازی
فصل 2: آماده‌سازی و تمرین
اشراف کامل بر کلام
پیداکردن سرعت مناسب
فی‌البداهه جلوه کردن
برنامه‌ریزی موارد عملی
احترام به سایر فرهنگ‌ها
حل مشکلات
آمادگی برای لحظۀ موعود
فصل 3: قرار گرفتن در کانون توجه
ایجاد تأثیر اولیه
بااعتمادبه‌نفس به نظر رسیدن
حفظ مخاطبان
آرام کردن اعصاب
پرقدرت صحبت کردن
موفقیت در سخنرانی‌های رسمی
اجرای پرسش و پاسخ
پاسخ به پرسش‌های دشوار
از عهدۀ رسانه‌ها برآمدن
صحبت با گزارشگران

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ارائه حرفه‌ای
نویسنده
مترجمرضا صادق، لعیا نبی فر
ناشر چاپیانتشارات آریاناقلم
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات105
زبانفارسی
شابک978-600-7677-32-2
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ارائه حرفه‌ای

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ارائه حرفه‌ای

برای دریافت کتاب ارائه حرفه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.