معرفی و دانلود کتاب استراتژی اقیانوس پر از ماهی

برای دانلود قانونی کتاب استراتژی اقیانوس پر از ماهی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب استراتژی اقیانوس پر از ماهی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب استراتژی اقیانوس پر از ماهی

کتاب استراتژی اقیانوس پر از ماهی به قلم نادیا ژگزمباویا، مطالب ارزشمندی را در اختیار شما قرار می‌دهد که به کمک آن می‌توانید بازارهای ناشناخته را کشف کرده و وارد فضای کاری بکر، دست‌نخورده و بدون رقابت شوید.

نادیا ژگزمباویا (Nadya Zhexembayeva) در کتاب استراتژی اقیانوس پر از ماهی (Overfished ocean strategy) به شما اصول جدید کسب و کار را یاد می‌دهد. پنج قانون لازم که برای افراد و سازمان بسیار اهمیت دارند عبارتند از: 1- از خط به سمت حلقه رفتن، 2- حرکت از خطوط عمودی به سمت خطوط افقی، 3- جایجایی از رشد به سمت رشد، 4- رفتن از طرح به سمت مدل و 5- انتقال از دپارتمان به سمت ذهنیات. تمامی این اصول تغییراتی بنیادین را موجب شده و نوآوری‌ها را در طول کشورها و صنایع مختلف قدرت می‌بخشد و نویسنده قصد دارد تا آن‌ها را برای شما کارآمد کند.

پنج اصلی که در بالا ذکر شد در مرکز استراتژی اقیانوس پر از ماهی وجود دارد و در نتیجه هسته‌ی داستان را در بر می‌گیرد. از آنجایی که نادیا ژگزمباویا خود مدیر کسب و کار است، داستان‌ها و مواردی که در خیلی از مباحث کتاب ذکر کرده، بیان‌هایی عملی از چگونگی به کار بستن اصول است. در انتهای فصل، برای هر یک از پنج اصل، فهرستی از ابزار و منابعی که شما می‌توانید به هنگام ساخت جعبه ابزار خود در راستای استفاده از استراتژی اقیانوس پر از ماهی به کار گیرید، آورده شده است.

برای درک پنج اصل، ابتدا تمایلات بزرگی که محرک اقتصادی بوده‌اند، مورد آزمایش قرار گرفته و صحنه برای اصول جدید رقابتی آماده می‌شود. در نتیجه شما ابتدا به اقیانوسی که در حال تھی شدن از منابع است نگاهی انداخته، سپس ایده‌های جدید کسب و کار را مطالعه می‌کنید.

داستان‌های نادیا ژگزمباویا از کسب و کارهای واقعی به شما در طول راه بسیار کمک می‌کند. این کتاب حقیقت رقابتی جدیدی را به واقعیت تبدیل می‌کند و بهترین نمونه‌ها را از نوآوری در دنیای تهی از منابع نشان می‌دهد.

در بخشی از کتاب استراتژی اقیانوس پر از ماهی می‌خوانیم:

افراد حق دارند تا بدانند محصولات از کجا می‌آید، از چه چیز ساخته شده است و چگونه بر افراد و محیط زیست تاثیرگذار است. نقشه از منابع اولین مسیر در حلقه‌ی عرضه است. به جامعه‌ی افراد، کسانی که به کسب و کار مشغولند و سازمان‌های غیر دولتی بپیوندید و از نقشه از منابع برای به اشتراک گذاشتن اینکه چگونه محصولات ساخته می‌شوند، استفاده کنید.

این اولین چیزی است که وب سایت‌ها، در راستای نقشه از منابع، در مورد کمپانی‌ها بیان می‌دارند هنگامی که من واژه‌ی اکراد سورس را در این کتاب می‌نوشتم، نرم افزار با خطی قرمز رنگ به من هشدار داد که این کلمه تا به حال جز واژگان مرسوم نبوده است. پس بهتر است من ابتدا توصیفی از این واژه را داشته باشم.

عمل اکراد سورس که ابتدا در مجله‌ای به کار گرفته شد، به معنای ارجاع دادن ایده‌ها برای محصولات و یا راه حل‌ها از میان انبوه منابع است. در حالی که این واژه‌ی جدیدی است، اما عمل آن به خوبی آزمایش شده است. دیکشنری انگلیسی آکسفورد، یکی از ابتدایی‌ترین نمونه‌های کرادسورس است.

نوعی فراخوانی برای داوطلبین به وجود آمده است که به افراد اجازه می‌دهد تمامی کلمات در زبان انگلیسی را تشخیص داده و مثال‌هایی از کاربرد روزمره آن کلمه را در زبان انگلیسی بیایند. در طول 70 سال، بیش از شش میلیون ثبت کلمه انجام شده است. او یکی پدیا نمونه‌ی جدید این امر است.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار ناشر
فصل 1: ماهی کجاست؟ یک حقیقت رقابتی جدید
فصل 2: استراتژی اقیانوس پر از ماهی پنج اصلی که آن را کارآمد میکنند
فصل 3: قانون اول: خط به دایره
فصل 4: اصل دو: عمودی به افقی
فصل 5: اصل سه: رشد به رشد
فصل 6: اصل چهارم: طرح به مدل
فصل 7: اصل پنجم از دپارتمان به سمت مجموعهای از ذهنیات
فصل 8: مرگ سبز - آیا ازدواج شما پایدار است
فصل 9: در راستای نتیجه‌گیری: کسب و کار باید چه چیز انجام دهد؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب استراتژی اقیانوس پر از ماهی
نویسنده
مترجماحمد روستا، بیان اله رمضانی
ناشر چاپیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات164
زبانفارسی
شابک978-964-468-474-6
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
65000 ت - 6.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب استراتژی اقیانوس پر از ماهی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب استراتژی اقیانوس پر از ماهی

برای دریافت کتاب استراتژی اقیانوس پر از ماهی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.