معرفی و دانلود کتاب صوتی خودت را ارتقا بده: استراتژی‌های ساده برای تغییر ذهنیت، بهبود عادات و تحول در زندگی

عکس جلد کتاب صوتی خودت را ارتقا بده: استراتژی‌های ساده برای تغییر ذهنیت، بهبود عادات و تحول در زندگی
قیمت:
۳۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خودت را ارتقا بده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خودت را ارتقا بده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی خودت را ارتقا بده: استراتژی‌های ساده برای تغییر ذهنیت، بهبود عادات و تحول در زندگی

کتاب صوتی خودت را ارتقا بده اثری از تیبو موریس، بلاگر و نویسنده‌ی نام‌آشنای فرانسوی است. موریس در این کتاب به ضرورت و اهمیت ایجاد تغییر در زندگی و ارتقای آن پرداخته و مخاطب خود را یاری می‌کند تا با به کار بستن راهکارهایی که در این کتاب معرفی کرده است، به این هدف دست یابد.

درباره‌ی کتاب صوتی خودت را ارتقا بده

آیا همیشه از زندگی چیزهای بیشتری می‌خواهید اما نمی‌دانید چگونه می‌توانید به بهترین شکل به آن خواسته‌های خود دست پیدا کنید؟ آیا نمی‌توانید تشخیص بدهید چه چیزی به‌واقع زندگی شما را دگرگون کرده و به سمت بهتر شدن سوق می‌دهد؟ اگر پرسش‌هایی از این دست به دغدغه‌ی فکری شما تبدیل شده‌اند و همواره در جست‌وجوی راهی هستید تا بتوانید به بهترین نحو، زندگی خود را ارتقا دهید، می‌توانید از راهکارهایی که تیبو موریس (Thibaut Meurisse) در کتاب صوتی خودت را ارتقا بده (Upgrade Yourself) ارائه کرده است، استفاده کنید و تغییر و تحولی که مد نظرتان هست را در خود ایجاد نمایید.

تیبو موریس، بلاگر و نویسنده‌ی موفق فرانسوی است که در ژاپن زندگی می‌کند. کتاب‌های خودشناسی او همواره با استقبال خوب مخاطبان مواجه می‌شود. زبان آثار او روان، صریح و قابل درک برای همه است و به بسیاری در مسیر پیشرفت و دستیابی به اهداف یاری رسانده است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی خودت را ارتقا بده

تیبو موریس در کتاب صوتی خودت را ارتقا بده استراتژی‌ها و ترفندهای ساده‌ای را معرفی کرده است که با به‌کارگیری آن‌ها قادر خواهید بود بر ذهنیت خود تأثیر بگذارید و آن را ارتقا بدهید. به باور او، تنها راه برای رسیدن به بهترین نسخه‌ی خودتان این است که وجودتان را عمیقاً بشناسید و از دلایل واقعی نیاز خود به خواسته‌هایتان آگاه شوید. با شنیدن مطالب کتاب صوتی خودت را ارتقا بده متوجه خواهید شد که چگونه ذهن خود را از نو برنامه‌ریزی کنید تا موانع فکری موفقیت را از بین ببرید؛ چطور از استراتژی‌ها و ترفندهای ساده‌ی موریس استفاده کنید تا بهره‌وری‌تان را افزایش دهید و با ذهنی قوی‌تر و عاداتی کارآمدتر، زندگی بهتری را تجربه کنید. موریس در این کتاب از بازماندگانِ فجایع بشری می‌گوید، از افرادی که دست یا پای خود را در سانحه‌ای از دست داده‌اند یا به هر دلیلی با مشکلات متعدد در زندگی مواجه‌اند؛ از اینکه این افراد چه اشتراکاتی با هم دارند و چگون توانسته‌اند با پشت سر گذاشتن مشکلات، در زندگی خود تغییر ایجاد کنند و به موفقیت برسند.

کتاب صوتی خودت را ارتقا بده را به همت نشر شادن پژواک، با ترجمه‌ی لیلی پسندیده و خوانش علیرضا صادقی می‌شنوید.

در نکوداشت کتاب خودت را ارتقا بده

  • خودت را ارتقا بده، کتاب انگیزشی فوق‌العاده‌ای است و از بهترین آثار خودیاری به شمار می‌آید. آثار تیبو موریس با نوشته‌های آنتونی رابینز هم‌تراز دانسته می‌شوند و این قدرت را دارند که بر زندگی شما اثر بگذارند و آن را در جهت بهبود تغییر دهند. (Amazon)

کتاب صوتی خودت را ارتقا بده برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از مخاطبان کتاب‌های روانشناسی و طرفداران آثار خودیاری و موفقیت هستید و می‌خواهید در مسیر رسیدن به اهدافتان به شکلی کارآمدتر و هوشمندانه‌تر حرکت کنید، پیشنهاد می‌کنیم کتاب صوتی خودت را ارتقا بده را بشنوید.

در بخشی از کتاب صوتی خودت را ارتقا بده: استراتژی‌های ساده برای تغییر ذهنیت، بهبود عادات و تحول در زندگی می‌شنویم

ترجیح می‌دهید در بستر مرگ، وقتی نگاهی به زندگی‌تون می‌اندازید، ببینید که به خودتون وفادار بودید یا از فریب‌دادنش پشیمون باشید؟ رشد و پیشرفت به معنای زندگی با عزت‌نفسه. منظورم از عزت‌نفس این‌هاست: صداقت با خود، یعنی مطابق با ارزش‌هاتون زندگی کنید و در عمق وجودتون بدونید کارهایی که می‌کنید، درست‌اند. صداقت با دیگران، با مردم طوری رفتار کنید که دوست دارید با شما رفتار بشه.

