معرفی و دانلود کتاب ارابه‌های موفقیت

عکس جلد کتاب ارابه‌های موفقیت
قیمت:
33500 تومان - 3.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ارابه‌های موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ارابه‌های موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ارابه‌های موفقیت

کتاب ارابه‌های موفقیت نوشته‌ی حمیدرضا یوسفی و محبوبه ملکی، از راز و رمزهای رسیدن به موفقیت برای شما می‌گوید و موانع بازدارنده یک زندگی موفق را برمی‌شمارد و کمک‌تان می‌کند تا با شناخت توانایی‌های خود، قله‌های پیروزی را فتح کنید.

درباره‌ی کتاب ارابه‌های موفقیت:

کتاب ارابه‌های موفقیت (Chariots of success) بر این باور است که در وجود تمام انسان‌ها جوهری بالفعل و محرک هست که قادر است در ما انرژی و اراده‌ای خارق‌العاده برای تغییر و تحول ایجاد کند. این کار نه به تجویز دکتر و نه به مشاوره‌ی روانشناس نیاز دارد. شما باید در وجود خودتان میل به تغییر و تحول داشته باشید و بدانید که می‌توانید این تغییر را ایجاد کنید. با این خواسته‌ی عمیق و درونی، جوهر بالفعل و حرکت‌دهنده در عمق مرکز هستی‌تان را کشف خواهید کرد و خواهید توانست عشق و علاقه زاده نشده‌ی خود را فعال کنید. این کشف می‌تواند در روح و روان شما تحول شگرفی به وجود آورد.

آدمی را آرزو و امید زنده نگه می‌دارد. در وجود او شور و اشتیاق فراوانی وجود دارد که بدون توقف او را به تفکر روحی و فرهنگی و رسیدن به افق‌های دوردست تشویق می‌کند. انسان به طور ذاتی در پی زندگی موفق و دستیابی به بالاترین قله‌هاست. او به طور خودجوش به دنبال موفقیت و کشف راه‌های مدیریت مستقل زندگی خود است و برای دستیابی به این اهداف چاره‌ای ندارد جز اینکه مسئولیت زندگی خود را بر عهده بگیرد و از چالش‌ها و طوفان‌های سهمگین و دشوار به سلامت گذر کند.

انسان بی‌هدف همچون کشتی بی‌ناخدا می‌ماند که فقط باد، مسیر و سرنوشت آن را مشخص می‌سازد. فردی که زندگی‌اش را خودش اداره می‌کند، به این درک و فهم رسیده است که تغییر و تحول در زندگی فقط با تغییر زاویه نگاه و جهان‌بینی به دست می‌آید و در این راه همه‌ی خواسته‌هایش با داشتن امید و تلاش و صبر حاصل خواهد شد.

تعداد زیادی از انسان‌ها دستیابی به موفقیت را کاری غیرممکن و محال می‌دانند و برای خود مانع و سدی بازدارنده تصور می‌کنند. یکی از ریشه‌های دودلی‌ها و ترس‌های ریز و درشت این‌ دسته از افراد، در دوران کودکی است که مانع از موفقیت امروزشان می‌شود. افرادی که با این ترس و وحشت‌های بازدارنده زندگی می‌کنند، نمی‌توانند در مسیر موفقیت حقیقی قدم بردارند، بلکه بیشتر در پی انتقام رنج‌های گذشته و مقصر شناختن دیگران در شکل‌گیری موانع موفقیت خود هستند و یا می‌خواهند خودشان را شبیه کسی کنند که الگوی خوبی برایشان نیست.

به همین دلیل از مسیر اصلی زندگی خود خارج می‌شوند. با چنین تصوری هیچ‌گاه نمی‌توان به موفقیت دست یافت و به قله‌های پیروزی رسید. بهترین راه این است که با خود روراست باشید و با شناخت آگاهانه‌ی درون خود، نقص‌ها را کم و نقاط قوت‌تان را بیشتر کنید تا بتوانید با ظرفیت‌ها، مهارت‌ها، علایق و امکانات موجود در خود، هدف کاملاً مشخص و درستی را در زندگی تعیین کنید و در مسیر آن قرار بگیرید.

کتاب ارابه‌های موفقیت برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید به موفقیت دست یابید و مسیر زندگی خود را تغییر دهید، کتاب ارابه‌های موفقیت برای شماست.

