معرفی و دانلود کتاب استراتژی‌های مدیریت بازاریابی (مهارت‌های کاربردی)

عکس جلد کتاب استراتژی‌های مدیریت بازاریابی (مهارت‌های کاربردی)
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب استراتژی‌های مدیریت بازاریابی (مهارت‌های کاربردی) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب استراتژی‌های مدیریت بازاریابی (مهارت‌های کاربردی) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب استراتژی‌های مدیریت بازاریابی (مهارت‌های کاربردی)

کتاب استراتژی‌های مدیریت بازاریابی (مهارت‌های کاربردی) نوشته‌ی سخاوت بهادری یک منبع کاربردی و علمی برای آموختن راهکارهای صحیح بازاریابی در شرایط رقابتی بازار است. این کتاب با در نظر گرفتن جنبه‌های علمی بازاریابی تلاش می‌کند فروشندگان، سازمان‌ها و کسب‌وکارها را با روش‌های مناسب فروش و اتخاذ راهبردهای مناسب بازاریابی آشنا کند.

درباره‌ی کتاب استراتژی‌های مدیریت بازاریابی

دنیای کسب‌وکار امروز تبدیل به یک فضای رقابتی شدید شده و اگر سازمان یا کسب‌وکاری نتواند بر توانمندی‌های خود در حوزه‌ی بازاریابی تکیه کند، به‌طور قطع نمی‌تواند در این میدان حضور مستمر و اثرگذاری داشته باشد؛ امروزه بسیاری از متخصصان شکست یا عدم موفقیت شرکت‌ها در دستیابی به اهدافشان را ناشی از ضعف آن‌ها در بازاریابی می‌دانند و معتقدند انتخاب استراتژی صحیح بازاریابی می‌تواند آن‌ها را از نابودی و شکست‌های مداوم رهایی بخشد. به همین علت همواره سازمان‌ها و شرکت‌ها از افرادی زبده و کارآزموده برای طراحی استراتژی‌های بازاریابی خود استفاده می‌کنند و حتی بودجه‌های قابل‌توجهی را برای تدوین این استراتژی‌ها اختصاص می‌دهند.

کتاب استراتژی‌های مدیریت بازاریابی، نوشته‌ی سخاوت بهادری، کتابی است که شما را با اهمیت مبحث بازاریابی، مدیریت این حوزه و انتخاب استراتژی صحیح بازاریابی در کسب‌وکار آشنا می‌کند. این کتاب ابتدا با تشریح اصول بازاریابی و تعریف‌های آن در سطوح مختلف می‌کوشد تا از نظر علمی مخاطب را با پایه‌های نظری بازاریابی آشنا کند و سپس با ارائه‌ی مدل‌ها و تکنیک‌های مناسب، به‌صورت کاربردی روش‌ها را آموزش دهد. این پژوهشْ بازاریابی را به‌عنوان یک هنر در کسب‌وکار معرفی می‌کند که هر فرد و سازمان باید در آن مهارت بیابد و جزء‌به‌جزئش را در کار خود پیاده‌سازی کند.

در این پژوهش عنوان می‌شود که استراتژی بازاریابی یک کار مستمر است و باید برای آن همه‌ی سطوح سازمان فعال باشند؛ همچنین در این کتاب به اهمیت به‌روز شدن و نوآوری در این عرصه تأکید شده و گفته می‌شود که راهبردهای بازاریابی باید بر اساس تغییر نیاز مشتریان به‌صورت دائم مورد بازبینی، اصلاح و روزآمدن شدن قرار بگیرد. هدف از این سلسله برنامه‌های معین نیز بقای سازمان و کسب‌وکار در شرایط رقابتی عنوان شده که از مهم‌ترین اصول فعالیت هر شرکت است.

