معرفی و دانلود کتاب رازهایی درباره جذب دیگران: چگونه دیگران را مجذوب خود کنیم؟!

عکس جلد کتاب رازهایی درباره جذب دیگران: چگونه دیگران را مجذوب خود کنیم؟!
قیمت:
6900 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رازهایی درباره جذب دیگران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رازهایی درباره جذب دیگران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رازهایی درباره جذب دیگران: چگونه دیگران را مجذوب خود کنیم؟!

همه ما برای پیشبرد اهدافمان نیاز به مقدار زیادی مقبولیت در بین افراد مختلف داریم. دیوید جی. لیبرمن در کتاب رازهایی درباره جذب دیگران رمز این موفقیت را که از شگردهای رفتاریمان ناشی می‌شوند به ما یاد خواهد داد. این کتاب پرفروش نیویورک تایمز به مخاطب آموزش می‌دهد که چطور در موقعیت‌های مختلف از ترفندهای مناسب استفاده کند و شرایط را به نفع خود تغییر دهد.

درباره کتاب رازهایی درباره جذب دیگران:

آیا تا به حال از کسى درخواستی داشته‌اید و او خیلی سریع و با رغبت بپذیرد؟ یا اینکه بخواهید جمعی را تحت تاثیر قرار دهید یا یک فرد را شیفته و مجذوب خود کنید؟ این اهداف و برنامه‌ها راهکارهای خاصی دارند که هر کدام در موقعیت‌های مختلف با روش‌های متفاوت، بایستی که به کار گرفته شوند.

علم روانشناسی دنیای خارق‌العاده‌ای دارد. شما با کمک این دانش در تشخیص دادن شگردهای تغییر ذهن افراد یا کنترل کردن شرایط به نفع خود مسلط خواهید شد. امروزه با گسترش علوم رفتاری و روانشناسی افراد مختلف با استفاده از مفاهیم علمی و تخصصی به مبانی این رشته آشنا شدند و از روش‌های آن برای مدیریت روابط خود با دیگران استفاده می‌کنند.

از آنجایی که ذهن انسان قابلیت رشد و تکامل دارد، افراد می‌توانند با تقویت قوای ذهنی و پرورش مهارت‌ها آن از این نیرو برای رسیدن به موفقیت، خواندن ذهن دیگران و پیش‌بینی رفتار آن‌ها کمک خواهد کرد. کتاب رازهایی درباره جذب دیگران (Get Anyone to Do Anything) این راهکارها را به شما می‌آموزد و باعث می‌شود در موقعیت‌های مختلف از دیگران چندین قدم جلوتر باشید و به همین دلیل جذاب‌ و دست‌نیافتنی به نظر برسید.

کتاب رازهایی درباره جذب دیگران، به جهت آسان شدن یادگیرى کاربرد این اسرار روانشناسى، به پنج بخش مفصل و چهل فصل کوتاه تقسیم شده است که هر فصل به موقعیت‌هاى مختلفى در زندگى واقعى می‌پردازد. از همه بهتر آنکه، وقتى با این اصول روانشناسى آشنا شدید، خواهید دید که می‌توانید از این راهکارها براى کسب موفقیت در هر زمان و در هر موقعیتى بهره ببرید.

اگر برای داشتن یک زندگى راحت که مطابق میل وخواسته‌های خود آماده‌اید، خواندن این کتاب را در صدر فهرست کارهای مهم خود قرار دهید و زندگی خود را متحول کنید...

در نکوداشت کتاب رازهایی درباره جذب دیگران:

- تا به حال آرزو کرده‌اید که بتوانید نظر مردم را به دیدگاه خود جلب کنید، مهم نیست چقدر ایده شما بزرگ است؟ شما می‌توانید با ابزارهای این کتاب، متقاعدسازی موفقی داشته باشید. (مجله خود)

- ایالات متحده عمیق‌ترین قدردانی‌ها را به دکتر لیبرمن مدیون است. استفاده از تکنیک‌های او ساده و بسیار مؤثر بوده و کار ما را برای برخورد با کودکان و بزرگسالان بسیار آسان‌تر کرده است. (سیمون اسپنس)

- این کتاب به ارائه تکنیک‌های ساده، مختصر و راهبردهای مفیدی که ریشه در روانشناسی اولیه انسان دارد می‌پردازد. این تکنیک‌ها توسط مطالعات متعدد تدوین و تنظیم شده‌اند. (هفته نامه ناشران)

کتاب رازهایی درباره جذب دیگران مناسب چه کسانی است؟

کسانی که برای تحت تاثیر قرار دادن دیگران به راهکارهایی علمی و شگردهایی حرفه‌ای نیازمندند، با استفاده از نکات کتاب رازهایی درباره جذب دیگران به هدفشان دست خواهند یافت.

