معرفی و دانلود کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: سیستم سوخت رسانی انژکتوری

برای دانلود قانونی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: سیستم سوخت رسانی انژکتوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: سیستم سوخت رسانی انژکتوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: سیستم سوخت رسانی انژکتوری

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: سیستم سوخت رسانی انژکتوری از یعقوب بی نیاز، درباره جدیدترین تکنولوژی تامین انرژی در خودروهاست که از صفر تا صد کار با این سیستم را به شما آموزش می‌دهد.

درباره کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: سیستم سوخت رسانی انژکتوری

سیستم سوخت‌رسانی بخشی حیاتی از خودرو است که وظیفه تامین انرژی دستگاه را به عهده دارد. در واقع یک ماشین بدون این قسمت قادر به فعالیت نیست و به همین دلیل این بخش نیز همزمان با ساخت اولین خودروها به وجود آمد، اما پیشرفت علم، بهبود ابزارهای تولید و افزایش تجربه طراحان، همزمان با تغییر ظاهر ماشین‌ها اجزای درونی آن را هم دگرگون کرد. یعقوب بی نیاز در کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: سیستم سوخت رسانی انژکتوری (Understanding and Troubleshooting Fuel Injection System) شما را با جدیدترین تکنولوژی این سیستم‌ها آشنا می‌کند تا مهارت‌های کار با آن را به دست آوردید.

مهم‌ترین برتری سیستم سوخت‌رسانی انژکتوری، تزریق آهسته سوخت درون سیلندر است که به مصرف بهینه منجر می‌شود. با در اختیار گذاشتن مقدار موردنیاز انرژی -نه کمتر و نه بیشتر- از آلودگی و هدر رفت آن جلوگیری شده که نتیجه آن، افزایش عمر دستگاه است. همچنین هماهنگی ورودی سوخت با ظرفیت سیلندر باعث می‌شود خودرو مدت بیشتری را بدون نیاز به تعمیر یا تعویض سیستم سوخت‌رسانی فعالیت کند. البته مزایای سیستم‌های انژکتوری تنها به این موارد محدود نیست و برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه شما را به مطالعه کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: سیستم سوخت رسانی انژکتوری دعوت می‌کنیم.

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: سیستم سوخت رسانی انژکتوری مناسب چه کسانی است؟

هنرجویان فنی و حرفه‌ای، دانشجویان صنایع خودرو، تعمیرکاران و سایر علاقه‌مندان به خودرو مخاطب این کتاب هستند.

در بخشی از کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: سیستم سوخت رسانی انژکتوری می‌خوانیم

رابرت بوش اولین بار این قطعه را در کمپانی بزرگ بوش آلمان اختراع کرد. علت استفاده روزافزون از این سیستم به جای کاربراتور در خودروها، کاهش آلودگی و کاهش مصرف سوخت است؛ همچنین نکاتی در مورد سیستم افشانک وجود دارد که آن را بر نمونه کاربراتوری برتری می‌دهد؛ اول آنکه دچار خفگی نمی‌شود و بیرون ریختن ذرات ریز سوخت، منجر به افزایش عملکرد در فرایند سوخت‌رسانی می‌شود. این سیستم مشکل روشن نشدن صبحگاهی خودرو را مانند سیستم کاربراتوری ندارد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه ناشر
مقدمه مؤلف
فصل اول: کلیات سیستم سوخت‌رسانی انژکتوری
فصل دوم: ECU
فصل سوم: سنسورها
فصل چهارم: عملگرها
فصل پنجم: قطعات جانبی و بحث‌های تکمیلی سیستم سوخت‌رسانی
نمونه سؤالات سیستم سوخت‌رسانی انژکتوری
منابع و مآخذ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب افزایش مهارت‌های شغلی: سیستم سوخت رسانی انژکتوری
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات137
زبانفارسی
شابک978-622-218-189-5
موضوع کتابکتاب‌های خودرو
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: سیستم سوخت رسانی انژکتوری

برای دریافت کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: سیستم سوخت رسانی انژکتوری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.