از مهم‌ترین مباحثی که در کتاب استراتژی‌های مدیریت بازاریابی به آن اشاره شده، وسعت درگیری استراتژی بازاریابی در سطوح مختلف سازمان است. بر اساس دیدگاه نویسنده‌ی کتاب، اصل مهم استراتژی مدیریت بازاریابی استفاده‌ی مؤثر سازمان از منابع، مانند نیروی انسانی، بودجه و فرآیندهای فروش برای ارتباط مؤثر با مشتریان در یک فرآیند مداوم و قابل‌اصلاح است؛ به این ترتیب نمی‌توان گفت که یک شرکت یا کسب‌وکار تنها با یک‌بار اتخاذ سیاست‌های بازاریابی می‌تواند به بقا در بازار خوش‌بین باشد و رقابت طولانی‌مدتی را با رقبا داشته باشد.

این کتاب با دراختیارگذاشتن روش‌های کاربردی و تکنیک‌های مؤثر، به شما کمک می‌کند تا راهبردهای بازاریابی را برای فعالیت و حرفه‌ی خود شخصی‌سازی کنید؛ بر این اساس کتاب در سه محور مهم (بازاریابی، استراتژی‌های بازاریابی و استراتژی‌های بازاریابی و رسانه‌های اجتماعی) مختصات یک برنامه‌ی مناسب بازاریابی را برای کسب‌وکارهای متنوع و مختلف مدل‌سازی می‌کند و در هر فصل زیرمجموعه‌های قابل‌استفاده در بازار را برای مخاطب تشریح می‌کند.

کتاب استراتژی‌های مدیریت بازاریابی از سوی انتشارات نمای علم برای نخستین بار در سال 1401 منتشر شده است.

کتاب استراتژی‌های مدیریت بازاریابی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به علاقه‌مندان کتاب‌های بازاریابی و فروش و کسانی‌ که قصد دارند در زمینه‌ی بازاریابی اطلاعات به‌روزی به‌دست آورند توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب استراتژی‌های مدیریت بازاریابی می‌خوانیم

شدت یافتن رقابت در صنایع گوناگون، باعث شده شرکت‌ها با مشکلات زیادی روبه‌رو شوند که برخی از این مشکلات ناشی از عدم توانایی یا ضعف شرکت‌ها برای انجام فعالیت‌های بازاریابی می‌باشد. بنابراین آشنایی شرکت‌ها با قابلیت‌ها و مزایای بازاریابی و تکنیک‌ها و روش‌های آن و نحوه استفاده از آن‌ها می‌تواند مشکلات مرتبط با بازاریابی را مرتفع و باعث افزایش اثر بخشی فعالیت‌های بازاریابی در شرکت‌ها شود.

در دنیای پر رقابت کنونی نیروی فروش متعهد، با انگیزه و ماهر جز در سایه توجه به نیاز‌های افراد و آموزش و تربیت نیروی فروش به وجود نمی‌آید. بنابراین کار سازمان‌ها در این رقابت برای بقا مشکل‌تر شده است. آنچه حائز اهمیت است آن است که بدانیم عوامل اصلی موثر بر عملکرد فروش سازمان‌ها شامل استراتژی‌های فروش و نیروی فروش می‌باشد و این عامل هستند که به سازمان‌ها جان می‌بخشند و عملا تحقق اهداف و چشم‌اندازهای سازمان را میسر می‌سازند.