دیوید جی. لیبرمن را بیشتر بشناسیم:

دکتر دیوید جی. لیبرمن (David J. Lieberman) سالانه کتاب‌هایش به پانزده زبان ترجمه می‌شود. او یک مدیر مجرب بین المللی در حوزه رفتار انسانی بوده و در بیش از دویست برنامه حضور یافته است.

دکتر لیبرمن دارای مدرک دکترا در روانشناسی و خالق تحلیل دینامیک عصبی، یک درمان انقلابی کوتاه مدت است. او یک سخنران، مدرس و مشاور در طیف وسیعی از زمینه‌ها به شمار می‌آید و تکنیک‌های مبتنی بر کار او منجر به پیشرفت‌های اساسی در زمینه‌های متعدد شده و توسط دولت‌ها، شرکت‌ها و متخصصان در بیش از بیست و پنج کشور استفاده می‌شود.

در بخشی از کتاب رازهایی درباره جذب دیگران می‌خوانیم:

اگر خودتان ارزش خود را تعیین نکنید دیگران این کار را براى شما انجام مى‌دهند. چگونه بهترین معامله را انجام مى‌دهید؟ یا بیشترین سود را کسب مى‌کنید؟ یا بزرگترین مزیت را به دست مى‌آورید؟ این گونه به مرگ مى‌گیرید که به تب راضى شوید. در فصل پیشین در مورد چگونه به دست آوردن نفوذ در روابط عاطفى صحبت کردیم. انسان در هر رابطه‌اى که باشد مى‌خواهد از قدرت این قانون براى به دست آوردن نهایت نفوذ، بهره ببرد.

تقریباً تمام موضوعات زندگى ذهنى است. به این معنى که هیچ حقیقت یا عقیده‌ای در موقعیت‌هاى جدید کاملاً به واقعیت نمى‌پیوندد. تمام اطلاعات دوباره و براساس ساختارهاى اعتقادات جدید مورد ارزیابى قرار مى‌گیرند. اگر مى‌خواهید براى خود و یا هر موضوع دیگرى سریعاً ارزشى تعیین کنید ابتدا باید تصویر درستى بسازید.

در معاملات، با نرخ بالا شروع کنید حتى اگر کمى نامعقول به نظر برسد. این امر اهمیت فراوانى دارد، چرا که با این کار محدوده ارزش را مشخص کرده‌اید. (به خاطر داشته باشیم که نرخ شما نباید به نظر احمقانه بیاید چرا که افراد باید نرخ شما را جدى تلقى کنند).

هر گاه با شخصى یا موردى برخورد مى‌کنید که ارزش آن را به درستى نمى‌دانید، اولین فردى که ارزشى براى آن بر زبان مى‌آورد در واقع ارزش آن را تعیین کرده است. اگر بخواهم شفاف‌تر توضیح دهم، وقتى از ارزش فردى صحبت مى‌کنیم، قطعًا منظور، ارزشى است که دیگران براى او قائل مى‌شوند، نه ارزش فرد به عنوان یک انسان. بنابراین، ارزش یک کمیت ناشناخته است که با استفاده از دو اصل روانشناسى خاص مى‌توان آن را تغییر داد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
بخش اوّل: عاشق کردن افراد
بخش دوّم: مورد استفاده دیگران قرار نگرفتن
بخش سوّم: کنترل موقعیت و ترغیب به انجام کار
بخش چهارم: چگونه در هر رقابتى پیروز شوید
بخش پنجم: زندگى را آسان کنید
نتیجه گیرى

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رازهایی درباره جذب دیگران: چگونه دیگران را مجذوب خود کنیم؟!
نویسنده
مترجمفاطمه ساری زاد
ناشر چاپیانتشارات ملینا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات288
زبانفارسی
شابک978-600-3272-16-3
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رازهایی درباره جذب دیگران