در بخشی از کتاب ارابه‌های موفقیت می‌خوانیم:

یکی از دلایلی که اینشتین و چاپلین به روح و روان مخاطبین خود رسوخ می‌کنند، سلامت ذهن و بهداشت رفتار آن‌هاست که سرچشمه‌ی کودک درون آن‌هاست. اگر به بازی و نوع ارتباط‌گیری کودکان توجه کنید، پی خواهید برد که اغلب کودکان با ترس و قهر غریبه هستند. متوجه خواهید شد که آن‌ها مثل دوران کودکی خودتان بی‌آلایش، صادق و قابل اعتماد هستند.

یکی از دلایل صداقت مثال‌زدنی کودکان این است که ذهنشان مثل بزرگ‌ترها هنوز آلوده نشده است. به صراحت می‌توان ادعا کرد که ذهن بچه‌ها پاک است، پاک بودنی که با قضاوت منفی منافات دارد. چنین روحی، سرشار از آرامش است و چیزی را به دل نمی‌گیرد. به بازی بچه‌ها در گوشه‌ی اتاق توجه کنید. در دنیای خود هستند، زیر لب آواز می‌خوانند، با خود حرف می‌زنند و بازی می‌کنند. یکی از شاخصه‌های روح سازگار کودکان این است که اگر با همبازی‌های دیگر درگیر شوند، بعد از دعوا از هم کینه‌ای به دل راه نمی‌دهند و به بازی ادامه می‌دهند و خرسند و دل‌شاد هستند.

ذهن بسیاری از ما انسان‌ها به دلیل تربیت نادرست، شرایط محیطی و فشارها و دردهای هضم‌نشده‌ی زندگی دچار آسیب‌دیدگی جدی است که اگر به معالجه‌ی آن نپردازیم، زندگی را به کام خود و “همسایگانمان” تلخ خواهیم کرد. ما یاد نگرفته‌ایم یا یادمان رفته است که عشق و علاقه و احترام یک‌طرفه نیست. اصلاً هیچ چیز در زندگی ما انسان‌های زمینی یک‌طرفه نیست. کسانی که نمی‌توانند با دیگران ارتباط درست برقرار کنند، معمولاً کسانی هستند که با کودک درون خود بیگانه شده‌اند. کسی که انتظار دارد تنها دیگران دوستش باشند، قطعاً آن‌ها را از دست خواهد داد. این را می‌توانید از کودک درون خود بیاموزید.

فهرست مطالب کتاب

پیش‌گفتار
مقدمه
فصل اول: عشق؛ اولین رکن ارابه‌های موفقیت
1. کودک درون مشعل رسیدن به موفقیت
2. عزت نفس و مکانیزم‌های بازسازی آن
3. آرامش هدف غایی زندگی
فصل دوم: عقل؛ دومین رکن ارابه‌های موفقیت
1. کارکردها و توانمندی‌های مغز
2. تفکر کلید موفقیت است
3. نقش شخصیت در رسیدن به موفقیت
4. موفقیت و سایه روشن‌های برونگرایی و درونگرایی
5. نقش انتخاب در امتداد موفقیت
فصل سوم: عمل؛ سومین رکن ارابه‌های موفقیت
رهنمود اول: انسان
رهنمود دوم: طرز تفکر
رهنمود سوم: طرز تکلم
رهنمود چهارم: خودباوری
رهنمود پنجم: هویت
رهنمود ششم: پیش‌داوری
رهنمود هفتم: تعامل
رهنمود هشتم: بردباری
خلاصه و نتیجه
فصل چهارم: علم؛ چهارمین رکن ارابه‌های موفقیت
1. فقر تئوریک در علوم انسانی ایران
2. آسیب‌شناسی به مثابه‌ی مکانیزم موفقیت
دردها و امیدها
1. اضطراب به مثابه‌ی یک اپیدمی اجتماعی
2. دلایل بروز افسردگی
3. خشونت و فواید همگرایی
4. سرچشمه‌های قهر کردن
آرزوهای خاموش

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ارابه‌های موفقیت
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات132
زبانفارسی
شابک978-600-6895-82-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
33500 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ارابه‌های موفقیت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ارابه‌های موفقیت

برای دریافت کتاب ارابه‌های موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.