معرفی و دانلود کتاب صوتی چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویسیم: سیستم گام به گام برای فروش بیشتر و افزایش مشتری

عکس جلد کتاب صوتی چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویسیم: سیستم گام به گام برای فروش بیشتر و افزایش مشتری
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویسیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویسیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویسیم: سیستم گام به گام برای فروش بیشتر و افزایش مشتری

کتاب صوتی چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویسیم نوشته‌ی ری ادواردز، کتاب پرفروشِ آمازون و اثری آموزشی در حوزه‌ی بازاریابی و نوشتنِ متن‌های تبلیغاتی است. ادواردز با بهره‌گیری از تجربیات خود در فروش محصولات و ارائه‌ی خدمات، به نتایج و راهکارهایی در نوشتن متون تبلیغاتی دست یافته است که آن روش‌ها را در کتاب خود به تفصیل شرح می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویسیم

عملاً هیچ مهارتی وجود ندارد که بتواند به‌اندازه‌ی کپی‌راتینگ برای شما درآمد ایجاد کند. کپی‌رایتینگ به مهارتی گفته می‌شود که در آن از قدرت کلمات استفاده می‌کنید تا محصولات یا خدمات خود را عرضه کرده و مشتریان را به خرید آن‌ها ترغیب کنید. اما چگونه می‌توانیم این مهارت را یاد بگیریم و برای کسب درآمد، از آن استفاده کنیم؟ ری ادواردز (Ray Edwards) در کتاب صوتی چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویسیم (How to Write Copy That Sells)، راه‌های آن را به شما آموزش داده است.

چه صاحب یک کسب‌وکار کوچک خانگی باشید و چه مدیریت سازمانی عریض و طویل را بر عهده داشته باشید، بدیهی است که برای عرضه‌ی محصولات خود، همیشه به دنبال بهترین و مؤثرترین راه هستید. نوشتن متن‌های تبلیغاتیِ تأثیرگذار یکی از این راه‌هاست. متن‌های تبلیغاتی از این قدرت برخوردار هستند که مخاطب بیشتری را سمت شما جذب کرده و با تأثیرگذاشتن بر بازار هدف، افراد را به خرید محصولات و دریافت خدماتی که ارائه می‌دهید، ترغیب کنند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویسیم

ری ادواردز، مدرس نویسندگی تبلیغاتی و نظریه‌پرداز ارتباطات است. او سال‌ها به فعالیت در زمینه‌ی بازاریابی پرداخته و دوره‌های آموزشی متعددی را در این زمینه برگزار کرده است. او تجربیات خود از فعالیت در کسب‌وکارهای مختلف، راه‌اندازی کارزارهای تبلیغاتی و ارائه‌ی مشاوره به افراد و شرکت‌ها برای افزایش فروش و سودآوری را گردآوری کرده و در چندین کتاب در اختیار علاقه‌مندان این حوزه‌ها قرار داده است. پول‌واژه‌ها (Moneywords) و ثروتِ نویسندگی (Writing Riches) از دیگر کتاب‌های پرمخاطب وی هستند.

ری ادواردز در کتاب صوتی چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویسیم، روش‌های مختلفی برای نوشتن اینگونه متون معرفی می‌کند. او ساختار مشترکی که در پسِ اغلب متن‌های تبلیغاتی پنهان است را برای شما آشکار می‌کند و به شما می‌آموزد چگونه از اصول روان‌شناسی در نوشتنِ تبلیغ استفاده کنید، چطور راه‌های مناسب برای ارتباط با مخاطب را برگزینید، داستان و روایت را در متنِ تبلیغاتی خود به‌کار ببرید، عنوانی درخور و برانگیزاننده انتخاب کنید و متن‌های کوتاه و تأثیرگذار بنویسید. او همچنین با معرفی اشتباهات رایج تبلیغ‌نویسی، شما را از آن‌ها برحذر می‌دارد و یادآوری می‌کند که ایده‌های بزرگ می‌توانند در قالب یک جمله بگنجند. هرچه بتوانید مشکل مشتری خود را با دقت بیشتری توصیف کنید، او به طور غریزی احساس می‌کند که شما بهترین پاسخ برای آن مشکل را در اختیار دارید.