آیا مطابق ارزش‌هاتون زندگی می‌کنید؟ اصلاً ارزش‌های اصلی‌تون رو می‌شناسید؟ اگه کاری که انجام می‌دهید و شخصیتی که در اعماق وجودتونه با همدیگه مطابقت نداشته باشند، دچار مشکل می‌شوید. ارزش‌های اصلی شما همون چیزیه که بیشتر از همه براتون اهمیت داره و می‌تونه شامل ارزش‌های خانوادگی، آزادی، رشد، مشارکت، امنیت یا ارتباطات باشند. بگذارید براتون توضیح بدم. اگه ارزش‌های شما، پشرفت و آزادیه، پس هفتاد الی هشتاد ساعت کار در هفته، زیر نظر یک مدیر ریزبین کار درستی نیست. اگر ارزش شما برقراری ارتباط با مردمه، پس کارهای کامپیوتری و تماشای تلویزیون در شب شما رو خوشحال نمی‌کنه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
مقدمه
23 دقیقه
فصل اول: ارتقاء نظام باورها
9 دقیقه
فصل دوم: ذهنیت خود را از نو بسازید
15 دقیقه
فصل سوم: طرز تفکر خود را تغییر دهید
9 دقیقه
فصل چهارم: نگرش خود را بهبود ببخشید
14 دقیقه
فصل پنجم: بینش خود را بهبود ببخشید
6 دقیقه
فصل ششم: صداقت خود را افزایش دهید
6 دقیقه
فصل هفتم: پیرامون خود را بهینه کنید
12 دقیقه
فصل هشتم: مهارت‌هایتان را تقویت کنید
8 دقیقه
فصل نهم: عادت‌های خود را ارتقاء دهید
14 دقیقه
فصل دهم: بهره‌وری خود را افزایش دهید
10 دقیقه
فصل یازدهم: نظم شخصی خود را افزایش دهید
15 دقیقه
فصل دوازدهم: مراقب سلامتِ خود باشید
12 دقیقه
فصل سیزدهم: احساسات خود را کنترل کنید
10 دقیقه
فصل چهاردهم: شادی درونی‌تان را پرورش دهید
5 دقیقه
سخن پایانی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی خودت را ارتقا بده: استراتژی‌های ساده برای تغییر ذهنیت، بهبود عادات و تحول در زندگی
نویسنده
مترجملیلی پسندیده
راویغلامرضا صادقی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۵۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خودت را ارتقا بده

Sara Asadpour
۱۴۰۳/۱/۱۶
کتاب از چهارده فصل تشکیل شده است، انتخاب این کتاب با توجه به عنوان آن مناسب کسانی هستند که از اهمال کاری خسته شده‌اند و میخاهند صبح زود بیدار شوند و به دنبال اهداف خود بروند. و بهترین ورژن از خود بسازند. در پایان هر فصل یک سری تمرین داده است و خواهان تکرار چند جمله میباشد. این کتاب الهام بخش است و چالش برانگیز میباشد. برای ثابت قدم بودن برای روش‌های جدید باید یک سری از فصل‌ها را بعد مدتی مرور کرد. افرادی که خود را برای رسیدن به خاسته هایشان سرزنش میکنند خواندن این کتاب توصیه میشود. کتاب خسته کننده‌ای نیست. گوینده نیز صدای رسا و قابل فهمی دارد
افشین جاوید
۱۴۰۳/۲/۸
سلام و عرض ادب
کتاب خودت را ارتقا بده، کتابی بسیار مفید در زمینه بهبود وضعیت فردی و دستیابی به حال خوب می‌باشد، به گونه‌ای که احساس میکنید بایستی چندین مرتبه این کتاب رو مرور کنید، تشکر میکنم از مجموعه کتابراه و مترجم و صداپیشه این کتاب که بسیار جذاب مطالب رو بیان میکند
Morteza Emami
۱۴۰۳/۱/۸
کتابی عالی برای تغییر نگرش و تعیین هدف های دقیق تر و نحوه برنامه ریزی برای بدست آوردن این اهداف، این کتاب را بعد از کتاب هدف گذاری (تیبو موریس) توصیه میکنم و صدای راوی (جناب صادقی) هم که فوق العاده است و هیچ نیازی به تعریف بنده نیست
سعیده ابوالقاسمی
۱۴۰۳/۱/۱
در روزهایی که نیاز داریم کسی کنارمون باشه و‌تو مراحل مختلف زندگی هولمون بده این کتاب بسیار به درد بخور است. با تغییر خودمون و بر گرفتن مسئولیت کامل زندگیمون.
ندا نازلویی
۱۴۰۳/۱/۷
کتاب خوبی هست و ادم رو هدفمند میکنه و برنامه ریزی کردن رو یاد میده اگه نمیتونین برنامه ریزی کنین با این کتاب خیلس خوب میشه برنامه ریزی کرد
Mehran norhashemi
۱۴۰۳/۲/۸
کتاب خوبیه و واقعا به درد من خورد
Roxana Moghimi
۱۴۰۳/۲/۲
عالی بود و بسیار بدرد بخور.
رضا محمدی
۱۴۰۳/۱/۱۰
من از این کتاب درسهای زیادی اموختم
reza abrahimi
۱۴۰۳/۱/۲۵
از خواندنش لذت بردم
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب صوتی خودت را ارتقا بده

برای دریافت کتاب صوتی خودت را ارتقا بده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.