معرفی و دانلود کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: امدادگر امداد خودرو (درجه 2)

عکس جلد کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: امدادگر امداد خودرو (درجه 2)
قیمت:
۳۷۰۰۰ ۳۳,۳۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: امدادگر امداد خودرو (درجه 2) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: امدادگر امداد خودرو (درجه 2) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: امدادگر امداد خودرو (درجه 2)

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: امدادگر امداد خودرو (درجه 2)، حاصل زحمت داریوش فریدونی برزآباد است که با هدف ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان، دانشجویان و مدرسان جویای علم، تألیف شده. این کتاب در نه فصل تمام اطلاعات ضروری برای افزایش مهارت‌های شغلی فعالان صنعت خودرو را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد. همچنین شایان ذکر است که مطالب کتاب پیش رو، مبتنی بر استانداردهای سازمان فنی و حرفه‌ای رشته‌ی اتومکانیک هستند.

درباره‌ی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: امدادگر امداد خودرو (درجه 2)

داریوش فریدونی برزآباد، کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: امدادگر امداد خودرو (درجه 2) را به رشته‌ی تحریر درآورده است. این کتاب آموزشی براساس استانداردهای سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور تألیف شده و با اطلاعات جامعی که درخصوص ساختار خودرو، روش‌های تعمیر و اجزای آن ارائه می‌دهد، مناسب کسانی است که در حوزه‌ی صنایع خودرو مشغول به کارند.

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: امدادگر امداد خودرو (درجه 2)، متشکل از 9 فصل است. نویسنده در فصل اول ضمن اشاره به اهمیت مشتری‌مداری، شصت اصل کلیدی آن را معرفی می‌کند و تمرین‌هایی را برای تقویت این خصوصیت ارائه می‌دهد. خواننده در این بخش با تأثیر رنگ و پوشش بر مشتری آشنا می‌شود و تمام نکات لازم در این حیطه را دریافت می‌کند.

فصل دوم درباره‌ی اطفای حریق خودرو است. انواع اطفای حریق، خطرات آن و عواملی که می‌تواند منجر به بروز آتش شوند در این فصل تشریح می‌شوند. در ادامه درباره‌ی واحدهای حرارت، منشأهای تولیدکننده‌ی گرما، نحوه‌ی استفاده از کپسول، اصول مراقبت‌های فردی حین بروز حریق، پوشش ایمنی و ابزارهای لازم صحبت می‌شود.

شناخت قطعات تشکیل‌دهنده‌ی موتور خودرو و تشریح کارکرد آن هم در فصل سوم می‌گنجد.

داریوش فریدونی برزآباد که از اساتید سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور است، فصل چهارم کتاب پیش رو را به توضیح سیستم انتقال قدرت خودرو اختصاص داده است. انواع گیربکس و دیفرانسیل در این بخش معرفی می‌شوند. آشنایی با قطعات کلاچ، تعویض دیسک، بررسی پلوس‌ها، چگونگی تشخیص صداهای غیرمعمولی و روش‌های برطرف کردن آن، از دیگر مباحث این فصل‌اند.

سیستم تعلیق، ترمز و چرخ‌ها، سیستم برق خودرو، سوخت‌رسانی کاربراتوری و انژکتوری و یدک‌کشی انواع خودرو، مطالب فصل‌های پنجم تا نهم هستند. این کتاب را نشر مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران، انتشارات تخصصی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با هدف پاسخگویی به نیازهای علمی علاقه‌مندان، منتشر کرده است.

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: امدادگر امداد خودرو (درجه 2) برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به همه‌ی علاقه‌مندان و فعالان در حیطه‌ی تعمیر و امدادرسانی به خودرو پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: امدادگر امداد خودرو (درجه 2) می‌خوانیم

مشتریان همان‌جایی می‌مانند که عشق دریافت کنند
زمانی بسیاری از شرکت‌ها قدر مشتریان‌شان را نمی‌دانستند. آنها تحقیق کمی درباره مشتریان انجام می‌دادند و موقعیتهای تحقیقی که سر راهشان قرار می‌گرفت را نادیده می‌گرفتند. محصولات بی‌ارزشی تولید می‌کردند که پاسخ‌گوی نیازهای مشتریان نبود. خدمات و ارزش‌هایشان ضعیف بود و کسب سود را مقدم بر هر چیز دیگری می‌دانستند.
شرکت‌هایی که از این رویکرد قدیمی پیروی کردند، اکنون به علت کمبود مشتری در حال زوال هستند. امروزه مشتریانی که از اینترنت نیرو گرفته‌اند، میلیون‌ها گزینه مختلف از محصولات و خدمات در دست دارند. آنها دیگر از این رفتار ضعیف حمایت نمی‌کنند. مشتریان ناخشنود شرکت‌هایی که نیازها و انتظاراتشان را تامین نمی‌کنند را به سادگی ترک می‌کنند. آنها به اندازه کافی جای گزین در اختیار دارند.
اگرچه اصل قدیمی چیزی دیگری می‌گوید، اما همیشه حق با مشتریان نیست. اغلب، حق با آنها نیست. اما حق داشتن و نداشتن دیگر مهم نیست. اکنون اطلاعات درباره محصول و قیمت به راحتی در دسترس است و مشتریان حرف اول را می‌زنند. با این ترتیب جدید، کسب و کارها باید تحقیقات گسترده‌ای انجام دهند تا مشتریان خود را بیابند و نیازهای آنها را شناسایی کنند. شرکت‌هایی که چیزی برای فروش دارند باید مشتری محور شوند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: اصول مشتری‌مداری
فصل دوم: اطفاء حریق خودرو
فصل سوم: سیستم مولد قدرت
فصل چهارم: سیستم انتقال قدرت خودرو
فصل پنجم: سیستم تعلیق، ترمز و چرخ‌ها
فصل ششم: سیستم برق خودرو
فصل هفتم: سیستم سوخت‌رسانی کاربراتوری
فصل هشتم: سیستم سوخت‌رسانی انژکتوری
فصل نهم: یدک‌کشی انواع خودروها
منابع و مأخذ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب افزایش مهارت‌های شغلی: امدادگر امداد خودرو (درجه 2)
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات259
زبانفارسی
شابک978-600-124-687-6
موضوع کتابکتاب‌های خودرو
قیمت نسخه الکترونیک
۳۷۰۰۰ ۳۳,۳۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: امدادگر امداد خودرو (درجه 2)

برای دریافت کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: امدادگر امداد خودرو (درجه 2) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.