از این رو بررسی استراتژی‌های فروش و عملکرد نیروی فروش در سازمان‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بازاریابی گاهی اوقات به هنر فروش نیز معروف است. ولی فروش یکی از توابع کوچک بازاریابی به حساب می‌آید، بازاریابی عبارت است از فعالیتی انسانی در جهت ارضای نیازها و خواسته‌ها از طریق فرآیند مبادله که این تعریف دارای ابعاد نیازها، مبادله و بازار می‌باشد و موضوع مبادله به طور طبیعی به بازار منتهی می‌شود. مدیریت بازاریابی عبارت است از تجزیه و تحلیل، طرح‌ریزی، اجرا و کنترل برنامه‌های تعیین شده برای فراهم آوردن مبادلات مطلوب با بازارهای موردنظر به منظور دستیابی به هدف‌های سازمان.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: بازاریابی
مقدمه
بازاریابی
آمیخته‌های بازاریابی
قیمت
محصول
توزیع
بازاریابی سبز
استراتژی بازاریابی سبز
محصول سبز
قیمت سبز
توزیع سبز
ترفیع سبز
مدیریت بازاریابی
برنامه بازاریابی چیست؟
نحوه ایجاد یک برنامه بازاریابی
تبلیغات دهان‌به‌دهان
تصمیم‌گیری در خرید و فرایند‌های آن
تصمیم‌گیری پیچیده
تصمیم‌گیری محدود
عوامل فرهنگى
عوامل اجتماعى
عوامل شخصى
عوامل روانى
سبک‌های تصمیم‌گیری مصرف کننده
برخی عوامل مؤثر در رفتار خرید
هوش بازاریابی
مواردی را که در کسب هوش بازاریابی باید مد نظر داشت
رعایت اصول اخلاقی
توجه به سیگنال‌های گنگ و ضعیف
کشف مشتریان بالقوه
هوش هیجانی و مدیریت بازار
تجزیه‌و‌تحلیل بازار
انتخاب بازارهای هدف
تهیه ترکیب عناصر بازاریابی
تلاش‌های بازاریابی
سازماندهی گروه
ارائه راه حل
ارتباط فردی
تجزیه و تحلیل اجتماعی
خوش‌بینی و امید
هوش‌بین فردی و امید و خوش‌بینی در خدمت بازار
سازماندهی گروه
ارائه راه‌حل
تجزیه و تحلیل اجتماعی
خصوصیات متخصصان هوش بازاریابی
ارتباط‌داشتن
زمان
صحت‌و‌دقت
کامل‌بودن
اهداف
هوش بازاریابی و ارتباط با سایر هوش‌ها در سازمان
جمع‌بندی
فصل دوم: استراتژی‌های بازاریابی
مقدمه
استراتژی
مدیریت استراژیک
اجرای استراتژی‌ها
استراتژی بازاریابی
بازاریابی پرداختی (تبلیغاتی)
بازاریابی سببی (بازاریابی مبتنی بر علت)
بازاریابی رابطه
بازایابی مخفی
کلامی یا شفاهی
بازاریابی اینترنتی
بازاریابی معاملاتی
بازاریابی تنوع
عواملی که نقش استراتژیک بازاریابی را تسهیل می‌نمایند
نقش بازاریابی استراتژیک در طراحی و اجرای استراتژی‌ها
استراتژی بازاریابی: شناخت مشتری
استراتژی بازاریابی: برنامه بازاریابی
تفاوت استراتژی بازاریابی و برنامه بازاریابی
مراحل مدیریت استراتژیک بازاریابی
جمع‌بندی
فصل سوم: استراتژی‌های بازاریابی و رسانه‌های اجتماعی
مقدمه
تکنیک بازاریابی از طریق شبکه‌های مجازی
نقش شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی
استراتژی‌های بازاریابی شبکه‌های اجتماعی
استراتژی منفعل
استراتژی فعال
مزایای استفاده از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی
افزایش شناسایی برند در بازاریابی شبکه اجتماعی
افزایش وظیفه‌شناسی نسبت به برند
فرصت‌های بیشتر برای تبدیل شدن
افزایش نرخ بالاتر تبدیل
افزایش اعتبار برند
افزایش ترافیک ورودی
کاهش هزینه‌های بازاریابی
افزایش رتبه موتور جستجو
تعامل بیشتر و موثرتر با مشتریان
افزایش بینش و بصیرت نسبت به مشتریان
مراحل بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی
مشخص‌کردن مشتریان هدف
آیا لزوما استفاده از شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی شرکت‌ها موثر است؟
فرصت‌های بازاریابی بوسیله شبکه‌های اجتماعی
جمع بندی
فهرست منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب استراتژی‌های مدیریت بازاریابی (مهارت‌های کاربردی)
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نمای علم
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات85
زبانفارسی
شابک978-622-5814-29-5
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب استراتژی‌های مدیریت بازاریابی (مهارت‌های کاربردی)

برای دریافت کتاب استراتژی‌های مدیریت بازاریابی (مهارت‌های کاربردی) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.