کتاب صوتی چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویسیم را ساسان جعفرنیا و بهاره قاسمی به فارسی ترجمه کرده‌اند و نشر زمان تغییر، آن را با خوانش سهراب صفا به انتشار رسانده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویسیم

  • ری ادواردز یکی از بهترین معلم‌ها در حوزه‌ی تبلیغ‌نویسی است. چه محصول عرضه می‌کنید، چه خدمتی را ارائه می‌دهید، ری ادواردز می‌تواند به شما آموزش دهد چگونه مشتری‌های بالقوه را جذب کسب‌وکار خود کنید. (مایکل هایت، نویسنده‌ی آثار پرفروش نیویورک تایمز)
  • شما به سه نسخه از کتاب چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویسیم، نیاز دارید: یک نسخه را برای خودتان نگه دارید، یک نسخه را به فروشنده‌ی مورد علاقه‌تان بدهید و یک نسخه را هم به کسی هدیه دهید که هنوز هم درباره‌ی نقش تبلیغات در رشد کسب‌وکارها تردید دارد. (الکس مندوسیان، مدیرعامل و بنیان‌گذار AskAlexToday.com)
  • ری ادواردز اطلاعاتی را که گردآوری کرده، بدون چشم‌داشت و سخاوتمندانه به شما ارائه داده است. از فرصتی که او در اختیار شما قرار داده استفاده کنید و به نویسنده‌ی خلاق درون خود فرصت بدهید تا ابراز وجود کند و بر دنیای کسب‌وکار تأثیر بگذارد. (جوئل کم، نویسنده‌ی آثار پرفروش نیویورک تایمز)
  • ری ادواردز آن‌قدر روی من تأثیر گذاشت که به تبلیغ‌نویسی علاقه‌مند شدم و آن را یاد گرفتم. من در دوره‌های آموزشی او شرکت کردم و می‌توانم بگویم او بود که به من کمک کرد تا کار خود را به عنوان یک تبلیغ‌نویس آغاز کنم. کاری که در ابتدا کسب و کار فرعی من بود، آنقدر رشد کرد که به حرفه‌ی اصلی من تبدیل شد و من ظرف یک سال کار اصلی خودم را ترک کردم. من اولین ماه کارم به عنوان یک تبلیغ‌نویس، 5 برابر درآمد ماهانه‌ی شغل قبلی‌ام درآمد کسب کردم. مطمئن باشید که از بهترین فرد آموزش می‌بینید. (مایک کیم، استراتژیست و مشاور بازاریابی)

کتاب صوتی چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویسیم برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویسیم راهکارها و دستورالعمل‌هایی را برای نوشتن متون تبلیغاتی در بر دارد که برای همه‌ی فعالانِ حوزه‌ی بازاریابی محتوایی و همچنین تمام صاحبان کسب‌وکار مفید و جالب‌توجه خواهد بود.

در بخشی از کتاب صوتی چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویسیم: سیستم گام به گام برای فروش بیشتر و افزایش مشتری می‌شنویم

فرم سفارش خود را تست کنید. گاهی اوقات این ساده‌ترین کاری است که می‌تواند سیستم سبد خرید شما را ارتقا دهد. اگر فرم سفارش خود را قبل از استفاده‌ی بازدیدکنندگان تست نکنید، ممکن است درگیر برخی مشکلات شرم‌آور و پرهزینه شوید.

محصول خود را سفارش دهید. اگر قیمت آن بالاست و می‌خواهید هزینه پردازش را به حداقل برسانید، آن را روی صفر دلار یا یک دلار تنظیم کنید و چندین سفارش انجام دهید. سعی کنید فرم سفارش خود را تجزیه و تحلیل کنید. سعی کنید اطلاعات اشتباه وارد کنید. به این فکر کنید که ممکن است مشتریان بالقوه‌تان چه کاری در صفحه‌ی سفارش انجام دهند و سیستم شما را به اشتباه بیاندازند. سپس آن کارها را انجام دهید و ببینید چه اتفاقی می‌افتد.