مهساد
۱۴۰۱/۱۱/۵
تازه چند صفحه خوندم، به نظر کتاب خیلی خوبی میاد
فقط یه پیشنهاد به کتابراه دارم لطفا آپشنی اضافه کنید که بتونیم کتاب‌هایی که میگیریم رو خلاصه کنیم واسه خودمون چون خیلی سخته که بخوایم نت برداری کنیم ممنون میشم
فاطمه رجبی
۱۴۰۲/۶/۲۳
سلام و احترام از همون اول متن کتاب تورو بشدت ترغیب به ادامه مطالعه میکنه و این احساس نیاز رو درت زنده میکنه، من که از انتخابم و مطالعه این کتاب واقعا راضیم و مطمئنم اگه کارایی رو که میگه انجام بدم،، به اون چیزی که هدف این کتابه بی شک میرسم... سپاس از مجموعه خوب کتابراه
سجاد وظیفه دوست
۱۴۰۲/۸/۲۸
حتما نیازه بعضی جاها اعتماد بقیه رو بدست بیارم تا به یسری اهدافمون برسیم چی میتونه رضایت رئیس مون باشه چی میتونه رضایت پدر مادر یا هر شخصی برای هر هدفی باشه این کتاب کمک میکنه دیگران رو عاشق خودمون کنیم تا به درخواست هامون جواب مثبت بدن
فاطمه زهرا حسینی
۱۴۰۱/۳/۲۹
کتاب خوبیه بعضی قسمت هاشو چند بار میخونم تا بفهمم اما سعی میکنم قسمت‌های مهمشو یادداشت کنم پیشنهادم به بقیه هم همینه، به کلی خوبه و دوسش دارم، کلا از روانشناسیا خوشم میاد ممنون از کتابراه
ژیلا امیری
۱۴۰۱/۱/۲۸
کتاب جالبیه. یه عده از مردم ذاتا این صفات رو دارن و کتاب مهر تاییدی بر رفتارشونه. اما یه عده که مطلع نیستن اگه بهش عمل کنن چون خیلی در روابطشان می‌تونه کمک کننده باشه.
مرتضی
۱۴۰۳/۱/۴
عالی هست. بنظرم این کتابی هست که بیشتر ما دنبال اون هستیم. واقعا که با یه بیان ساده و در عین حال خوب و پیچیده میاد راهکارها رو بیان می‌کنه که برای برخورد با کوچک یا بزرگ لازم دارم استفاده کنیم.
صمد منتظری
۱۴۰۱/۵/۸
من که راضی بودم و چیزای زیادی یاد داد یه سری هاش خب از ذهن به دور تا تست نکرد نمیشه اطمینان کرد ولی بقیه راهکار‌ها و پیشنهاداتش خوب و کار آمد
محمد
۱۴۰۲/۸/۲
کتاب خوبیه! ‌ی سری جزئیات هست که خب ما هممون میدونیم ولی خب این کتاب اونارو با جزئیات تر بهت میرسونه، من خوندم خیلی هم عشق کردم با خوندنش، شماهم بخونین
Majid yousefi
۱۴۰۲/۳/۳۰
کتاب خوبیه کلی گشتم تا پیداش کردم فقط بعضی قوانین و تمریناتش واسه جذب زنان و مردان رو ادغام کرده در صورتی که این قوانین متفاوته.. در کل خوبه تهیش کنین
مهدیه دهقان
۱۴۰۲/۴/۵
خیلی کتاب خوبی بود برای ادمایی که شغلشون یه جورایی وابسته به ارتباط با افراده هم خیلی مفیده و میتونه کمک کننده باشه ترفندهاش
ملیحه
۱۴۰۲/۲/۱۳
به نظرمن این کتاب می‌تواندبه آدم‌ها کمک کندتا فریب آدم‌ها رانخورند وزندگی باِلذت بیشتری داشته باشند. وازچنگال آدم‌های فریب کارنجات پیدا کنند
سجاد مهدیلو
۱۴۰۱/۴/۱۹
برای جذب دیگران راهکار‌های پیشنهاد میده که در بیشتر موارد کارسازه ومیتونه در موارد زندگی وکار وفروش موثر باشد
Sahar
۱۴۰۱/۷/۲۴
مفید بود میتونست یکم از مثالای بیشتری استفاده کنه نویسنده ولی سرجمع مطالب بدردبخوری داشت
محمد رضازاده وصال
۱۴۰۱/۱/۱۱
در زمینه ارتباط با دیگران و جذب آن‌ها راهکارهای عملی زیادی دارد...
امیر جعفری
۱۴۰۲/۱۲/۱۷
خیلی عالیه از همه لحاظ به شدت پیشنهاد می‌شود
مشاهده همه نظرات 26

راهنمای مطالعه کتاب رازهایی درباره جذب دیگران

برای دریافت کتاب رازهایی درباره جذب دیگران و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.