بهتر است این موارد را از قبل شناسایی کنید تا اینکه خریدار ناراضی تماس بگیرد، یا فروشتان را به خاطر درست نکردن فرم سفارشتان از دست بدهید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
پشت جلد کتاب
29 دقیقه
درباره‌ی ادواردز چه می‌گویند - مقدمه
17 دقیقه
فصل یک: چگونه بدون اصرار بفروشید
45 دقیقه
فصل دو: سنگ بنای جادویی یک نامه‌ی فروش بی‌نقص
13 دقیقه
فصل سه: چگونه عناوینی بنویسید که توجه خوانندگان را جلب می‌کند و آن‌ها را ناخواسته درگیر پیامتان می‌کند
49 دقیقه
فصل چهار: جادوی صندوق ایمیل - چگونه ایمیل‌هایی بنویسید که درآمد بیشتری به ارمغان می‌آورند
44 دقیقه
فصل پنج: چگونه نقطه بولت‌هایی بنویسید که مشتریان بالقوه‌ی شما را به خرید ترغیب می‌کنند
31 دقیقه
فصل شش: مثلثی که منجر به فروش بیشتر می‌شود - پیشنهادات وسوسه‌انگیز، ریسک معکوس و معاملات قدرتمند
34 دقیقه
فصل هفت: چگونه ضمانت‌نامه‌هایی بنویسید که ترس را برطرف کرده و باعث افزایش فروش می‌شوند
12 دقیقه
فصل هشت: چگونه متنی بنویسید که معامله را نهایی می‌کند
21 دقیقه
فصل نه: چگونه پیشنهاداتی وسوسه‌انگیز بنویسید
36 دقیقه
فصل ده: رازهای متن راه‌اندازی محصول
18 دقیقه
فصل یازده: اسرار نوشتن متنی تأثیرگذار با تماشای فیلم
5 دقیقه
فصل دوازده: چالش تبلیغ‌نویسی - درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویسیم: سیستم گام به گام برای فروش بیشتر و افزایش مشتری
نویسنده
مترجمساسان جعفرنیا، بهاره قاسمی
راویسهراب صفا
ناشر صوتیانتشارات زمان تغییر
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۵۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویسیم

سعید نیکوئیان
۱۴۰۲/۷/۸
نوشتن محتوای متنی جذاب و اثر گذار مهارتی است که هر مخاطب یا مشتری را به سمت خود کشانده و می‌توان قدمی رو به جلو و رسیدن به هدف نهایی یعنی موفقیت در فروش در نظر گرفت.
شبنم
۱۴۰۲/۹/۲۸
کتاب عالی در زمینه‌ی افزایش مهارت و رشد فردی در این زمینه بود مطالب خوب‌ی داشت برای من که اولین کتاب در این زمینه بود که می‌خوندم مفید و جذاب بود
الهام امجدیان
۱۴۰۲/۷/۶
مطالب کتاب بسیار مفید و حائز اهمیت می‌باشد. موضوع کتاب یک مورد جدید و به روز می‌باشد که کارایی بالایی خواهد داشت. سپاس
محمدرضا بوذری
۱۴۰۲/۹/۲۹
کتاب خیلی کاربردی هست من هم از کتاب و هم از راوی راضی هستم فقط تو فصل یک صفحات ۲۸ و ۲۹ خوانده نشده و پرش داشتن. متشکرم.
Mahdi Abdollahi
۱۴۰۳/۱/۲۱
کاربرد این کتاب بقدری زیاد بود که با یکبار از خواندنش سیر نشدم و چندین بار مطالعه کردم
محمد بختیاری
۱۴۰۲/۸/۲۰
کتاب خوبیه ولی مطالب چون اپدیت نیست در نتیجه خیلی کم کاربرد دارن
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویسیم

برای دریافت کتاب صوتی چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویسیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.